معاون اول رییس جمهور از نخست وزیر عراق خواست دستورات لازم برای تسهیل رفت و آمد و رفع ممنوعیت ورود اتباع غیرایرانی را صادر کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بی‌نظمی و نبود نظارت بر نحوه برگزاری لیگ کشتی و اندیشده نشدن تدابیر لازم کار را به جایی رسانده که شاهد درگیری با قمه، چماق و زنجیر در سالن رقابت‌های کشتی آموزشگاهی بودیم.
بله این تصویر را تأیید کرده و توضیح داده که این تصویر به سیستم مانیتورینگ این پلتفرم مربوط می‌شود و اضافه کرده است: «بله به‌عنوان یک پلتفرم مانند تمام پلتفرم‌های دیگر موظف است تدابیر لازم را برای جلوگیری از کلاهبرداری‌ها و حفظ امنیت، درباره فعالیت کاربران خود در پلتفرم، اتخاذ کند.»
وزیر امور خارجه در پی هتک حرمت قرآن کریم در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل خواستار اتخاذ تدابیر لازم برای عدم تکرار و جلوگیری از این پدیده موهن شد.
طبق اعلام سخنگوی کاخ کرملین، پوتین شخصا در حال اتخاذ تدابیر لازم در رابطه با تحولات روسیه است.
طبق اعلام سخنگوی کاخ کرملین، پوتین شخصا در حال اتخاذ تدابیر لازم در رابطه با تحولات روسیه است.
طبق اعلام سخنگوی کاخ کرملین، پوتین شخصا در حال اتخاذ تدابیر لازم در رابطه با تحولات روسیه است.
طبق اعلام سخنگوی کاخ کرملین، پوتین شخصا در حال اتخاذ تدابیر لازم در رابطه با تحولات روسیه است.
معاون اول رئیس جمهور، وزیر اقتصاد را مکلف کرد، حداکثر ظرف مدت یکماه تدابیر و تصمیمات لازم را برای حل و فصل مشکلات و نارسایی‌های گمرک اتخاذ کند.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر بر تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مهم اقتصادی در حوزه تولید، صنعت و اتخاذ تدابیر لازم در این جهت تاکید کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که از اهمیت فوق العاده دیدار با گل گهر سیرجان در راه کسب قهرمانی لیگ بیست و دوم آگاه است، تدابیر لازم برای پیروزی در این دیدار را اندیشیده است.
دادستان کل کشور در نامه ای به معاون اول رئیس جمهور بر ضرورت اتخاذ تدابیر لازم در خصوص بهره‌مندی مناسب از نمایشگاه شهر آفتاب تاکید کرد.
وزیر نفت اعلام کرد که وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران از موضوع احتمال افت فشار گاز در شمال شرق کشور در پی کاهش دما، غافل نبودند و از پیش تدابیری اندیشیده شده بود.
سرپرست معاونت بهره‌برداری شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، در پی بارش برف صبح پنج شنبه در پایتخت از تدابیر و تمهیدات لازم برای خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی خبر داد.
رئیسی خطاب به مسولان وزارت بهداشت و درمان و سایر بخش‌های مربوطه تأکید کرد: تدابیر لازم برای گسترش پوشش بیمه‌ای اقلام دارویی به‌منظور کاهش هزینه دارو‌ها در سبد خانوار اندیشیده شود.
رئیس جمهور با اشاره به شیوع آنفلوآنزای فصلی در کنار بیماری کرونا گفت: کارشناسان تنها راه پیشگیری از بیماری و کاهش ابتلاء را استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی می‌دانند که انتظار می‌رود مردم به ویژه در اماکن عمومی پرتردد نسبت به این مسئله توجه کافی داشته باشند.
رئیس جمهور گفت: تدابیر لازم برای گسترش پوشش بیمه‌ای اقلام دارویی به منظور کاهش هزینه داروها در سبد خانوار اتخاذ شود.
رئیس جمهور مولداوی ادعا کرد که در صورت مداخله روسیه در حاکمیت و امنیت این کشور، تدابیر لازم اتخاذ خواهد شد.
وزیر نفت گفت: تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم برای تأمین سوخت زمستانی سال ۱۴۰۱ انجام شده است و امیدواریم امسال نیز همچون سال گذشته، هیچ کمبودی در زمینه تأمین سوخت زمستانی وجود نداشته باشد.
ناصر کنعانی درباره تعرضات در خارج از کشور گفت: بر مبنای کنوانسیون وین، کشورهای پذیرنده موظف هستند همه امکانات و تدابیر لازم را برای فعالیت امن نمایندگی‌های دیپلماتیک فراهم کنند.
امیر خوراکیان سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی در گفت و گو با خبرگزاری مهر گفته است در روزهای اخیر تهدیدات و حملات سایبری انجام گرفته اما با اتخاذ تدابیر لازم مجالی برای ایجاد اخلال در خدمت رسانی به مردم صورت نپذیرفته است.
سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی از تدابیر لازم جهت خنثی کردن حملات سایبری خبر داد.
سازمان ملل متحد از تشدید درگیری ها در شمال سوریه ابراز نگرانی کرد و از همه طرف ها خواستار اتخاذ تدابیر لازم برای حمایت از غیر نظامیان شد.
مدیر کل روابط عمومی بانک مرکزی گفت: شاخص‌های نقدینگی، پایه پولی و سلامت بانکی پایش و تدابیر اصلاحی لازم در راستای اصلاح نظام بانکی، با همراهی و مشورت متخصصان، اتخاذ می‌شود.
بهتر است هیات‌ها از هم اکنون در تدارک تدابیر لازم برای برپایی عزاداری با ملاحظات مورد تاکید وزارت بهداشت باشند. استفاده از فضاهای باز همچون ورزشگاه‌ها در شب‌های عزاداری جزو اقداماتی است که می‌تواند در دستور کار قرار گیرد و اقداماتی دیگری از این دست که در محرم پیشین نیز از سوی وزارت بهداشت اعلام شد، از سوی هیات امنای هیات‌های مذهبی خیلی سفت و سخت اجرا شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ