عبدالرضا داوری، چهره جنجالی سیاسی در توئیتر خود عکس جدیدی از نجفی، شهردار اسبق تهران را منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصویری از وریا غفوری در کنار و همسرش که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است را ببینید.
نسخه آبرامز ایکس، بازطراحی کاملی است که تانک دهه ۱۹۷۰ آمریکایی را به یک تانک مدرن قرن بیست و یکمی تبدیل می‌کند.
بر اساس گزارش پارتیزان، قایق انتحاری ALBATROS ساخت ASELSAN قادر به حمل محموله ۲۰۰ کیلوگرمی با حداکثر سرعت ۷۰ کیلومتر بر ساعت است. این قایق که با اثر حرارتی و راداری کمی طراحی شده توانایی اجرا حمله خودمختار تکی یا گروهی را دارد.
هافبک جدید نساجی مازندران پس از یک هفته در تمرینات این تیم حضور یافت.
عقیل اعتمادی بلافاصله پس از پایان دوران بازی، حضور در جرگه مربیان را تجربه خواهد کرد.
هافبک با تجربه آلومینیوم اراک قرارداد جدیدی با این باشگاه به امضاء رساند.
تقریبا ۶۷ سال از تولید لندکروزر می‌گذرد و پس از شورولت سابربن، طولانی‌ترین مدت تولیدِ یک مدل در جهان را دارد.
در جدیدترین کشف باستان‌شناسان، فسیلی که نشان دهنده گونه‌ای جدید از نسل دایناسو‌رهای گوشت‌خوار که به بزرگی یک اتوبوس، در قسمت شرقی کشور اسپانیا یافت شده است.
داوری، چهره جنجالی سیاسی در توئیتر خود عکس جدیدی از نجفی، شهردار اسبق تهران را منتشر کرد.
جدیدترین تصویر از بنر‌های ترویج حجاب که این روز‌ها بحث‌برانگیز شده است را ببینید.
هر دو تیپ ۲ و ۳ که قرار است وارد ایران شوند، دارای امکانات استاندارد مثل سنسور نور، سنسور دنده عقب، دوربین دنده عقب، آینه تاشو برقی با گرمکن، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، نمایشگر ۱۰ اینچی، تنظیم دستی صندلی‌های جلو، فرمان برقی، ترمز پارک برقی، دو ایربگ، کروز کنترل، اتوهلد، کنترل سرعت در سرازیری، کمکی حرکت در سربالایی و... است.
پهپاد‌های پرسه‌زن «سوئیچ بلید» به طور معمول توسط یگان‌های تکاوری و نیروی مخصوص مورد استفاده قرار می‌گیرند.
بی ۲۱ ریدر بمب‌افکن پنهان‌کاری است که توانایی حمل سلاح هسته‌ای و مهمات متعارف را دارد و با برد بالا و توانایی حمل حجم بالای سلاح در رده تجهیزات نظامی استراتژیک طبقه‌بندی می‌شود.
کابین پر از نمایشگر؛ این تنها ایده‌ای است که طراحان خودرو‌های چینی در طراحی کابین به کار می‌گیرند. نمایشگر عمودی بزرگ و کشیده و نمایشگر کیلومترشمار، در کنار طراحی خاص دریچه‌های تهویه هوا و کنسول وسط و همچنین فرمان خوش فُرم D کات، از عوامل جذابیت آفرین در این کابین هستند.
سلمان رشدی، نویسنده آیات شیطانی امروز برای اولین بار بعد از حمله‌ای که علیه او انجام شد با نشریه نیویورکر مصاحبه کرده است. وی در این مصاحبه گفته به دلیل آنکه بعضی از انگشت‌هایش فاقد حس هستند هنوز خیلی قادر به نوشتن نیست. سلمان رشدی طبق تصویر منتشرشده یک چشم خود را هم از دست داده است. این نویسنده و مقاله‌نویس ۷۵ ساله بریتانیایی-آمریکایی متولد هند که حکم ارتداد او سال‌ها پیش و در پی انتشار کتاب «آیات شیطانی» ازسوی امام خمینی (ره) صادر و از آن پس تحت تدابیر شدید امنیتی زندگی کرد، حین سخنرانی در نیویورک در تاریخ ۱۲ آگوست با ضربات چاقو از ناحیه گردن و نیم‌تنه مورد حمله قرار گرفت.
سلمان رشدی، نویسنده مرتد آیات شیطانی امروز برای اولین بار بعد از حمله‌ای که علیه او انجام شد با نشریه نیویورکر مصاحبه کرده است. وی در این مصاحبه گفته به دلیل آنکه بعضی از انگشت‌هایش فاقد حس هستند هنوز خیلی قادر به نوشتن نیست. سلمان رشدی طبق تصویر منتشرشده یک چشم خود را هم از دست داده است. این نویسنده و مقاله‌نویس ۷۵ ساله بریتانیایی-آمریکایی متولد هند که حکم ارتداد او سال‌ها پیش و در پی انتشار کتاب «آیات شیطانی» ازسوی امام خمینی (ره) صادر و از آن پس تحت تدابیر شدید امنیتی زندگی کرد، حین سخنرانی در نیویورک در تاریخ ۱۲ آگوست با ضربات چاقو از ناحیه گردن و نیم‌تنه مورد حمله قرار گرفت.
مهرداد آوخ، مهاجم مس کرمان با عقد قراردادی به خیبر خرم‌آباد پیوست.
ناسا و آژانس فضایی اروپا به تازگی تصویر جدید هابل را از Arp-Madore ۴۱۷-۳۹۱ منتشر کرده که یک برخورد عجیب کهکشانی در فاصله ۶۷۰ میلیون سال نوری از زمین است.
علی دایی در یک پست اینستاگرامی به قهرمانی ملی‌پوشان ساحلی و کشتی در مراسم قهرمانی واکنش نشان داد
الناز رکابی دختر سنگنورد ایران بعد از حواشی اخیر یک پست در صفحه شخصی خود منتشر کرد.
حسن یزدانی و دیوید تیلور در حالی راهی فینال مسابقات جهانی کشتی آزاد شدند که آمار جالبی در این مسیر منتشر شده است.
آنچه طی بازی‌های اخیر سپاهان شاهد بوده‌ایم حکایت از رابطه خوب شهریار مغانلو، یاسین سلمانی و فرشاد احمدزاده دارد.
علی کریمی در تازه‌ترین موضوع نسبت به احتمال حضور مهدی تاج در فدراسیون فوتبال واکنش نشان داده است.
شکیرا، خواننده مشهور و همسر سابق جرارد پیکه، پستی توییتری منتشر کرد که رسانه‌ها آن را پیامی به ستاره بارسلونا ارزیابی می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ