وزیر اسبق دفاع در برنامه حضور گفت: آقای بنی‌صدر دیدگاه و راهبرد‌هایی داشت که عمدتاً دیدگاه کلاسیک بود که دو نیروی همطراز با هم می‌جنگند و در عِده و عُده مشابه هستند و با هم هماوردی می‌کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، در واکنش به یادداشت روزنامه کیهان درباره لزوم تغییر مدیریت و مالکیت برخی استارتاپ‌ها گفت: این‌ها حرف‌هایی است که در رسانه‌ها زده می‌شود؛ خیلی جدی نگیرید.
احترام نظامی بالای حرم امام حسین را ببینید.
حسین کنعانی با یک گوشی موبایل پسر بچه پرسپولیسی را سورپرایز کرد.
حسین دهقان راهکار برپایی انتخابات پرشور را که مورد تأکید رهبر انقلاب نیز بوده است، باز گذاشتن دست مردم برای انتخاب نماینده مورد نظرشان دانست و گفت: من یک خواهش دارم. شورای نگهبان اینقدر اذیت نکند. صدا و سیما اینطوری رفتار نکند و اجازه بدهند مردم به صحنه بیایند و نمایندگان خودشان را انتخاب کنند.
حسین انتظامی در گفت و گویی تصویری درباره پخش کنفرانس برلین در زمان ریاست علی لاریجانی بر صدا و سیما توضیحاتی داد.
حسین پنجک از سلاطین مواد مخدر کوکایین ایران امروز اعدام شد. این فرد سال ۹۳ جشن سود چهل میلیارد تومانی برای خودش گرفته بود. ویدئویی از گزارش وقت صداوسیما از دستگیری این باند مخوف است. این فرد طی ده سال فعالیت، ۱۷ بار دستگیر شده بود.
سخنان بغض آلود سوزناک شیخ حسین انصاریان با معممین و نیروهایی که با مردم و خصوصا مخالفان یا مجرمان سر و کار دارند.
بسیاری از اردنی‌ها بر این نظرند که عراق به عنوان کشوری نفت‌خیز، پس از صدام حسین توسط بسیاری افراد فاسد غارت شده است. سازمان شفافیت بین‌الملل، عراق را در میان ۲۵ کشور فاسد جهان قرار داده است.
یک استاد دانشگاه در موصل می‌گوید کاخ‌های صدام حسین تاریخ عراق را بازگو می‌کنند. چه طرفدار و چه مخالف رژیم صدام حسین باشیم، این دورانی است که جمهوری عراق آن را سپری کرده است.
هنوز آثار زندگی شخصی صدام در این کشتی ۸۲ متری مشاهده می‌شود، یک تخت بزرگ، پرده‌های ابریشمی و سرویس بهداشتی که در آن طلاکاری شده است. این کشتی چهار طبقه حتی آرایشگاه، خشکشویی و اتاق کمک‌های اولیه هم دارد.
حسین کنعانی زادگان مدافع الاهلی گل تماشایی را وارد دروازه القطر کرد.
محمد حسین نجفی، متخصص قلب و فوق تخصص آنژیوپلاستی با اشاره به اینکه رگ های قلبی ما از سن ١٠سالگی دچار گرفتگی های خفیف می شود که این پلاک های کوچک می تواند در سنین جوانی و تحت شرایطی ، دچار پارگی و ایجاد سکته قلبی در فرد بشود، می گوید: عمدتا جوان هایی که دچار چربی و فشار خون بالا یا دیابت کنترل نشده هستند و کسانی که سیگار می کشند در خطر سکته قلبی و گاها مرگ بر اثر این عارضه هستند. منبع: خبرآنلاین
حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان که به بوسنی سفر کرده است در نشست خبری با وزیر خارجه این کشور درباره ناارامی های اخیر در کشور توضیحاتی ارائه داد.
سید حسین حسینی در نیمه اول بازی با ولز نمایش خیر کننده‌ای داشت. او در همان ابتدای بازی بای یک سیو دیدنی مانع از باز شدن دروازه ایران شد.
حسین آخانی استاد دانشگاه نوشت: خانم ابتکار شما دو عذر خواهی بزرگ به تاریخ ایران بدهکارید.
حسین طائب رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه گفت: سرویس‌های غربی-عبری می‌خواستند در انتخابات سال۹۲ با حذف یک فرد ۲ تابعیتی در داخل؛ مثل سال ۸۸ اغتشاش بپا کنند، که پیشگیری شد.
لحظه عجیب استرس مجری تلویزیون حین آوردن نام عادل فردوسی پور توسط میهمان برنامه را در این ویدیو ببینید.
مناظره حسین سلیمی و ابراهیم متقی به عنوان دو چهره مطرح در قامت موافق و مخالف برجام را در یک برنامه زنده تلویزیونی ببینید.
صحبت‌های جنجالی سروش رفیعی: چرا هیچ کس این آقا (حسن عباسی) را گردن نمیگیرد؟! شما اصلا در حدی نیستی در مورد زن و بچه ما حرف بزنی/ حوصله فوتبال بازی کردن اصلا نداریم /از حسین ماهینی دفاع می‌کنیم صد بار زنگ می‌زنید و ما را می‌خواهید اما یک نفر هر چه دلش می‌خواهد می‌گوید و هیچی به هیچی؟
پیشکسوت فوتبال ایران پس از بهبودی، از مردم تشکر کرد.
مقامات آمریکایی گفتند که تیم‌های جستجوی آمریکایی که برخی از آن‌ها در جستجوی سلاح‌های کشتار جمعی ادعایی عراق هستند، ده‌ها هواپیمای جنگی نیروی هوایی عراق را پیدا کرده‌اند که زیر شن‌ها مدفون شده بودند.
حسین زاده از دو هفته پیش در بلژیک بود و در تمرینات شارلروا حضور داشت. باشگاه شارلروا فیلمی امروز منتشر کرد که ستاره سابق استقلال با علی قلی زاده هافبک ملی پوش کشورمان در تمرینات چالشی را انجام می‌دهند.
سردار حسین رحیمی در واکنش به صحنه‌هایی از فیلم «مجبوریم» که نشان می‌دهد برخی از کوچه‌های پایتخت به محلی برای خوابیدن کارتن خواب‌ها اختصاص یافته و یا اینکه برخی از معتادان و کارتن‌خواب‌ها شب تا صبح در اتوبوس‌هایی در اطراف میدان‌ها می‌خوابند، گفت: من این فیلم را ندیدم، اما باید بگویم چنین چیزی را اصلاً در تهران نداریم.
شب گذشته ویدیوی یک شهروند در دسته عزاداری امام حسین، به سوژه داغ فضای مجازی تبدیل شد؛ شهروندی که در ظاهر شباهت بسیار زیادی به جانی دپ بازیگر سرشناس هالیوودی داشت./ منبع: خبرفوری

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ