گوتی، ستاره سابق رئال مادرید، معتقد است سیتی با پپ گواردیولا برابر رئال تیمی ترسو و دفاعی بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر تیم فوتبال تراکتور یک نظر کارشناسی داوری از بازی با سپاهان عنوان کرد.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری با انتقاد از مسئولان ستاد عالی بازیهای آسیایی هانگژو، گفت: برای اعزام به بازی‌های آسیایی عملکرد وزنه‌برداران در مسابقات جهانی در نظر گرفته شده که اصلا منطقی نیست.
برای دانشجویانی که ازدواج می‌کنند در مقطع کارشناسی شهریه صفر شده و برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا ۵۰ درصد تخفیف در نظر گرفته می‌شود.
مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید دو مشکل را حل کنیم؛ یک، باید وحدت و انسجام داخلی را اصلاح کنیم و از اقلیت و غیر خواص بودن بیرون بیاییم و بر اساس کارشناسی عمل کنیم و دیگری اینکه با دنیا آشتی کنیم. اگر در این وضعیت این مسأله را حل نکنیم مشکل برطرف نخواهد شد.
داربی ۱۰۰ پایتخت در حالی به پایان رسید که نیمه نخست این دیدار از نظر داوری بحث‌ برانگیزتر از نیمه دوم این دیدار بود.
اگرچه بازسازی خانه‌های قدیمی به علت صرف زمان و هزینه بالا ممکن است چالشی پر استرس و اضطرابآور به نظر برسد، داشتن یک طرح منظم و کارشناسی شده می‌تواند آن را به یک پروژه موفق تبدیل کند.
چند گروه کارشناسی بررسی‌هایی را انجام دادند، اما تا کنون گزارش رسمی به من نرسیده، روز گذشته موضوع از طریق دستگاه قضایی و نظام مهندسی دنبال شد و اطلاعات دوربین‌های نصب شده خوانش شد و گروه‌های کارشناسی این اطلاعات را بررسی کردند.
سید ابراهیم رئیسی در بخشی از سخنانش در جلسه امروز هیات دولت با اشاره به گزارش ارائه شده درباره افزایش مصرف بنزین در ایام پایان سال و به ویژه تعطیلات نوروزی، به وزارت نفت ماموریت داد، ضمن تمهید پیش‌بینی‌های لازم، طرح‌های کارشناسی شده خود در راستای مدیریت و بهینه‌سازی مصرف را برای بررسی و تصویب به دولت ارائه کند.
به نظر نمی رسد نیروی وارد شده به اندازه ای باشد که باعث سرنگونی مهاجم فولاد شده باشد.
به نظر می‌رسد تعلیق موجود، در اعلام جزئیات طرح حجاب جدید، هر چه زودتر باید پایان پیدا کند. حتی اعلام جزئیات طرح در محافل عمومی قبل از اجرا نیز می‌تواند گامی کاربردی در اجرای قوانین حجاب در آینده باشد. نقد و بررسی‌های کارشناسی از جزئیات طرح قبل از اجرا، می‌تواند در مسیر افزایش اعتماد عمومی و کاهش هزینه‌های اجرای طرح بسیار اثرگذار باشد
مربی تراکتور با موبایل خود صحنه گل اول گل‌گهر سیرجان را از نظر داوری کارشناسی کرد.
جفرسون باهیا مدافع برزیلی مس رفسنجان با شیرجه مقابل توپ دروازه تیمش را نجات داد اما این صحنه آغاز جنجال داوریهای این هفته بود.
دادستان کل کشور درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده مهسا امینی گفت: پزشکی قانونی با بررسی علمی و جامع نظر خود را به صورت رسمی اعلام کرد. پس از آن خانواده امینی از نظام پزشکی شکایت کردند. این شکایت برای کار کارشناسی به هیات پزشکی ارسال شده و تا کنون نظر هیات پزشکی ارسال نشده است.
آقای مومنی با تأکید بر اینکه بدترین سال‌های عملکرد اقتصادی سال‌هایی بوده که توزیع قدرت ناعادلانه شده است، بیان می‌کند که بسیار فاجعه آمیز است که ضد عادلانه‌ترین کار‌ها را با عنوان اینکه می‌خواهیم عدالت برقرار کنیم، انجام می‌دهند و این سناریوی تلخ به ویژه در مورد بنزین مکرر اجرا شده است. رویکرد ناعادلانه‌ی توزیع قدرت و ثروت باعث شده که به واسطه فقدان تقاضای موثر برای دانایی، بدنه حکومت از نظر کیفیت کارشناسی با یک سقوط بی سابقه رو به رو شود.
تکذیبیه‌ی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گویی حکایت از آن دارد که نظرات کارشناسی زیر مجموعه‌ی این وزارت خانه یعنی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در انتخاب طرح نهایی لباس تیم ملی فوتبال در نظر گرفته نشده است.
در مورد دانشجویان بازداشتی با نظر کارشناسی حراست و رئیس دانشگاه مربوطه تصمیم‌گیری شود و دانشجویانی که در اغتشاشات و برهم زدن امنیت عمومی در داخل یا بیرون از دانشگاه نقش داشته‌اند، متناسب با نقش و پرونده شخصیت آنان با قرار وثیقه آزاد یا تحت قرار بازداشت موقت باشند و سایر دانشجویان بازداشتی متناسب با نقش و پرونده شخصیت آنان با قید کفالت یا وثیقه آزاد شوند.
در مورد دانشجویان بازداشتی با نظر کارشناسی حراست و رئیس دانشگاه مربوطه تصمیم‌گیری شود و دانشجویانی که در اغتشاشات و برهم زدن امنیت عمومی در داخل یا بیرون از دانشگاه نقش داشته‌اند، متناسب با نقش و پرونده شخصیت آنان با قرار وثیقه آزاد یا تحت قرار بازداشت موقت باشند و سایر دانشجویان بازداشتی متناسب با نقش و پرونده شخصیت آنان با قید کفالت یا وثیقه آزاد شوند.
وی همچنین با اشاره به اینکه نحوه واقع شدن فوت و علت تامه آن در دست بررسی دقیق و کارشناسی است، گفت: دلایل اولیه حکایت از قرائنی در خصوص خودکشی دارد،اما آنچه مسلم است اینکه اظهار نظر قطعی در این باره مستلزم اعلام نظریه کارشناسی پزشکی قانونی است.
گزارش کارگروهی ویژه از پزشکی قانونی تشکیل شده تا شرایط جسمی مهسا امینی را از نظر پزشکی مورد معاینه و بررسی‌های دقیق تخصصی و کارشناسی قرار دهند.
«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات گفت: «بهتر است آن‌ها در فرمایشات خود بحث‌های کارشناسی را هم در نظر بگیرند. البته اخلاق ما این نیست که گذشته را تخریب کنیم. آن‌ها به طور مثال می‌گویند سرکوب تعرفه اینترنت در ۴ سال گذشته نداشتیم، اما در سازمان تعزیرات پرونده ۱۱۰۰ میلیارد تومانی برای جریمه ۲ اپراتور وجود دارد که به خاطر افزایش اندک تعرفه در سال‌های گذشته بوده است؛ اگر این سرکوب تعرفه نیست پس چیست؟ آیا روا است برای محبوب ماندن، اجازه ندهیم تعرفه‌ها افزایش پیدا کند که در نهایت منجر به عدم توسعه شبکه شود؟»
روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور اعلام کرد: خبر قطع درختان مجموعه ورزشی انقلاب به هیچ‌عنوان صحت نداشته و تنها تعدادی از درختان به دلایل کاملا کارشناسی و مطابق با اصول حفظ درختان و فضای سبز زیر نظر کارشناس فضای سبز شهرداری تهران و به‌طور معمول و مرسوم در همه جای کشور، سرزنی شده است.
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: با توجه به بررسی‌های کارشناسی و بازخورد منفی از این اقدام در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، این سازمان نظر مخالف خود را با درج تصویر یوز ایرانی بر روی پاکت‌های سیگار اعلام می‌دارد.
مهم ترین بازی هفته اول فصل جدید با صحنه‌های مهم و اثرگذار داوری همراه بود.
معاون دفتر بازرگانی داخلی وزارت جهاد کشاورزی گفت: وزارت جهاد کشاورزی نظر کارشناسی خود را درباره رب اعلام کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ