عزیزی گفت: مالکین خودرو و موتورسیکلت‌های نوشماره جهت پیگیری روند صدور کارت خود به هریک از دفاتر پلیس + ۱۰ سراسر کشور مراجعه کنند، و نسبت به ثبت درخواست اقدام کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حالا دیگر به محمدجواد حسین‌نژاد در اردوی طلایی پوشان اصفهانی نگاه دیگری وجود دارد.
با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و طی شدن همه مراحل و فرایند برگزاری آزمون‌ها شامل چاپ و ارسال دفترچه و پاسخنامه سوالات و همچنین عدم امکان تغییر و جابجایی زمان برگزاری، آزمون‌های اعلام شده قبلی در زمان و محل مقرر برگزار خواهد شد.
حلقه ارتباط این نوع از مخدر‌ها و گیاه افدرا، جایی بیرون افغانستان و گاه در کشور‌هایی بسیار دورتر از منطقه خاورمیانه قرار دارند که این گیاه را وارد می‌کنند و بعد طی فرایندی از آن مخدر‌هایی مانند شیشه می‌سازند. چرخه اقتصادی کاملی که موجب شده، گروه‌های بزرگی از کشاورزان در همسایه شرقی ایران به کشت اومان روی بیاورند و با همراهی نسبی طالبان روبه رو شوند.
متخصصان می‌گویند: خوردن دیروقت غذا از سه نظر یعنی تعداد کالری‌هایی که می‌سوزانیم، سطح گرسنگی ما و همینطور روش ذخیره‌سازی چربی در بدن‌مان بر تنظیم وزن تاثیر می‌گذارد.آزمایش‌ها همچنین نشان دادند تغییر ساعات صرف غذا (به سبک گروه دوم) سبب شد تا ژن بافت چربی که بر نحوه ذخیره چربی بدن تاثیر می‌گذارد، فرآیند چربی‌زایی را افزایش دهد و از سوی دیگر از شدت فرآیند تجزیه چربی بکاهد.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان از تغییر در فرایند شناسایی نخبگان خبر داد و گفت: در روش جدید به رویکردهای حل مسائل نخبگان و اثربخشی در حوزه های فناوری، صنعتی و فرهنگی توجه کرده ایم.
گزارشی جدید می‌گوید کوپرتینویی‌ها در فرایند توسعه سیستم‌عامل iOS ۱۷، تغییر استراتژی داده‌اند و چند ویژگی جذاب را به آن اضافه خواهند کرد.
هرچند فرآیند تنش‌زدایی در روابط خارجی عربستان سعودی از دو سال پیش با آشتی با قطر و در پی آن ترکیه آغاز شد، اما عبور از مرز رقابت خصمانه با ایران، گامی بود که نیاز به بازاندیشی در پویایی‌های ژئوپولیتیک منطقه و ذهنیت حاکمان سعودی نسبت به جایگاه‌شان در منطقه داشت. آشتی تهران و ریاض، از این جنبه اهمیت دارد که رهبران عربستان سعودی تصمیم گرفته‌اند بر خلاف جریان همیشگی سیاست خاورمیانه حرکت کنند و یکی از بحران‌هایی را که مشخصه خاورمیانه بود حل کنند تا محیط را برای رشد و توسعه کشور خودشان امن‌تر کنند.
زلنسکی در بیانیه‌ای که روز جمعه منتشر کرد گفت، از دنیس شمیگال، نخست وزیر اوکراین خواسته این طومار که حد نصاب لازم ۲۵۰۰۰ رای را کسب کرد، مورد پردازش قرار بگیرد. رئیس جمهور اوکراین خاطرنشان کرد، "لازم است به این مساله چه از جنبه پس زمینه تاریخی و چه فرهنگی و از دورنمای تبعات حقوقی بین‌المللی رسیدگی شود" و نهاد‌های علمی در این فرآیند مشارکت کنند.
فرآیند بستن پا بسیار دردناک بود و اغلب منجر به مشکلات جدی سلامتی می‌شد. پا‌های دختران جوان با بانداژ محکم بسته شده بود، انگشتان پا خم شده بودند و پاشنه پا به زور به سمت کف پا کشیده شده بود. با بزرگ شدن دختر، پابند‌ها سفت شدند و باعث شکستن استخوان‌های پا و قوس آن شدند. این شکستگی منجر به تغییر شکل پا‌ها و به طور قابل توجهی کوچکتر شدن آن‌ها می‌شد، به طوری که کف پا اغلب فقط ۷ تا ۸ سانتی‌متر طول دارد.
روایت امریکایی‌ها از نتیجه این دیدار ناامیدکننده است. روزنامه واشنگتن‌پست به نقل از یک مقام ارشد امریکایی می‌نویسد: «ما همیشه امیدوار باقی می‌مانیم که روس‌ها تصمیم خود را تغییر خواهند داد و برای درگیر شدن در یک فرآیند دیپلماتیک با هدف پایان جنگ آماده خواهند شد.» این مقام امریکایی همچنین تاکید می‌کند که «انتظار نمی‌رفت که در پی این دیدار کوتاه تغییری جدی حاصل شود.»
اهواز - مدیرکل بنادر خوزستان گفت: با توجه به آغاز فرآیند احداث بندر بزرگ خلیج فارس در مجاورت بندر امام خمینی (ره)، قطعاً شاهد تغییر نقشه ترانزیتی خاورمیانه به نفع ایران خواهیم بود.
عباس عبدی نوشت: مصوبه پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران از این حیث قابل فهم‌تر است. در این مورد توییتی نوشتم که برخی افراد عامدانه یا ناآگاهانه آن را تحریف کردند. در آنجا توضیح دادم که سپاه در سال‌های اخیر عملیات یا رفتار ویژه‌ای متفاوت از آنچه در گذشته انجام داده، نداشته است، پس اگر قرار بر اعلام تروریست بودن آن باشد، باید پیش‌تر انجام می‌شد، نه الان و اگر حالا چنین کرده‌اند، نشان می‌دهد که مساله مربوط به چیز دیگری است. آن چیز هم تغییر مهمی است که در ایران رخ داده و اتفاقا در حوزه سیاست داخلی است. دولت جدید که محصول مشارکت پایین است، نقطه عطف این فرآیند بود، البته این روند پیش‌تر و از ۱۳۹۸ شروع شده بود.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: عفو عمومی بیش از آن که برای معترضین زندانی مفید باشد، برای نظام مفید بوده و وجهه آن را بالا می‌برد. علاوه بر این باید توجه داشت که رفتار جوانان که اکثر معترضین از این قشر هستند، غیر از تعداد اندکی از آن‌ها که وابسته به بیگانگانند، متاثر از فرآیند تکامل و تغییر ساختار اجتماعی و نیازهای ناشی از آن بوده و یا ناشی از عملکرد مسئولین و دست اندرکاران هستند.
در بیماری آلزایمر، زخم‌های پوستی اغلب در مو و ناخن‌ها بروز می‌کنند بنابراین، به نظر می‌رسد تظاهرات پوستی مرتبط با سندروم زوال عقل می‌تواند نشانه‌ای ارزشمند در فرآیند تشخیص زوال عقل باشد. این زخم‌های پوستی اغلب به دلیل رعایت نکردن بهداشت، زخم بستر، قارچ و زخم باکتریایی و خارش بروز می‌کنند.
احکام بدوی صادره، در فرایند تجدیدنظر، تحت تاثیر پایبندی افراد به منشور اجتماعی دانشگاه مورد بازنگری قرار خواهد گرفت.
گرچه خوراکی‌های سرخ‌شده طعم دلچسبی دارند، اما طی این فرایند پخت، ترکیباتی در آنها تولید می‌شوند که برای سلامت بدن مضر هستند. همچنین حرارت بالا در ساختار مولکول‌های چربی نیز تغییر ایجاد می‌کند که با بروز عوارضی همراه است.
ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی توئیتر در پیامی در این شبکه اجتماعی اعلام کرد فرایند تایید کاربران و طرح تیک آبی را تغییر می دهد و هزینه اشتراک در طرح عضویت تیک آبی ماهانه ۵تا۲۰ دلار خواهدبود.
سرهنگ محمدعلی زارع گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و در راستای هوشمندسازی خدمات پلیس راهنمایی و رانندگی تمام فرآیند آموزش رانندگی و برگزاری آزمون تئوری به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.
طبق گزارشی جدید مارک زاکربرگ مدیر ارشد اجرایی متا پلتفرمز( شرکت مادر فیس بوک) به کارمندانش اعلام کرد به دلیل وضعیت نامشخص اقتصادی  استخدام نیرو و فرایند تغییر ساختار شرکتی متوقف می شود.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی درباره چاپ و توزیع کتاب‌های درسی گفت: امسال ۱۴۹ میلیون و ۵۰۰ هزار جلد کتاب سفارش چاپ دادیم و فرآیند آن از مهر ۱۴۰۰ آغاز شده است و کتاب‌ها از ۱۰ شهریور از مناطق به مدارس توزیع شده است.
شرکت اسرائیلی NSO (تولیدکننده جاسوس افزار پگاسوس) اعلام کرد شالو هولیو مدیر ارشد اجرایی آن از سمت خود کناره گیری کرده و در فرایند تغییر ساختار شرکت ۱۰۰ کارمند اخراج خواهند شد.
سفر ناصرالدین شاه به فرنگ و مواجهه با شکل پوشش زنان فرنگی و حضورشان در مجالس، نقطه عطفی در تغییر لباس زنان دربار و گسترش آن به زنان طبقه متوسط شد. تأسیس مدرسه‌های آمریکایی که فرایند آشنایی با تفاوت پوشش و شکل حضور زنان در اجتماع را برای زنان ایرانی آشکار کرد و اقداماتی که جمع کوچکی از زنان تحت عنوان جمعیت‌های خواهان آزادی انجام دادند، همگی در راستای بحث تغییر حجاب و نه کشف حجاب بود.
ایسوس Zenfone 9 به پردازنده اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ و باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد.
درحالی که طبق گفته های عشقی انتظار می‌رفت تکلیف دامنه نوسان تا پایان سال ۱۴۰۰ مشخص شود، اما پس از آن عشقی اعلام کرد که فرایندی برای تغییر دامنه نوسان طی شده است و دامنه به تدریج بازتر خواهد شد. تصمیمی که در این مورد گرفته شده است در سال جدید (۱۴۰۱) اعلام خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ