رییس مرکز پژوهش های مجلس، مدیریت هوشمند پیمایش خودروها را راهکاری جذاب و درآمد زا برای مردم در جهت بهبود ترافیک و کاهش مصرف سوخت و آلودگی هوا و زمینه ساز حمل و نقل عمومی رایگان دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی گلشنی مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به جزئیات رایگان شدن مترو و اتوبوس برای دانش آموزان و دانشجویان، از مکاتبه با آموزش عالی برای مجازی شدن دانشگاه‌ها در۱۰ روز اول مهر ماه در راستای کاهش ترافیک پایتخت خبر داد.
معاون ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در خصوص رایگان شدن حمل و نقل عمومی برای دانش آموزان ابتدایی به شرط تغییر در ساعت شروع به کار مدارس ابتدایی، گفت: این امر را برای دانش آموزان ابتدایی مناسب نمی‌دانم چراکه خانواده‌ها را به دردسر می‌اندازد.
سخنگوی شورای شهر مشهد درباره مخالفان طرح رایگان شدن اتوبوس و حذف من کارت گفت: ما این آمادگی را داریم که در هر مناظره و گفت وگویی با هر شخص حقیقی و حقوقی که مخالف طرح رایگان کردن اتوبوس است شرکت کنیم و با دلیل، مدرک و مستندات و ارقام تحلیلی نشان دهیم منافع این کار برای عموم مردم بسیار زیاد است.
رئیس شورای شهر تهران گفت:حمل و نقل عمومی اولین مشکل شهر تهران است و ترافیک و آلودگی هوا هم از این مساله ناشی می‌شود.
جزییات خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی به شرکت‌کنندگان در اجتماع امام رضایی‌ها اعلام شد.
جزییات خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی به شرکت‌کنندگان در اجتماع امام رضایی‌ها اعلام شد.
عضو شورای شهر تهران گفت:ضمن تذکر به شهرداری تهران به دلیل عدم ورود به موقع در حوزه حمل و نقل عمومی باید در این زمینه بررسی لازم صورت بگیرد و گزارشات ارائه شود.
با توجه به استقبال نمازگزاران از برگزاری نماز عید سعید فطر در مصلای تهران ناوگان حمل و نقل عمومی خدمت‌رسانی رایگانی را برای مسافران در نظر گرفته است.
با توجه به استقبال نمازگزاران از برگزاری نماز عید سعید فطر در مصلی تهران ناوگان حمل و نقل عمومی خدمت‌رسانی رایگانی را برای مسافران در نظر گرفته است.
طبق آمارهای تجمیعی حدود ۷۰درصد از ناوگان ایران بیش از ۲۵ سال سن دارند؛این آمار نشان می‌دهد خطرات بالقوه‌ای حوزه تجاری را تهدید می‌کند و این عمر طولانی بر افزایش مصرف سوخت اثر محسوسی دارد.
ناوگان حمل و نقل عمومی نفس ندارد
لایحه برنامه چهارم شهرداری تهران در یکصد و بیست و یکمین جلسه شورا مورد بررسی اعضا قرار گرفت و شهردار تهران توضیحاتی را در این باره ارائه داد.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت:در برنامه چهارم توسعه اولویت اصلی گسترش حمل و نقل عمومی و تکمیل خطوط و اضافه کردن ناوگان و اورهال مترو است.
رئیس شورای شهر تهران گفت:زمانی باید ناوگان حمل و نقل عمومی رایگان شود که ناوگانی وجود داشته باشد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی که می‌تواند در کاهش آلودگی هوا مؤثر واقع شود بر عهده شهردار تهران است.
مشهد ـ رئیس شورای شهر مشهد گفت: حمل‌ونقل عمومی یکی از زیرساخت‌های مهم توسعه و یکی از معیارهای سنجش کیفیت خدمات شهری است.
مشهد ـ مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: مصوبه رایگان شدن استفاده از خدمات ناوگان حمل‌ونقل عمومی اعم از مترو و اتوبوس ویژه خبرنگاران در مشهد وارد فرآیندهای قانونی شد.
وزیر کشور در آیین واگذاری ۵۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی کشور اظهار کرد: مراسم امروز نشان می‌دهد که یک ایرانی می‌تواند محصول خوب و با کیفیت بسازد و این‌ها نشان‌دهنده‌ ظرفیت‌های بزرگ تولیدی و صنعتی کشور است.
مشهد ـ شهردار مشهد گفت: کلانشهرها مشکلات عدیده ای دارند که آلودگی هوا از آن جمله است و توسعه حمل و نقل عمومی برای کاهش این معضل ضروری است.
سرپرست معاونت علمی و فناوری گفت:توسعه حمل و نقل هوایی عمومی را با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان دنبال می‌کنیم.
مشهد ـ رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان رضوی گفت: با هماهنگی صورت گرفته، وسایل نقلیه عمومی همزمان با پیاده‌روی جاماندگان اربعین به عزاداران حسینی خدمت‌رسانی رایگان خواهند کرد.
مشهد ـ رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان رضوی گفت: با هماهنگی صورت گرفته، وسایل نقلیه عمومی همزمان با پیاده‌روی جاماندگان اربعین به عزاداران حسینی خدمت‌رسانی رایگان خواهند کرد.
مشهد ـ رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان رضوی گفت: با هماهنگی صورت گرفته، وسایل نقلیه عمومی در این روز به صورت رایگان به عزاداران حسینی خدمت‌رسانی خواهند کرد.
معاون وزیر کشور گفت: قرار بر این است تا تمامی شهرداری ها بتوانند ناوگان حمل و نقل عمومی خود را با مشارکت وزارت کشور نوسازی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ