اخبار و شنیده‌ها حاکی از آن است که خیابان چهارباغ عباسی که بعد از چندین دهه فراز‌ونشیب به پیاده‌راه تبدیل شد، دوباره ماشین‌رو خواهد شد. ازاین‌رو نظرات متخصصان نیز حاکی از آن است که تغییر کاربری خیابان چهارباغ عباسی، به حل ترافیک این منطقه کمکی نخواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- رئیس پلیس راهور استان سمنان با بیان اینکه طرح ترخیص خودروها و موتورسیلکت های رسوبی در استان اجرا شده است، گفت: تعداد بسیاری وسیله نقلیه هم اکنون در پارکینگ راهور وجود دارد.
ساوجبلاغ- رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با اقدمات صورت گرفته توسط مجموعه‌های دانش‌بنیان آلایندگی خودرو زیر ذره‌بین بازرسی کیفیت قرار گرفت.
مشهد ـ رئیس پلیس راهور مشهد گفت: تردد خودروها در هسته مرکزی شهر از میدان ۱۵ خرداد تا میدان بیت المقدس از ساعت ۱۶ امروز نهم خرداد ماه ممنوع است.
میامی- سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استانداری سمنان با بیان اینکه محدودیت سرعت خودروها در منطقه کاهک به عباس آباد صورت می‌گیرد، گفت: این امر برای حفاظت از یوزها انجام خواهد شد.
علیرضابیگی گفت: خبر ندارم که به کجا ارائه کرده اند و دولت ماشین گرفته است یا خیر، انشالله که حقایق بیشتری روشن شود. ما تا اینجا پیش رفتیم که این اتفاق خارج از ساختار مجلس اتفاق افتاده یا داخل که گویا خارج از ساختار بوده است.
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور، از شناسایی و دستگیری متهم به ۴۱ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در این شهرستان خبر داد.
معاون مدیر عامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران مهمترین دلیل افزایش مصرف بنزین وجود خودروهای غیر استاندارد دانست و گفت:خودرو های موجود در کشور ۲.۵ برابراستاندارد جهانی مصرف دارند.
سخنگوی وزارت صمت گفت: از فردا مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان که متقاضیان جهت ثبت‌نام در حساب خود (به نام سازمان حمایت) مسدود کرده‌اند با حفظ نوبت تحویل خودرو آزاد می‌شود.
اصلاح قیمت خودروها چه تاثیری بر بازار خواهد داشت؟
سمنان- جانشین رئیس پلیس راهور کشور بابیان اینکه تردد در محور مواصلاتی تهران_مشهد طی نوروز چهار درصد رشد داشته است، گفت: به همین میزان به نسبت سنوات قبل تصادفات رانندگی کاهش نداشته است.
در پی انتشار برخی تصاویر در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی از پارکینگ ایران‌خودرو مازندران، گروه صنعتی ایران‌خودرو اطلاعیه‌ای منتشر و در آن بر تحویل حضوری خودروها با توجه به محدودیت‌های تردد تریلر در محورهای شمالی کشور تاکید کرد.
منظور با صدور بخشنامه‌ای، موضوع مالیات برارزش افزوده انواع خودروهای سبک و سنگین و موتورسیکلت‌های تولید داخل و وارداتی برقی وتمام برقی مشمول تبصره ۲ ماده (۲۸)این قانون را برای اجرا ابلاغ کرد.
رئیس پلیس راهور انتظامی کشور گفت: در طرح نوروزی به همکاران ابلاغ کردیم که خودروهای حامل خانواده‌ها به خاطر جریمه سه و چهار میلیون تومانی متوقف نشوند.
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن اشاره به لغو فروش خودرو در هفته جاری، گفت: فروش خودروی همه شرکتهای خودروساز در سامانه یکپارچه از هفته آینده انجام می شود.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از مصوبه کمیسیون تلفیق برای عرضه تمامی خودروها در بورس کالا خبر داد و گفت: تصمیم گیری عرضه خودرو در بورس کالا از شورای رقابت اخذ می‌شود و به بورس کالا سپرده خواهد شد.
شورای رقابت در اطلاعیه ای ضمن تشرریح جزئیات دستورالعمل تنظیم قیمت تاکید کرد که ثبت نام و فروش خودروی سواری صرفاً از طریق سامانه یکپارچه فروش و در چارچوب مصوب شورا انجام شود.
مدیر بنادر و دریانوردی بندرلنگه و غرب هرمزگان گفت: نخستین شناور حامل محموله خودروهای وارداتی شب گذشته در بندرلنگه پهلودهی و کار ترخیص این خودروها آغاز شد.
کدام خودروها دیگر تعویض پلاک نمی‌شوند
رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا، خودروهایی که دیگر تعویض پلاک نمی شوند را اعلام کرد.
رئیس شورای شهر تهران گفت:یکی از مشکلات برای نوسازی تاکسی و ون ها هزینه بالای آن است.
شهردار تهران گفت: درحال توسعه مترو هستیم و تا نوروز ۲۵ خودروی برقی وارد چرخه حمل و نقل عمومی خواهد شد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ جدیدترین وضعیت ترافیکی شهر تهران در روز یک یک شنبه را تشریح کرد و گفت: تردد خودروها به سمت مرکز در حال افزایش است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، پیش بینی بورس امروز/ رشد بازار سرمایه ادامه‌دار خواهد بود؟، تحلیل زاگرس امروز ۲۳ مهر ۱۴۰۱ | زاگرس صعودی می شود؟، اخبار مهم کدال چیست؟، اخباری که می تواند بر روند بورس تاثیر بگذارد، جدیدترین لیست افزایش سرمایه‌ها، دلیل توقف نماد سپرده چیست؟، افشای اطلاعات باعث توقف این نماد شد، در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
دادستان تهران گفت: در مزایده سازمان جمع آوری اموال تملیکی ۹۷۳ دستگاه خودرو به فروش رفت که ارزش مالی آن ۳ ‌هزار میلیارد تومان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ