«غسان شربل» سردبیر روزنامه «الشرق الاوسط» در مقاله‌ای از «نوری المالکی» نخست وزیر اسبق عراق نقل کرد که «هرگز صدام را ندیدم، اما مجبور شدم بعد از اعدام او و پس از اصرار چند نفر از برادران، نیم دقیقه جلوی جنازه او بایستم و به او گفتم: اعدامت چه فایده‌ای دارد؟ آیا شهدا و کشوری که ویران کردی به ما برمی گردند؟».
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی با اذعان به اوضاع متشنج در اراضی اشغالی، تاکید کرد که این رژیم به سمت جنگ داخلی حرکت می‌کند.
معاون شورای امنیت روسیه با انتشار پستی در فضای مجازی، نخست وزیر اسبق انگلیس را بابت انتقاد از تصمیم ناتو برای به تاخیر انداختن عضویت اوکراین مورد تمسخر قرار داد.
روزنامه انگلیسی «گاردین» در گزارشی از تحقیق پلیس اسراییل درباره اظهارات «ایهود باراک» نخست وزیر اسبق و «یائیر گولان» عضو سابق کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی خبر داد و نوشت: این تحقیقات به اظهارات آن‌ها در موضوع «لایحه تغییرات قضائی» بر می‌گردد.
نمایندگان مجلس عوام انگلیس دوشنبه شب (به وقت محلی) در اقدامی بی‌سابقه به گزارشی که بوریس جانسون نخست وزیر اسبق این کشور را به فریب عمدی نهاد قانون‌گذار در ماجرای جنجالی برگزاری مهمانی‌های غیرقانونی در اوج محدودیت‌های کرونایی، متهم می‌کند، با اکثریت آراء تایید کرده است.
نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی به گزارش‌های رسانه‌ای درباره توافق ایران و آمریکا واکنش نشان داده و نسبت به چنین توافقی ابراز نگرانی کرده است.
نخست وزیر اسبق ایتالیا که مدتی از سرطان خون رنج می‌برد، در ۸۶ سالگی درگذشت.
احمد مسجدجامعی در برنامه حضور گفت: عفاف یک بحث است و حجاب یک بحث. قبول ندارم که بگویند کسی که حجاب ندارد، عفت ندارد. این حرف بدی است. حجاب یک مسئله‌ای است در جایگاه خودش، ولی اینطور نیست که حجاب و عفاف را با هم پیوند بزنیم.
بعد از کشمکش بی‌بی‌سی و شبکه اجتماعی توئیتر برسر برچسب «رسانه دولتی»، «ریچارد شارپ» کسی که بیشتر به عنوان کارچاق‌کن بوریس جانسون (نخست وزیر اسبق انگلیس) شناخته می‌شود بدلیل افزایش فشار‌ها درباره نحوه انتصاب وی به ریاست این رسانه، از مقام خود کناره گیری کرد.
عطاءالله مهاجرانی وزیر اسبق فرهنگ درباره سفر پهلوی به اسرائیل نوشت: «يك آدم عاقل نبود كه بگويد: شازده الان وقت سفر نيست، يا محرمانه برو! خاطرات علم رو بخون! سر بابات كلاه گذاشتن و خنديدند! بابات فهميد!»
نخست وزیر اسبق عراق به نقش مهم سردار شهید قاسم سلیمانی در خصوص پایه ریزی توافق میان عربستان و ایران اشاره کرد.
وزیر اسبق اقتصاد با بیان اینکه نرخ واقعی دلار کمتر از نرخ‌های فعلی است، گفت: آن نرخی که در اقتصاد ما اثر می‌گذارد و با آن واردات کالاهای اساسی و مواد اولیه انجام می شود، نرخ بازار آزاد نیست.
نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی، جامعه صهیونیستی را به تمرد و نافرمانی مدنی علیه کابینه نتانیاهو دعوت کرد.
وزیر خارجه اسبق انگلیس می‌گوید که این کشور درباره تامین تسلیحاتی اوکراین، به طور مستقل قادر به تصمیم‌گیری نیست زیرا تصمیمات اصلی همچنان در واشنگتن گرفته می‌شود.
تونی بلر نخست‌وزیر اسبق انگلیس نوشت: تنها راه برای دستیابی به یک راه‌حل عادلانه از طریق مذاکره برای این درگیری این است که به رهبری روسیه ثابت کنیم نمی‌تواند پیروز شود، اینکه هر چقدر هم که طول بکشد، تجاوز آن‌ها شکست خواهد خورد، اینکه تحلیل آن‌ها از ضعف غرب نابجا است.
رئیس جمهور اوکراین با انتقاد عجیب از موضع نخست وزیر اسبق ایتالیا درباره جنگ اوکراین، ناخواسته خود را در دام انداخت!
سخنگوی دولت روسیه اعلام کرد اظهارات اخیر نخست‌وزیر اسبق انگلیس درباره محتوای گفتگوی تلفنی‌اش با رئیس‌جمهور روسیه دروغی گستاخانه است.
نخست وزیر اسبق انگلیس جزئیات تماس تلفنی عجیب خود با رئیس جمهور روسیه اندکی پیش از آغاز عملیات نظامی مسکو در اوکراین را برملا کرد!
سال‌هاست متخصصان و کارشناسان محیط زیست گلو پاره می‌کنند و حرف‌شان این است که کشاورزی به شیوه غرق‌آبی منسوخ است و پدر صاحب بچه آب‌های زیرزمینی را در می‌آورد. اگر فقط یک نفر نباید به چنین شیوه‌ای کشاورزی کند او کسی نیست جز محمود حجتی.
نخست وزیر اسبق انگلیس می گوید کشورش منابع مالی لازم برای پرداخت خسارت ناشی از تغییرات اقلیم به دیگر کشورها را ندارد.
رئیس فراکسیون حزب حاکم محافظه‌ کار انگلیس امروز اعلام کرد که «ریشی سوناک» وزیر دفاع اسبق این کشور تنها نامزد نخست وزیری شده است.
وزیر خارجه اسبق آمریکا بر این باور است که تصمیم آمریکا برای الحاق اوکراین به ناتو، «غیرمعقول» است.
نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی، «یائیر لاپید» را به تسلیم شدن در مقابل سید حسن نصرالله و کوتاه آمدن از میدان گازی «کاریش» متهم کرد.
مهم نیست که مسکو چه می‌کند "ویکتور اوربان" نخست وزیر مجارستان به طور مداوم آب را برای کرملین حمل می‌کند.
حسن عابدی جعفری، وزیر اسبق بازرگانی در گفتگو با «نود اقتصادی» با بیان اینکه با توجه به این که سرنوشت برجام مشخص نیست باید برای همه سناریو‌ها برنامه داشته باشیم، گفت: دشمن شدیدترین تحریم‌ها را اعمال می‌کند که ما را بشکند و نباید منتظر حملات و تحریم‌های دشمن باقی بمانیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ