پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، از عملکرد ارلینگ هالند در دیدار برابر بورنموث دفاع کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارلو آنچلوتی در جریان بازی دیشب رئال برابر آلمریا از سبک بازی وینیسیوس ناراضی بود و یک بار شدیدا به او معترض شد.
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حرف‌های قبلی من در دفاع از حق پرسپولیس و هوادارانش بود.
وی او دی‌ها به سراغ محتوا‌های ارزان‌تر رفته‌اند که مخاطب نسبت به آن اقبال نسبی نشان می‌دهد، نظیر ناتو، مافیا، پدرخوانده، ضد که عمدتاً با بازیگران ارزان و درجه دو تولید شده و برنامه‌هایی چون آوای جادویی، صداتو، آن ساید، نیمه شب و وقت خواب که برای دفع الوقت نیز کارآمدی ندارند. افت کیفیت سریال‌ها و پخش سریال‌هایی چون سیاه چاله، حیثیت گمشده، عقرب عاشق و پدر گواردیولا نیز تلاش برای تولیدات ارزان‌تر با تکیه بر عوامل مقابل دوربین ارزان‌تر و بازیگران گرانقیمت و مطرح کمتر است.
وی او دی‌ها به سراغ محتواهای ارزان تر رفته‌اند که مخاطب نسبت به آن اقبال نسبی نشان می‌دهد، نظیر ناتو، مافیا، پدرخوانده، ضد که عمدتاً با بازیگران ارزان و درجه دو تولید شده و برنامه‌هایی چون آوای جادویی، صداتو، آن ساید، نیمه شب و وقت خواب که برای دفع الوقت نیز کارآمدی ندارند. افت کیفیت سریال‌ها و پخش سریال‌هایی چون سیاه چاله، حیثیت گمشده، عقرب عاشق و پدر گواردیولا نیز تلاش برای تولیدات ارزان تر با تکیه بر عوامل مقابل دوربین ارزان تر و بازیگران گرانقیمت و مطرح کمتر است.
تنها از ۴ درصد پساب کشور استفاده می‌شود، قطعی برق ۳۰ اداره پرمصرف در پایتخت و ایران حقوق و منافع خود درباره میدان گازی آرش را پیگیری می‌کند از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
وزیر امور خارجه نوشت: خروش مسلمانان جهان در دفاع از ساحت مقدس ‎قرآن کریم جلوه‌ی روشن تعبیر امام خمینی (ره) از پیام عاشورا است.
سرهنگ علیفر گزارشگر فوتبال در برنامه اعجوبه‌ها گفت: از دو چیز در فوتبال عصبانی می‌شوم، یکی دفاع خطی و دیگری پپ گواردیولا است. در زندگی‌ام یک بار هم ماهی نخورده‌ام.
گوتی، ستاره سابق رئال مادرید، معتقد است سیتی با پپ گواردیولا برابر رئال تیمی ترسو و دفاعی بود.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، از مدیران باشگاه خواهان به خدمت گرفتن کیم مین جائه، دفاع وسط کره‌ای باشگاه ناپولی شده است.
احتمال دارد یحیی گل‌محمدی یک تغییر مهم را در خط دفاعی تیمش ایجاد کند.
اوون هارگریوز، هافبک سابق بایرن مونیخ و منچسترسیتی، معتقد است که دفاع خوب شاگردان پپ گواردیولا می‌تواند آنها را قهرمان لیگ قهرمانان کند.
پپ گواردیولا در نشست خبری بازی با بایرن از توماس توخل تمجید کرد و گفت که بازی برابر تیم های او همیشه سخت است.
پپ گواردیولا به باشگاه‌‌های لیگ برتر طعنه زد و گفت که سیتی باید به دسته چهارم سقوط کند، ولی قبل از آن اجازه دهند از خودشان دفاع کنند.
پپ گواردیولا معتقد است منچسترسیتی تخلفی مرتکب نشده و باشگاه با وکلای خوب خود این را ثابت خواهد کرد.
سرمربی سیتی بعد از شکست مقابل تاتنهام تاکید کرد که تیمش در حال حاضر شرایطی ندارد که بتواند به قهرمانی فکر کند.
پپ گواردیولا بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل اورتون در بازی خانگی امشب از عملکرد بازیکنانش تمجید کرد و اورتون را به دفاع کردن 9 نفره متهم کرد و بازی شبیه به برنتفورد متهم کرد.
یوشکو گواردیول و آندری کراماریچ، در آخرین کنفرانس مطبوعاتی خود در قطر، به هواداران کرواسی قول دادند که در بازی رده‌بندی مقابل مراکش با تمام قوا خواهند جنگید.
ستاره خط دفاعی کرواسی ضمن تمجید از لوکا مودریچ گفت که او کاپیتان و اطمینان بخش آنها در تیم ملی است.
ستاره خط دفاعی کرواسی اصلی‌ترین بخت کسب جایزه برترین بازیکن جوان جام جهانی از نگاه آ.اس است.
پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی، مدعی شد کار تیمش برای غلبه بر ساختار دفاعی کپنهاگن آسان نیست.
پپ گواردیولا از عملکرد ارلینگ هالند، مهاجم جدید سیتی، در دیدار دیروز مقابل بورنموث دفاع کرد و گفت ستاره نروژی به زودی با شرایط خاص مسابقات تیمش در لیگ برتر انگلیس سازگار خواهد شد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی بعد از پیروزی 4-0 تیمش مقابل بورنموث گفت پیروزی پرگل مقابل تیمی که فقط دفاع می‌کند کار ساده‌ای نیست.
منچسترسیتی برای تقویت خود در پست دفاع چپ همچنان تلاش می‌کند و پپ گواردیولا برای این پست سرخیو گومس، جوان اسپانیایی باشگاه اندرلخت، را هدف گرفته است.
پایان نزاع طایفه ای با تیراندازی هوایی پلیس

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ