داوری، چهره جنجالی سیاسی در توئیتر خود عکس جدیدی از نجفی، شهردار اسبق تهران را منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منچسترسیتی برای جذب لوکاس پاکتا چاره ای جز مذاکره مستقیم با وستهم ندارد چرا که بند فسخ این ستاره برزیلی از سال بعد اعتبار خواهد داشت. پپ مصرانه او را می خواهد.
منچسترسیتی برای جذب لوکاس پاکتا چاره ای جز مذاکره مستقیم با وستهم ندارد چرا که بند فسخ این ستاره برزیلی از سال بعد اعتبار خواهد داشت. پپ مصرانه او را می خواهد.
کاپیتان استقلال با انگیزه زیاد کار خود را شروع کرده؛ او امیدوار است در لیگ بیست و سوم دوران اوج خود را تکرار کند.
قاسم حدادی‌فر اعلام کرد که برای سرمربیگری در ذوب‌آهن با او صحبتی انجام نشده است.
مارکو کردمیر، کارگزار فیفا و چهره نزدیک به عربستان و قطر، حضور لیونل مسی در بارسلونا را تکذیب می‌کند.
تقابل کنونی در ترکیه نه بین شخصیت ها، بلکه تقابل میان گفتمان هاست و رای دهنده ترک باید موضع خود را تعیین کند. شکی نیست که او با انتخاب های خود سیاست کشورش را ترسیم خواهد کرد.
سجاد شهباززاده با روحیه بالا تمریناتش را دنبال می‌کند و امیدوار است طلسم گل نزدن‌های او در فصل جاری شکسته شود.
رنار که شایعات زیادی درخصوص جدایی او از عربستان و پیوستنش به تیم ملی زنان فرانسه به گوش می‌رسد، به مانند همیشه، چهره‌ای کاملا جدی و خشمگین داشت و از اینکه تیمش در زمین خودی سه مرتبه دروازه اش باز شده، عصبانی بود.
مسئولان باشگاه گل‌گهر در آخرین حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت تیم فوتبال باشگاه از او به عنوان چهره ماندگار تقدیر کردند.
سرمربی پرسپولیس بابت برد بزرگ تیمش در اصفهان کاملا سرمست است و این را می‌توان از تصاویر منتشر شده از او در تمرین امروز مشاهده کرد.
به زودی شانگهای پورت هدایت خود را به خاویر پریرا خواهد سپرد و او با حضور یک چهره ایرانی پای به این تیم می‌گذارد.
ملی پوش سابق کشتی ایران در ماجری خبرساز ادعا‌های عباس جدیدی از او حمایت کرد.
صورت سرخ حمید مطهری پس از شنیدن سوت پایان بازی با پرسپولیس نشان می‌دهد که او چه فشاری را تحمل می‌کند.
اوضاع برای کاپیتان ولز در بازی دوم اصلا مطابق انتظار پیش نرفت و او در پایان چهره‌ای مستاصل داشت.
قهرمان بوکس ایران با انتقاد از افرادی که از حسین ثوری حمایت کردند تا رئیس فدراسیون بوکس شود گفت: حالا همه چهره واقعی او را دیدند که به بوکس کشور خیانت کرد.
او مقام شماره دو موساد بود و پشت بسیاری از عملیات جسورانه آن ایستاد. چگونه است که ما هرگز نام "مالکا براورمَن" را نشنیده ایم؟
مدافع 21 ساله پیکان رویای حضور در جام جهانی را در سر می‌پروراند؛ او امیدوار است در لیست نهایی کی‌روش قرار بگیرد.
شهریاری رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتور سواری ایران نیز بوده و در رزومه او مدیریت در شرکت های صنعتی زیر مجموعه گروه سایپا مثل ایندامین دیده می‌شود.
پس از درگذشت ملکه الیزابت دوم، حالا بسیاری از اشیای نمادین، نشانه‌ها و عنوان‌ها در بریتانیا باید عوض شوند. سکه‌ها، تمبرها و مدال‌ها، دیگر به نیمرخ برجسته ملکه مزین نخواهند بود، بلکه نقش پسر و وارث او، شاه چارلز سوم را بر خود خواهند داشت. پرچم و نشان خانوادگی جدیدی برای پادشاه جدید طراحی خواهد شد و البته که معروف‌ترین سرود ملی نیز کمی تغییر می‌کند.
ساپینتو با چهره ای شادمان تمرینات استقلال را دنبال می کند و امیدوار است و وعده می دهد که تیم او به زودی خود را پیدا خواهد کرد.
حاج صفی در انتخابات قبلی با رای دادن به آجورلو که توسط یک عکاس فاش شد، جنجال آفرین شد. او مدعی بود به علی کریمی رای خواهد داد
سرپرست فدراسيون فوتبال در گفت و گو با "ورزش سه" ابراز امیدواری کرد در فدراسیون آینده از چهره های شاخص و مفاخر فوتبال به بهترین شکل استفاده شود.
شاخص کل بورس دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۲۵۰۰۸ بر روی کانال یک میلیون و ۵۵۷ هزار و ۲۱۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
آنچه اکنون مهم است، واکنش هنرمندان چه در سینما و چه در تلویزیون است و اتفاقی که برای لرستانی رخ می‌دهد، یک آموزش بزرگ خواهد بود؟ آیا با هویت یابی یک چهره مشهور احترام گذاشته می‌شود و او همچنان در حرفه‌ بازیگری می‌تواند فعالیت کند یا همکارانش پشتش را خالی می‌کنند؟ این پرسش کلیدی است که زمان به آن پاسخ می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ