منظور با صدور بخشنامه‌ای، موضوع مالیات برارزش افزوده انواع خودروهای سبک و سنگین و موتورسیکلت‌های تولید داخل و وارداتی برقی وتمام برقی مشمول تبصره ۲ ماده (۲۸)این قانون را برای اجرا ابلاغ کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عزیزی گفت: مالکین خودرو و موتورسیکلت‌های نوشماره جهت پیگیری روند صدور کارت خود به هریک از دفاتر پلیس + ۱۰ سراسر کشور مراجعه کنند، و نسبت به ثبت درخواست اقدام کنند.
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش گفت:بر اساس جلسه امروز کمیسیون ایمنی راه‌ها، سرعت مجاز خودروها در مسیر عباس آباد میامی جهت حفاظت از یوزپلنگ ایرانی کاهش یافت.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت:عابرین پیاده فکر می‌کنند رانندگان عبوری آنها را به خوبی می‌بینند که این طرز فکر اشتباه است و حضور یکباره عابرین پیاده مقابل خودروها خطرناک است.
سمنان- رئیس پلیس راهور استان سمنان با بیان اینکه طرح ترخیص خودروها و موتورسیلکت های رسوبی در استان اجرا شده است، گفت: تعداد بسیاری وسیله نقلیه هم اکنون در پارکینگ راهور وجود دارد.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران گفت: پلاک وسیله نقلیه هویت و شناسنامه آن محسوب می‌شود و نصب والصاق آن بر روی خودروها و موتورسیکلت‌ها طبق قوانین کشوری اجباری و الزامی است.
بر اثر رانش زمین در ناگالند هند،دو سنگ غول پیکر با سقوط کامل روی دو خودرو باعث مرگ دو نفر شد.
در استان‌های مختلف کشور وقایع و جرایمی رخ داد؛ از کشف ۲ خوردو لوکس خارجی تا طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز که مأموران نیروی انتظامی در کشف آن نقش آفرینی کردند.
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: از سوی کمیسیون ایمنی راه‌ها پیشنهاد می شود سهمی از فروش خودروها به عنوان منابع مالی پایدار برای افزایش ایمنی جاده‌ها و کاهش سوانح رانندگی اختصاص یابد.
معاون مدیر عامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران مهمترین دلیل افزایش مصرف بنزین وجود خودروهای غیر استاندارد دانست و گفت:خودرو های موجود در کشور ۲.۵ برابراستاندارد جهانی مصرف دارند.
در روز‌های برفی و بارانی رعایت ایمنی از جمله کم کردن سرعت، خودداری از ترمز کردن ناگهانی و جلوگیری از بخار کردن شیشه‌ها با روشن کردن سیستم تهویه خودرو از مهم‌ترین نکات رانندگی محسوب می‌شود، اگر این نکات رعایت شود آمار تصادفات روز‌های دارای بارش کاهش میابد.
اخبار و شنیده‌ها حاکی از آن است که خیابان چهارباغ عباسی که بعد از چندین دهه فراز‌ونشیب به پیاده‌راه تبدیل شد، دوباره ماشین‌رو خواهد شد. ازاین‌رو نظرات متخصصان نیز حاکی از آن است که تغییر کاربری خیابان چهارباغ عباسی، به حل ترافیک این منطقه کمکی نخواهد کرد.
سازمان امور مالیاتی در بخشنامه ای ماخذ محاسبه مالیات و عوارض شماره گذاری، عوارض سالانه و مالیات نقل و انتقال انواع خودروهای سبک و سنگین و موتورسیکلت های تولید داخل یا وارداتی را ابلاغ کرد.
سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست گفت: به دلیل شرایط اقتصادی کشور و محدودیت‌های ناشی از تحریم‌ها نتوانستیم کیفیت سوخت را ارتقا دهیم، توزیع سراسری سوخت استاندارد داشته باشیم، به نوسازی و توسعه حمل و نقل عمومی بپردازیم، نیروگاه‌های تجدیدپذیر ایجاد کنیم و موتورسیکلت‌ها و خودرو‌ها را نو کنیم. تمامی این موارد باعث قرار گرفتن در شرایط فعلی شده است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، در جلسه مشترک با رئیس پلیس راهور تهران بر ساماندهی موتورسیکلت‌ها و مقابله با خودروهای دارای پلاک مخدوش تأکید کرد.
مدیر بنادر و دریانوردی بندرلنگه و غرب هرمزگان گفت: نخستین شناور حامل محموله خودروهای وارداتی شب گذشته در بندرلنگه پهلودهی و کار ترخیص این خودروها آغاز شد.
یک وزیر ارشد دولت اندونزی گفت که اندونزی قصد دارد از سال آینده به فروش خودروهای برقی و موتورسیکلت‌ها یارانه بدهد تا آنها مقرون به صرفه‌تر شوند.
رئیس شورای شهر تهران گفت:یکی از مشکلات برای نوسازی تاکسی و ون ها هزینه بالای آن است.
شهردار تهران گفت: درحال توسعه مترو هستیم و تا نوروز ۲۵ خودروی برقی وارد چرخه حمل و نقل عمومی خواهد شد.
رییس مرکز پژوهش های مجلس، مدیریت هوشمند پیمایش خودروها را راهکاری جذاب و درآمد زا برای مردم در جهت بهبود ترافیک و کاهش مصرف سوخت و آلودگی هوا و زمینه ساز حمل و نقل عمومی رایگان دانست.
وزارت کشور قطر از لباس نیرو‌های امنیتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر رونمایی کرد. به گفته یک مقام امنیتی قطر انتخاب لباس جدید برای نیروی امنیتی مسابقات جام جهانی و خودرو‌ها و مکانیسم‌های جدید پس از یک دوره طولانی کار که دو سال به طول انجامید، به پایان رسید. وی با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را برای ارائه یک لباس نوآورانه که نزدیک به مردم باشد و شخصیت امنیتی و هویت امنیتی را حفظ کند، به کار گرفته است. این موضوع همچنین شامل مکانیسم‌ها، وسایل نقلیه و موتورسیکلت‌هایی است که در طول جام جهانی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.
همزمان با برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد، مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا از تعدادی نمایندگی شهر مشهد بازدید و از نزدیک در جریان وضعیت عملکردی و مشکلات آنها قرار گرفتند.
سردار حسین رحیمی با اشاره به اینکه دربرخی موارد مشاهده می‌شود برخی بانوان ترک نشین موتورسیکلت‌ها و سرنشینان خودرو‌ها فاقد حجاب و پوشش لازم و مناسب هستند، گفت: لازم است که شهروندان دقت لازم را درخصوص رعایت شئونات اسلامی داشته باشند.
رئیس پلیس تهران با اشاره به اینکه برخی بانوان ترک نشین موتورسیکلت‌ها و سرنشینان خودروها فاقد حجاب مناسب هستند، گفت: لازم است که شهروندان دقت لازم را در خصوص رعایت شئونات اسلامی داشته باشند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ