رئیس سازمان دامپزشکی کشور با بیان اینکه این سازمان برنامه ریشه کنی ۵ بیماری مشترک انسان و دام را اجرا می کند، گفت: رفع منع صدور محصولات طیور پس از ۶ سال به عراق موجب رونق تولید خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس قوه قضائیه، ضمن اشاره به منابع غنی انسانی و طبیعی موجود در استان گلستان، گفت: رفع موانع حقوقی سرمایه‌گذاری در پتروشیمی گلستان، آغاز کار است.
نمایندگان در جلسه امروز ضمن اصلاح طرح حمایت از گزارشگران فساد، خشم و انزجار خود از حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) را اعلام داشتند.
وزارت ارتباطات عراق اعلام کرد ممنوعیت پیامرسان تلگرام را رفع می کند. این ممنوعیت هفته گذشته به دلیل نگرانی های امنیتی و نشت اطلاعات سازمان های دولتی و شهروندان وضع شده بود.
رئیس کل دادگستری استان تهران از رفع ۲۱ درصد نقاط پرتصادف آزادراه تهران-ساوه با پیگیری و اقدامات پیشگیرانه در دستگاه قضاdی استان تهران خبر داد.
شرکت ارتباطات زیرساخت از پایداری ارتباطات و رفع اختلال مرکز تبادل داخل خبر داد.
با پادرمیانی وزیر ارتباطات و تضمین سکوها به التزام به قانون «طاقچه» رفع فلیتر شد.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از رفع فوری بیش از ۱۶۰۰ فقره تعرض به مساحت حدود ۶۰۰ هکتار زمین دولتی توسط یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در چهار ماه ابتدایی سال خبر داد.
تیم ملی تا ورود به مسابقات جام ملت‌های آسیای 2023 قطر 7 بازی برگزار خواهد کرد.
محققان یک شرکت دانش‌بنیان با تولید ۱۵ قلم از فرآورده‌های پلیمری توانسته‌اند بخش قابل توجهی از نیاز داخلی را به این فرآورده‌ها تامین کنند.
با امضای یک موافقت نامه میان معاونت علمی ریاست جمهوری و یک شرکت تامین سرمایه فعال در حوزه سلامت، نیازهای کشور در حوزه تامین داروهای نادر فراهم می شود.
علیرضابیگی با بیان اینکه مواجهه نادرست ارکان مجلس شورای اسلامی با ویژه خواری اخیر، صرفا پاک کردن صورت مسأله بود، گفت: جا دارد عدالت خواهان مجلس شورای اسلامی روی تدوین قانون مبارزه با ویژه خواری اهتمام جدی داشته باشند. همچنین لازم است هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان توضیح دهد، چرا در خصوص بهره مندی تعدادی از نمایندگان ورود نکرده است!
علیرضابیگی با بیان اینکه مواجهه ناصحیح ارکان مجلس شورای اسلامی با ویژه خواری اخیر، صرفا پاک کردن صورت مسأله بود، گفت: جا دارد عدالت خواهان مجلس شورای اسلامی بر روی تدوین قانون مبارزه با ویژه خواری اهتمام جدی داشته باشند. همچنین لازم است هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان توضیح دهد چرا در خصوص بهره مندی تعدادی از نمایندگان ورود نکرده است
دکتر ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی وزیر بهداشت طی نامه‌ای به روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور با فعالیت در ساعات غیر تحصیلی دانشجویان دکتری موافقت کرد.
علی دایی با رفع ممنوعیت خروج از کشور، بامداد فردا تهران را به مقصد پاریس ترک خواهد کرد تا در مراسم فیفا شرکت کند.
رصد بازار اقلام اساسی در هفته پایانی دی حکایت از افزایش ۳۱درصدی قیمت قزل آلا نسبت به ابتدای دی دارد. همچنین چسبندگی نرخ برنج با وجود رفع ممنوعیت واردات نشان از ضعف نظارت ها دربازار داخل است.
وزارت جهاد کشاورزی از واردات گوشت گرم گوسفندی و رفع ممنوعیت واردات برنج به منظور تنظیم بازار داخل و رفاه مصرف کنندگان خبر داد.
هماهنگ کننده کمک های بشر دوستانه سازمان ملل هشدار داد ممنوعیت کار زنان افغان از سوی طالبان، می تواند به قیمت قطع کمک های بشر دوستانه به این کشور تمام شود.
رییس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان سموم گفت: از ابتدای سال ۹۷ صادرات سموم و آفت کش‌های کشاورزی ممنوع شد؛ با رفع این ممنوعیت در ۴ ماه گذشته ۱۳۰۰ تن انواع سم از کشور صادر شد.
شورای صنفی دانشگاه شریف اعلام کرد: در نتیجه پیگیری‌های صنفی در راستای تحقق هرچه بهتر منشور اجتماعی دانشگاه، در زمینه شفاف‌سازی روند رفع ممنوع‌الورودی دانشجویان، فرآیندی به معاونت دانشجویی پیشنهاد شد که مورد تایید نیز قرار گرفت. در نتیجه از این پس روند رفع ممنوعیت ورود دانشجویان به صورت رسمی مشخص شده است.
گمرک ایران آزادسازی صادرات دستمال کاغذی (جعبه ای ، جیبی ، توالت و...) را ابلاغ کرد. این در حالیست که وزارت صمت دی ماه سال ۱۴۰۰ اولین درخواست رفع ممنوعیت صادرات را ابلاغ کرده بود.
معاون اول رییس جمهور از نخست وزیر عراق خواست دستورات لازم برای تسهیل رفت و آمد و رفع ممنوعیت ورود اتباع غیرایرانی را صادر کند.
معاون اول رییس جمهور از نخست وزیر عراق خواست دستورات لازم برای تسهیل رفت و آمد و رفع ممنوعیت ورود اتباع غیرایرانی را صادر کند.
رشت- روزهای پایانی برداشت محصول برنج از شالیزارهای استان های شمالی در حالی سپری می شود که در این میان انتشار خبر رفع ممنوعیت واردات برنج نگرانی هایی را برای شالیکاران به وجود آورده است.
با اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ممنوعیت فعالیت‌های فوتبالی لیدر باشگاه پرسپولیس رفع شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ