رصد بازار اقلام اساسی در هفته پایانی دی حکایت از افزایش ۳۱درصدی قیمت قزل آلا نسبت به ابتدای دی دارد. همچنین چسبندگی نرخ برنج با وجود رفع ممنوعیت واردات نشان از ضعف نظارت ها دربازار داخل است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: با مشاهدات میدانی عرضه میوه بی کیفیت در این میادین و گلایه شهروندان، تعدادی از غرفه‌ها در میدان میوه و تره بار قزل قلعه پلمب و بنر تخلف بر سر در این واحد‌ها نصب شد.
ماهی سالمون و قزل آلا از یک خانواده هستند؛ اما گوشت بدن ماهی سالمون صورتی است. با توجه به اینکه ماهی سالمون منبع غنی و مناسبی برای ویتامین D و E محسوب می‌شود و نسبت به ماهیان دیگر امگا ۳ و پروتئین بیشتری دارد، تقاضای نسبتاً زیادی برای آن وجود دارد. در این جا روش خها مناسب برای پختن این ماهی محبوب برای شما آورده شده است.
یکی از پربازدیدترین کلیپ‌ها در ایالات متحده مربوط به زنی است که وارد یک رستوران شیک می‌شود و یک بشقاب ماهی قزل آلا با تخم مرغ بندیکت سفارش می‌دهد. این دختر صرفاً به خاطر اینکه تخم مرغ روی ماهی قرار داده نشده، گریه کرد!
ماهی‌های چرب مانند سالمون، تن، قزل‌آلا و... در گروه بهترین منابع برای دریافت اسیدهای چرب امگا-۳ قرار می‌گیرند. این اسیدهای چرب غیراشباع چندزنجیره‌ای می‌توانند تضعیف عضلات بدن را کنترل کنند، نقش مثبتی در بهبود عملکرد عضلات داشته باشند و حجم توده‌های عضلانی را افزایش دهند.
آبزیان از جمله میگو و ماهی با نزدیک شدن به شب عید افزایش قیمت داشتند؛ قزل آلا ۳.۸۸ درصد و میگو ۱۲.۵ درصد نسبت به هفته گذشته گران تر شدند.
در گروه گوشت قرمز، سفید و فرآورده‌های آن، اقلام گوشت گوسفند با ۲۱.۸ درصد، گوشت گاو یا گوساله با ١٣.٢ درصد، ماهی قزل آلا با ١٢.٢ درصد بیشترین افزایش قیمت را نسبت به ماه قبل داشته‌ اند.
در گروه گوشت قرمز، سفید و فرآورده‌های آن، اقلام گوشت گوسفند با ۲۱.۸ درصد، گوشت گاو یا گوساله با ١٣.٢ درصد، ماهی قزل آلا با ١٢.٢ درصد بیشترین افزایش قیمت را نسبت به ماه قبل داشته‌ اند.
رئیس سازمان شیلات ایران گفت: در دیدار با مدیر شیلات اقلیم کردستان صادرات ماهیان قزل آلا و سردآبی به این منطقه پیشنهاد شد.
مصرف غذا‌های غنی از امگا ۳ موجود در دانه کتان، ماهی سالمون، ماهی قزل آلا، گردو و ... از ریه‌های شما در برابر عوارض تنفسی ناشی از آلودگی هوا مانند برونشیت و آسم محافظت می‌کند. امگا ۳ از قلب شما در برابر آلودگی هوا نیز محافظت می‌کند.
دبیرکل اتحادیه تولید و تجارت آبزیان ایران با اشاره به پرورش قزل آلا در آب شور دریای خزر از صادرات آبزیان کشور به ۵۵ کشور دنیا خبرداد.
معاون توسعه آبزی‌پروری سازمان شیلات، پیش بینی کرد: امسال ۳۸۰ تا ۴۰۰ میلیون عدد تخم چشم زده ماهی قزل‌آلا در داخل کشور تولید شود.
اهواز- مدیرکل شیلات خوزستان گفت: بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته قرار است امسال ۵۰۰ تن ماهی قزل‌آلای رنگین کمان در مزارع گرمابی تولید شود.
دادستان تهران در جریان بازدید از زندان قزل حصار از محرومیت مرتکبان جرایم خشن از ارفاقات و تسهیلات قانونی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ