سرهنگ علیفر گزارشگر فوتبال در برنامه اعجوبه‌ها گفت: از دو چیز در فوتبال عصبانی می‌شوم، یکی دفاع خطی و دیگری پپ گواردیولا است. در زندگی‌ام یک بار هم ماهی نخورده‌ام.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی وایرال شده و در اغلب شبکه های خبری جهان پوشش داده شده، یک هیولای غول پیکر عجیب در رودخانه ای در ایسلند مشاهده شده است.
توکل 50 ساله که شهرت زیادی به خاطر آشپزی در روستای شیرین کشور آذربایجان به دست آورده است، در این ویدئو یک بره کامل را به شکلی متفاوت زیر بشکه کباب می کند.
یک وانت با بار خربزه در اتوبان دچار حریق شد، ولی آتشنشانی عملکرد ضعیفی در خاموش کردن خودرو داشتند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به وقوع حریق در دو کارخانه شهرک صنعتی ایوانکی با چهار مصدوم گفت: عملیات اطفای حریق در کمتر از دو ساعت انجام شد.
مصطفی میرسلیم نماینده مجلس، وضعیت حجاب در جامعه را غیرقابل قبول می‌داند، او مقصر را «مسئولان» معرفی می‌کند، اما راهکارهایش برای بازگرداندن حجاب به وضعیت سابق، متفاوت با دیدگاه اکثریت کارشناسان است.
ارزشمندترین گنجینه‌ها لزوما در سایت‌های باستانی یافت نمی‌شوند؛ آن‌ها گاهی در جا‌هایی کاملا غیرمنتظره مخفی شده‌اند. این نکته‌ای است که اخیرا یک کشاورز ذرت‌کار اهل ایالت کنتاکی به خوبی آن را درک کرده است.
حسن عباسی گفت: سازمان سیا اعلام کرد همانطور که دلیل هبوط آدم (ع) این بود که ابلیس رفت سراغ حوا، ما هم اگر خواستیم جمهوری اسلامی را سرنگون کنیم، باید برویم سراغ دختران و زنان آن جامعه!
معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران با بیان این‌که این اقدام در جهت قبح‌شکنی از ارزش‌های اخلاقی جامعه صورت گرفته است، گفت: به‌منظور حفظ حقوق شهروندان این دفتر پلمب و فرد مشاور املاک نیز بازداشت شده است.
سرهنگ وحید ذاکری رئیس پلیس پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران درباره دستگیری دزد این پرونده می‌گوید: بعد از شکایت مرد مالباخته‌ای در پلیس آگاهی پرونده در دستور تیمی از مأموران پایگاه ۱۰ قرار گرفت که با انجام کار‌های اطلاعاتی مرد شیاد شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد.
سرهنگ مؤمنی معاون پلیس راهور تهران بزرگ از اولین تصادف منجر به فوت پایتخت در سال ۱۴۰۲ خبر داد. در این حادثه که در بزرگراه شهید خرازی تهران به وقوع پیوست، یک جوان ۲۱ ساله بر اثر سرعت زیاد و برخورد با گاردریل و نبستن کمربند ایمنی از خودرو به بیرون پرتاب شد و جان خود را از دست داد.
سرهنگ علی همه‌خانی از وقوع انفجار در یک واحد مسکونی در خیابان مازندران تهران خبر داد و اظهار کرد: این خانه تبدیل به کارگاه تولید مواد محترقه (اکلیل ـ سرنج) شده بود.
چاپگر‌های سه‌بعدی استریولیتوگرافی (SLA) در ابعاد بزرگ‌تر به همین صورت عمل می‌کنند و اینجا صرفاً ابعاد آن کاهش پیدا کرده است. در بخشی از این ویدیو می‌بینیم که کاربر با یک سرنگ محفظه چاپگر را از صمغ پر می‌کند. همچنین انرژی دستگاه از طریق یک کابل microUSB تأمین و داده‌ها هم با همین رابط به دستگاه ارسال می‌شود.
سرهنگ راستی ماجرای درگیری را شرح می‌دهد: "این ۴ نفر که دارای سابقه هستند به این جوان حمله می‌کنند و به خانه شخصی او ورود می‌کنند و با قمه او را مورد حمله قرار می‌دهند"، توضیحات بیشتر سرهنگ راستی را می‌توانید در فیلم زیر ببینید؛ در این فیلم راهروی خانه که محل اصلی درگیری است دیده می‌شود، این راهرو به‌قدری کوچک است که راه دررویی ندارد و اگر پلیس دیر می‌رسید می‌توانست قتلگاه آن جوان باشد!
سرهنگ پاسدار حسن امینی: مادر شاه یک پیرزن عجوزه ۹۰ ساله بود که در کاخش سینمای فیلم مستهجن داشت! این‌ها به دنبال حقوق زن هستند؟
سرهنگ موقوفه‌ای گفت: حتی زمانی که برای انجام ماموریتی پلیس با لباس شخصی برود اگر فردی شک کرد پلیس باید کارت شناسایی نشان دهد تا احراز هویت صورت بگیرد.
اولین فیلم از متهمان ربایش دکتر فرهود پدر علم ژنتیک در مقر پلیس منتشر شد. پیش از این، سرهنگ علی ولیپور گودرزی گفته بود: آدم ربایان که ۳ نفر بودند، در واقع یک نفر دیگر در اواسط راه به این دو نفر اضافه می‌شود دکتر فرهود را به شهر‌های شمالی برده بودند تا از او اخاذی کنند.
سرهنگ حیدری گفت: تا کنون بیش از ۸ مورد دستگیری لیدر زنان و ۱۰ مورد پراکندگی افرادی که تصمیم داشتند افراد دیگر را به تجمع دعوت کنند داشتیم و توانستیم با صحبت کردن آنها را متقاعد به ترک صحنه کنیم.
سرهنگ حیدری گفت: تا کنون بیش از ۸ مورد دستگیری لیدر زنان و ۱۰ مورد پراکندگی افرادی که تصمیم داشتند افراد دیگر را به تجمع دعوت کنند داشتیم و توانستیم با صحبت کردن آنها را متقاعد به ترک صحنه کنیم.
سرهنگ حیدری گفت: تا کنون بیش از ۸ مورد دستگیری لیدر زنان و ۱۰ مورد پراکندگی افرادی که تصمیم داشتند افراد دیگر را به تجمع دعوت کنند داشتیم و توانستیم با صحبت کردن آنها را متقاعد به ترک صحنه کنیم.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق زورگیری که در ترافیک بزرگراه نیایش از یک خانم اقدام به زورگیری کرده بود، خبر داد. سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان اداره هجدهم در گام نخست، با رصد‌های گسترده اطلاعاتی موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه متهم در جنوب تهران شدند. رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه گفت: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی قضایی در روز بیست و هفتم مردادماه سال جاری سارق جوان را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.
من در اثنای عملیات خرمشهر به عواملی برخوردم که تا حدودی در آزادسازی آن شهر سهیم بودند. این عوامل و عناصر در هر نبردی پایه و اصول هستند. نیرو‌های اسلامی با به‌کارگیری آن عوامل توانستند دنیا را غافلگیر کنند و معادله جنگ را به نفع خود تغییر دهند، زیرا نبرد خرمشهر یکی از بزرگ‌ترین نبرد‌ها در تاریخ معاصر است؛ این عملیات پشت صدام را شکست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ