وزیر اسبق اطلاعات با بیان اینکه آمریکا در حال فروپاشی است گفت: ما با انقلابمان کاری کردیم که دنیای غرب، تفکرات و اندیشه‌های غربی را به هم ریخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفارت روسیه در واشنگتن امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: استفاده از سلاح‌های خوشه‌ای توسط رژیم کی‌یف علیه غیرنظامیان نشان می‌دهد که آمریکا در حال از دست دادن کنترل بر دست نشانده‌های خود است.
نخست وزیر مجارستان امروز اعلام کرد: جایگاه آمریکا در جهان حال سقوط است.
فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه به سوریه از وجود اطلاعاتی مبنی بر اقدام آمریکا برای تقویت نظامیان خود در سوریه خبر داد.
معاون رئیس‌جمهور گفت: ابهت پوشالی آمریکا و رژیم صهیونیستی در اذهان ملت‌ها و دولت‌های منطقه در حال فروپاشی است و شرایط به نفع جبهه مقاومت در حال تغییر است.
یکی از نمایندگان پارلمان فرانسه با اشاره به افول جایگاه آمریکا در جهان، خواستار شکستن ائتلاف فرانسه با این کشور شد.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا گفت: دولت جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا با سیاست‌های داخلی و خارجی‌اش، این کشور را به مرز فروپاشی کشانده است. آمریکا یک کشور در حال سقوط و رو به زوال است.
یک نشریه آمریکایی به استناد اسناد لو رفته از پنتاگون، نوشت که آمریکا روی چهار «سناریو غیرمنتظره» که می‌تواند جنگ اوکراین را تحت‌الشعاع قرار دهد، تمرکز کرده است.
سازمان اطلاعات روسیه اعلام کرد که آمریکا در حال آموزش 60 شبه نظامی در پایگاه «التنف» سوریه برای انجام حملات تروریستی در روسیه و کشورهای همسایه آن است.
«حازم قاسم» ضمن تأکید بر تداوم حمایت و محافظت مقاومت از قدس و مسجد الاقصی گفت که آمریکا در حال تلاش برای پایان دادن به مقاومت مسلحانه در کرانه باختری است.
وزیر خارجه روسیه از آمریکا به دلیل ارعاب دیگر کشورها برای عدم همکاری با مسکو انتقاد کرد.
مشاور امنیت ملی آمریکا گفت که توافق هسته ای با ایران در حال حاضر در اولویت واشنگتن قرار ندارد.
نماینده دائم آمریکا در ائتلاف نظامی ناتو می‌گوید تبادل‌های راهبردی روسیه و چین برای این ائتلاف نگران‌کننده است و باید با آن مقابله کرد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه موجودیت رژیم صهیونیستی امنیتی است و این موجودیت در حال فروپاشی است، گفت: گفتمان انقلاب اسلامی در حال گسترش در دنیاست و به حول قوه الهی اولین پیروزی انقلاب در گام دوم، سقوط رژیم صهیونیستی است.
کاخ سفید اعلام کرد که برای جمع آوری اطلاعات بیشتر درباره اصابت موشک به لهستان، با ورشو در ارتباط است.
مقام ارشد امنیتی دولت روسیه اعلام کرد سرویس‌های امنیتی آمریکا و انگلیس در حال جذب و استخدام عناصر سازمان‌های تروریستی بین‌المللی هستند تا آنها را برای کمک به کی‌یف، به اوکراین منتقل کنند.
وزیر اقتصاد فرانسه می‌گوید آمریکا در حالی به اروپا گاز می‌فروشد که قیمت آن ۴ برابر قیمت گاز در بازار داخلی خود این کشور است.
«پسکوف» ضمن درخواست از غربی ها برای منتظر ماندن تا اعلام نتایج تحقیقات درباره حادثه نشت گاز از خطوط نورد استریم، تأکید کرد که آمریکا به سرعت درحال تبدیل شده به طرف اصلی نزاع در اوکراین است.
«پسکوف» ضمن درخواست از غربی ها برای منتظر ماندن تا اعلام نتایج تحقیقات درباره حادثه نشت گاز از خطوط نورد استریم، تأکید کرد که آمریکا به سرعت درحال تبدیل شده به طرف اصلی نزاع در اوکراین است.
یک مقام دولت آمریکا اعلام کرد هماهنگی با طرف اروپایی درباره پاسخ ایران به متن پیش نویس توافق مربوط به احیای برجام ادامه دارد.
وزیر امور خارجه درباره مذاکرات رفع تحریم‌ها، گفت: آمریکا روز گذشته به پیشنهادهای جمهوری اسلامی ایران پاسخ داد و اکنون همکارانم در حال بررسی آن هستند.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که واشنگتن همچنان در حال بررسی پاسخ ایران است و با شرکای اروپایی خود در این زمینه رایزنی خواهد کرد.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که واشنگتن همچنان در حال بررسی پاسخ ایران است و با شرکای اروپایی خود در این زمینه رایزنی خواهد کرد.
شرکتهای ایرانی و خارجی از محصولات با کیفیت فولاد اکسین بهره مند شوند
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکا در حال فروپاشی اقتصادی است و اکنون آنان به برجام نیازمند هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ