پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی، مدعی شد کار تیمش برای غلبه بر ساختار دفاعی کپنهاگن آسان نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پپ گواردیولا در نیمه دوم بازی با نیوکسل گفتگوی جالبی با یک هوادار تیمش داشت.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید تیم او شانس بیشتری نسبت به سویا برای قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا دارد.
روزنامه آلمانی بیلد اعلام کرد بایرن مونیخ از فروش بنجامین پاوارد کاملا منصرف شده و به منچستریونایتد اعلام کرد که دیگر برای خرید این مدافع پیشنهاد ارسال نکند.
پس از انتقال ریاض محرز به عربستان، منچسترسیتی به دنبال جذب جرمی دوکو، بازیکن رن، است.
منچسترسیتی فردا در دیداری دوستانه در سئول به مصاف اتلتیکو مادرید می رود.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، از لیگ برتر خواست که هرچه زودتر تکلیف پرونده تخلفات مالی این باشگاه را بررسی کند.
پپ گواردیولا معتقد است بازی فردا برابر رئال مادرید، مهم‌ترین بازی‌ای است که از زمان حضورش روی نیمکت سیتی پیش رو داشته‌اند.
پپ گواردیولا معتقد است بازی فردا برابر رئال مادرید، مهم‌ترین بازی‌ای است که از زمان حضورش روی نیمکت سیتی پیش رو داشته‌اند.
پپ گواردیولا معتقد است بازی فردا برابر رئال مادرید مهمترین بازی ای است که از زمان حضورش روی نیمکت سیتی پیش رو داشته اند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در نشست خبری پیش از دیدار با رئال مادرید گفت تیمش به دیدار فردا به عنوان فرصت انتقام فکر نمی‌کند و تنها به فکر صعود به فینال است.
پپ گواردیولا از فرم بدنی خوب کوین دی‌بروینه گفت و اینکه فردا در مورد حضور او برابر لیدز تصمیم خواهد گرفت.
پپ گواردیولا بازی فردا برابر آرسنال را مهم می داند ولی گفت که پیروزی در این دیدار هم تضمینی برای قهرمانی نیست.
پپ گواردیولا در نشست خبری بازی با بایرن از توماس توخل تمجید کرد و گفت که بازی برابر تیم های او همیشه سخت است.
پپ گواردیولا بازی فردا برابر ساوتهمپتون را مهمتر از بازی سه شنبه برابر بایرن مونیخ عنوان کرد.
پپ گواردیولا فردا با سیتی برابر برنلی قرار خواهد گرفت که ونسان کمپانی را روی نیمکت دارد. گواردیولا به رویارویی با شاگرد قدیمی‌اش واکنش جالبی نشان داد.
پپ گواردیولا در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل ناتینگهام فارست می‌گوید صدرنشینی میلی‌متری با توجه به دو قهرمانی پیاپی تیمش در فصلهای گذشته موقعیتی ایده‌آل است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل تاتنهام، اعلام کرد کورس قهرمانی هنوز تمام نشده و او و شاگردانش در گذشته سابقه سبقت گرفتن از صدرنشین را داشته‌اند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه بازی فردای تیمش با منچستریونایتد می‌گوید کیفیت بازی سیتی در طول فصل جاری برای او نگرانی‌هایی به وجود آورده است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، از جانلوکا ویالی به عنوان فردی کاریزماتیک و خاص یاد کرد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه دیدار فردای تیمش با چلسی گفت سیتی برای رسیدن به آرسنال در صدر جدول باید بدون اشتباه و بی عیب و نقص باشد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل لسترسیتی در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه دیدار فردای تیمش با بوروسیا دورتموند ستاره جوان این تیم جود بلینگام را ستایش کرد و او را بازیکنی کامل دانست.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل کپنهاگن در لیگ قهرمانان اروپا در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل کپنهاگن در لیگ قهرمانان اروپا در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ