تیم ملی تا ورود به مسابقات جام ملت‌های آسیای 2023 قطر 7 بازی برگزار خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزرای امور خارجه ایران و ژاپن در جریان ملاقات در توکیو، آخرین وضعیت مذاکرات رفع تحریم‌ها را مورد بررسی قرار دادند.
مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان درباره آخرین وضعیت رفع تعلیق رییس پیشین فدراسیون جودو گفت: پرونده وی در حال بررسی است و منتظر رای و تصمیم قطعی از سوی حوزه معاونت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان هستیم.
رئیس مرکز مدیریت طرح‌های کلان و پیشران معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری آخرین وضعیت و تعداد طرح های کلان و موافقت نامه های مهم با دستگاه ها را تشریح کرد.
با فرارسیدن تولد هشت سالگی برجام شمارش معکوس برای رفع برخی دیگر از محدودیت‌های مهم مرتبط با کشورمان آغاز شده است، اما غرب همچنان با بهانه‌تراشی واهی به دنبال حفظ این محدودیت‌ها است.
پایان تیر ماه ۱۴۰۲ آخرین مهلت ایفای تعهدات ارزی حاصل از صادرات سال ۱۴۰۱ و بهره مندی از معافیت مالیاتی صادرکنندگان است.
دومین جلسه اعضای ستاد مکه مکرمه به منظور بررسی و پیگیری آخرین امور زائران به ریاست معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت برگزار شد.
وزیر امور خارجه کشورمان و دبیرکل سازمان ملل متحد درباره مسائلی از جمله آخرین وضعیت مذاکره رفع تحریم ها گفتگو کردند.
اگر نتوانیم بگوییم که دیگر هیچ امیدی به برجام نیست و کاملا پرونده‌اش بسته شده، می‌توانیم بگوییم که برجام آینده‌ای کاملا نامعلوم و غیرواضح دارد. نمی‌توانیم خوش‌بینانه به این سفر در جهت رفع انسداد‌های سر راه برجام بنگریم
آنطور که اعلام شده، علیرضا جهانبخش، با رفع مصدومیت می‌تواند در دسترس فاینورد برای جدال با رم باشد.
انتظار می رود یافتن پاسخ ابهامات، در دستور کار نهادهای نظارتی مانند مجلس شورای اسلامی قرار گیرد و شواهد و قرائن حکایت از شکل گیری تکاپوهایی در این خصوص دارد. تکاپو برای یافتن عوامل رقم خوردن قصوری عجیب که با صدور اطلاعیه و انداختن تقصیر به گردن دیگران، قابل رفع و رجوع نیست، به ویژه در شرایط خاص کشور که بسیاری از دشمنان چشم انتظار رقم خوردن این دست اشکالات عجیب هستند!
مسئول کمیته پزشکی باشگاه پیکان توضیحات کاملی را درباره وضعیت جسمانی سامان فلاح ارائه کرد.
وزیران خارجه ایران و عمان در تماس تلفنی درباره آخرین وضعیت گفتگو برای لغو تحریم‌ها بحث و تبادل نظر کردند.
هافبک باتجربه تیم ملی پرسپولیس از کمند مصدومیت رها شد و می‌تواند سرخ‌پوشان را در دربی همراهی کند.
شهردار و جمعی از معاونان و مدیران منطقه ۱۰ تهران از گذر پشت بزرگراه شهید نواب صفوی بازدید و آخرین وضعیت آن در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و امور شهری را مورد بررسی قرار داد.
قاسمی گفت: آخرین ایرادها هفته گذشته در دولت برطرف و به شورای نگهبان ارسال شد.
سردار جلالی، فرمانده پدافند غیر عامل در پاسخ به سوال «آخرین خبر» درباره شرایط رفع فیلتر اینستاگرام و واتس‌اپ گفت: فیلتر اینستاگرام و واتس‌اپ با مصوبه شاک(شورای امنیت کشور) انجام شده و تا این شرکت‌ها تعهد ندهند که قوانین داخلی کشور ما را رعایت می‌کنند این مصوبه قابل تداوم است.
رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با استاندار ایلام ضمن اطلاع از آخرین وضعیت خدمات‌رسانی به زائران اربعین در این استان و مرز بین‌المللی مهران بر رفع مشکلات و تسریع در خدمات‌رسانی به زوار تاکید کرد.
رئیس جمهور در تماس تلفنی با وزیر کشور ضمن دریافت گزارشی از آخرین توافقات وی با مقامات عراقی برای تسهیل سفر زائران اربعین، دستوراتی برای رفع مشکلات موجود در مسیر پیاده‌روی زائرین صادر کرد.
درحالی که ناسا مشغول سوختگیری موشک اس ال اس برای انجام ماموریت «آرتمیس یک»است، اختلال فشار در بخش اکسیژن مایع رصد شده و مهندسان مشغول رفع آن هستند.
دبیر شورای عالی امنیت ملی و رئیس گروه مذاکره کننده ایران گزارشی از آخرین وضعیت مذاکرات برای رفع تحریم‌ها را برای اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام تشریح کردند.
«جان اراث» با بیش از سه دهه سابقه کار در وزارت خارجه امریکا که اکنون به عنوان مدیر ارشد سیاست در مرکز کنترل تسلیحات فعالیت می‌کند به «نیوزویک» می‌گوید: طرح اساسی توافق هم چنان همان چیزی است که برای بیش از یک سال بوده است: پایبندی به رفع تحریم ها. به وضوح به نفع همه طرفین است که برجام را از سر بگیرند و اجازه ندهند دیگر ملاحظات سیاسی مانعی در این مسیر ایجاد کنند.
طبق این آمار، اینترنت موبایل ایران در حال حاضر از لائوس و بوسنی هرزگوین سریع‌تر و از پاپوا گینه نو و کوزوو کندتر است.
مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس، از رفع اختلال سامانه معاملاتی فرابورس و بازگشت داد و ستدها، به روال عادی خبر داد.
علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در ابتدای این جلسه از وضعیت کشور و تلاش های نیروهای مسلح و ارکان گوناگون نظام در برقراری امنیت در داخل و منطقه خلیج فارس گزارشی داد و آزادسازی نفتکش حامل نفت ایران در آب‌های یونان را مرهون ایستادگی ملت ایران مقابل زیاده خواهی استکبار دانست. وی همچنین گزارشی از آخرین وضعیت مذاکرات برای رفع تحریم‌ها و کارشکنی آمریکا را به اعضای مجمع ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ