وزارت جهاد کشاورزی از واردات گوشت گرم گوسفندی و رفع ممنوعیت واردات برنج به منظور تنظیم بازار داخل و رفاه مصرف کنندگان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته یک مقام مسئول در وزارت جهاد کشاورزی؛ این تغییر گروه کالایی که در مکاتبات وزارت صمت صورت گرفته، مربوط به گوشت منجمدی است که در حوزه صنعت و غیر از مصارف خانوار مصرف می‌شود.
وزارت صمت در نامه‌ ای اعلام کرد که انواع گوشت تازه یا سردکرده به گروه کالایی ۲۲ (ارز از محل تالار دوم) منتقل شدند.
وزارت صمت در نامه‌ ای اعلام کرد که انواع گوشت تازه یا سردکرده به گروه کالایی ۲۲ (ارز از محل تالار دوم) منتقل شدند.
وزارت صمت در نامه‌ ای اعلام کرد که انواع گوشت تازه یا سردکرده به گروه کالایی ۲۲ (ارز از محل تالار دوم) منتقل شدند.
بر اساس تصویب هیات وزیران تعرفه واردات گوشت مرغ صفر تعیین شد.
تصویب نامه هیأت وزیران در خصوص گوشت قرمز، مشمول حقوق گمرکی یک درصد ابلاغ شد.
در این اطلاعیه آمده است: این اطمینان را نیز به مردم می‌دهیم که گوشت مرغ گرم و منجمد موجود در بازار از سلامت بالا برخوردار است
مدیرکل دفتر بازرگانی کالاهای کشاورزی گفت: محموله‌های گوشت مرغ گرم وارداتی برای تنظیم بازار و تامین بخشی از نیاز کشور در راه است.
مدیرکل دفتر بازرگانی داخلی کالاهای کشاورزی اعلام کرد: گوشت گرم گوسفندی و گوساله مورد نیاز کشور از محل تولید داخل و واردات تامین شده و روند قیمت این محصولات در بازار تقریبا کاهشی است.
رئیس انجمن تأمین کنندگان فرآورده‌های خام دامی گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده از ابتدای هفته آینده گوشت با کیفیت تازه از کشورهای رومانی و استرالیا در حجم مطلوب وارد کشور می‌شود.
رصد بازار نشان می دهد قیمت هر کیلو گوشت گوسفند منجمد بسته بندی شده وارداتی ۲۴۷ هزار تومان، گوشت گوساله منجمد وارداتی ۲۲۰ هزار تومان و گوشت گرم گوساله داخلی ۲۵۷ هزار تومان است.
سازمان دامپزشکی کشور با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ این سازمان مسوول تایید بهداشت و سلامت گوشت‌های قرمز وارداتی است و گوشت گرم وارداتی و منجمد تنظیم بازار از سلامت بالا برخوردار هستند.
مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: تا امروز ۳۰۰ تن گوشت برای تنظیم بازار وارد شده و با کمک بخش خصوصی در حال تأمین نیاز بازار گوشت قرمز هستیم.
معاون بهره‌برداری و بهداشت سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از پیگیری روند عرضه گوشت گرم تنظیم بازار وارداتی در میادین میوه و تره بار خبر داد.
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: واردات روزانه گوشت گرم و فرآیند توزیع و عرضه در بازار برای کاهش قیمت آن تا پایان اردیبهشت سال آینده ادامه دارد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از افزایش عرضه گوشت قرمز گرم از محل تولید داخل و واردات خبر داد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از افزایش عرضه گوشت قرمز گرم از محل تولید داخل و واردات خبر داد.
گوشت گوساله و گوسفندی وارداتی گرم در میادین اصلی شهرداری تهران از صبح فردا عرضه خواهد شد.
مشهد ـ معاون اقتصادی وزیر کشور گفت: واردات گوشت گوساله از کشورهای شرقی می‌تواند به کنترل قیمت گوشت در بازار کشور کمک کند.
سازمان دامپزشکی کشور اعلام کرد: با تکنولوژی‌های روز دنیا که در سازمان دامپزشکی کشور نیز مهیا است، تشخیص تفریقی گونه دام از روی بافت عضلانی قابل انجام بوده و شبهه و شایعه واردات گوشت اینگونه دام‌ها اساساً کذب است.
در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی، روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور اطلاعیه ای را به شرح زیر صادر کرد.
امراللهی مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی ضمن عذرخواهی از مردم بابت تاخیر در عرضه گوشت گرم وارداتی گفت: گوشت گرم قرمز تا پایان این هفته یا شنبه آینده به دست مردم خواهد رسید.
نماینده فلاورجان با انتقاد از انتصابات اتمام شده از سوی فاطمی امین به گزارش تحقیق و تفحص مجلس از فولاد اشاره کرد و گفت: بعد از افشای فساد فولاد مبارکه مدیر این مجموعه را حفظ کرد و مدیران قبلی را ارتقا داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ