وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی گفت که بن گویر بیشتر از اینکه وزیر امنیت داخلی باشد، شبیه وزیر آشوب داخلی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر تندوری کابینه رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیات ضدصهیونیستی «معالیه ادومیم» خواستار مسلح‌نمودن شهرک‌نشینان صهیونیست شد.
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با بیان اینکه حکمرانی و وضع قوانین مأموریت راستگرایان است، گفت: اسرائیل با تصویب لایحه اصلاحات قضایی، دموکراتیک‌تر و یهودی‌تر شده و این تازه ابتدای راه است.
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی دستور آغاز عملیات برخورد با معترضان سوری و اجرای پروژه نصب توربین‌های بادی در بلندی‌های اشغالی جولان سوریه را داد.
«ابراهیم بن عباس» می گوید هیچ‌گاه ندیدم که امام رضا علیه السلام در سخن بر کسی جفا ورزد، و نیز ندیدم که سخن کسی را پیش از تمام شدن قطع کند، هرگز نیازمندی را که می توانست نیازش را بر آورده سازد رد نمی کرد، هرگز ندیدم به کسی از خدمتکاران و غلامانشان بدگویی کند. چون سفره غذا به میان می آمد همه افراد خانه حتی دربان و مهتر را نیز بر سفره خویش می نشاند و آنان همراه با امام غذا می خوردند.
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با ورود به مسجد ابراهیمی در الخلیل، بار دیگر مرتکب هتک حرمت اماکن مقدس اسلامی شد
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با یورش به مسجد ابراهیمی در الخلیل، بار دیگر مرتکب هتک حرمت اماکن مقدس اسلامی شد.
با وجود تشدید انتقادات از ایتمار بن گویر در روزهای اخیر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از بقا در منصبش در کابینه نتانیاهو دفاع کرد.
همزمان با تشدید مشاجره لفظی بین مقامات آمریکا و رژیم صهیونیستی، وزیر امنیت داخلی این رژیم گفت: اسرائیل، مستقل است و یکی از ستاره های پرچم آمریکا نیست.
وزیر دفاع انگلیس می گوید در حال حاضر موضوع توانایی دفاع اوکراین از خود در اولویت غرب قرار دارد.
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در جدیدترین اقدام ضد فلسطینی خود بر لزوم تسریع در روند تخریب منازل فلسطینیان در قدس اشغالی تاکید کرد.
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به پلیس رژیم صهیونیستی دستور داد از فردا یکشنبه عملیات جدید تحت عنوان «دیوار دفاعی ۲» را در قدس اشغالی آغاز کند.
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در واکنش به شلیک موشک از نوار غزه اراضی اشغالی خواستار برگزاری نشست فوری کابینه امنیت این رژیم شد.
منابع فلسطینی از تشدید تدابیر سختگیرانه علیه اسرای فلسطینی با دستورات وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خبر می دهند.
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی تهدید به آغاز یک عملیات نظامی دیگر علیه غزه کرد.
وزیر دفاع انگلیس می گوید این کشور قرار است آموزش شماری از نیروهای نظامی اوکراین را برعهده بگیرد.
سخنگوی جنبش حماس با بیان اینکه نبرد دفاع از مسجد الاقصی و اسرای فلسطینی بی سابقه خواهد بود، تأکید کرد که مسئولیت عواقب اقدامات تحریک آمیز بن گویر متوجه رژیم صهیونیستی است.
«توماس نایدز» با طرح این ادعا که نتانیاهو معتقد است که گسترش شهرک سازی ها در کرانه باختری کمکی به حل مسئله فلسطین نمی کند، گفت که آمریکا تعامل با «ایتمار بن گویر» را تحریم نمی کند.
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در تصمیمی برای فشار بیشتر علیه اسرای فلسطینی، ملاقات اعضای کنست با آنها را لغو کرد.
ممکن است نتانیاهو در سفر رسمی خود به امارات و سپس دیدار با عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر،در خط مقدم باشد،اما در واقع این بن گویر است که دستور کار را به نتانیاهو دیکته می کند.
یک عضو کنست رژیم صهیونیستی با اشاره به ورود «ایتمار بن گویر» با به تن داشتن جلیقه ضدگلوله و اعمال تدابیر شدید امنیتی به مسجدالاقصی، از این اقدام به شدت انتقاد کرد.
رسانه های عبری اعلام کردند رئیس شاباک (سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) شرایط ویژه ای برای تعرض ایتمار بن گویر به مسجدالاقصی تعیین کرد تا این اقدام وی موجب واکنش فلسطینیان نشود.
ایتمار بن گویر عضو افراط گرای کنست رژیم صهیونیستی از تهدید شدن مجدد خودش به قتل از سوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین خبر داد.
ایتمار بن گویر رئیس حزب قدرت یهودی و از شخصیت های راستگرای افراطی که وزیر پیشنهادی امنیت داخلی در کابینه نتانیاهو نیز هست، اعلام کرد در آینده نزدیک به مسجدالاقصی یورش خواهد برد.
رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حزب لیکود و حزب موسوم به «قدرت یهودی» در زمینه تصدی بن گویر بر وزارت امنیت داخلی این رژیم به توافق رسیدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ