بررسی‌ها نشان می‌دهد که در منطقه یک و دو تهران اجاره خانه دلاری شده است بنابراین سوالی که در اینجا مطرح می‌شود این است که آیا این معاملات قانونی است یا خیر؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای دریافت گذرنامه ویژه اربعین احتیاجی به «اجازه محضری» همسران نیست و زنان می‌توانند به همراه شوهران خود به ادارات پلیس گذرنامه مراجعه کنند و همان جا زوجیت آن‌ها توسط مامور مورد نظر تایید و اجازه همسر اخذ شود.
رئیس پلیس فتای تهران با بیان اینکه یک باند کلاهبرداری مربوط به تخلیه کارت‌های بانکی متلاشی شد، اعلام کرد که کلاهبرداران جرایم خود را با اجاره کارت‌های بانکی مرتکب می‌شدند.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ سهم تقصیر زنان را در تصادفات خسارتی بیش از تصادفات جرحی دانست و گفت: فراوانی دریافت گواهینامه در خانم‌های پایتخت بین ۳۰ تا ۴۰ سال بیشتر است.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ سهم تقصیر زنان را در تصادفات خسارتی بیش از تصادفات جرحی دانست و گفت: فراوانی دریافت گواهینامه در خانم‌های پایتخت بین ۳۰ تا ۴۰ سال بیشتر است.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برای دریافت گواهینامه رانندگی با خودرو نگاه جنسیتی وجود ندارد و سن اخذ گواهینامه رانندگی همان ۱۸ سال است و برای خانم‌ها و آقایان فرقی ندارد.
طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی در صورت دریافت اجاره بیشتر، مستاجر می تواند از مالک شکایت کند.
طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، شورای عالی مسکن مکلف شد هر ساله نسبت به تعیین سقف یا میزان افزایش اجاره بهای مسکن اقدام کند و در صورت دریافت اجاره بیشتر، مستاجر می تواند از مالک شکایت کند.
وکلای کارول می‌گویند با استناد به اظهارات جدید ترامپ آنها باید اجازه داشته باشند شکایت قبلی خود را اصلاح کنند و درخواست غرامت خود را به ۱۰ میلیون دلار افزایش دهند.
محمد شریفی‌مقدم دبیرکل خانه پرستار گفت: سالانه بیش از ۳ هزار پرستار از ایران مهاجرت می‌کنند. پرستاران در بدو ورود به کشور‌های اروپایی ماهانه ۴ هزار دلار معادل ۲۰۰ میلیون تومان ما حقوق می‌گیرند و بعد از چند ماه حقوقشان به ۷ تا ۸ هزار دلار معادل ماهانه ۵۰۰ میلیون تومان ما افزایش پیدا می‌کند. پرستارانی که در کشور ما حقوق اداره کاری یعنی ماهانه ۸ تا ۱۰ میلیون تومان معادل ۲۰۰ دلار بیشتر دریافت نمی‌کنند!
محمدخانی با اشاره به مهلت ثبت‌نام برای طرح ترافیک در سامانه «تهران من»، بیان کرد: مهلت ثبت نام برای اخذ مجوز طرح ترافیک در این سامانه تا پایان ۳۱ فروردین‌ماه بود که با توجه به درخواست‌ها و استقبال متقاضیان برای دریافت طرح ترافیک، مهلت ثبت‌نام تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی قوه قضائیه با اشاره به انجام ۱۸۳ مورد ملاقات چهره به چهره مسئولان عالی قضایی با مردم در جریان سفر به استان البرز گفت: هزار و ۲۴۹ فقره درخواست مردمی دریافت شد.
خزانه دار شورای شهر تهران گفت: این که تخلف انجام شود و در ازای آن پول داده شود اصلاً صحیح نیست و درآمدهای حاصل نشان می‌دهد که مبالغ اخذ شده برای این جرایم بسیار بالا بوده است.
مدتی است که با اجاره یک ساختمان در برج پارتی می‌گیریم و از شرکت کننده‌ها پول دریافت می‌کنیم. تبلیغ پارتی را در اینستاگرام می‌گذاشتیم و میهمانی‌ها نیز با حضور دختران و پسران برگزار می‌شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان البرز گفت: در بازرسی از دفتر این شخص، ۲۰۰ قطعه سکه یک گرمی به ارزش چهار میلیارد ریال کشف شد.
در بودجه ۱۴۰۲ وزارتخانه های نفت و نیرو می توانند ماهانه از هر واحد مسکونی مشترکان گاز مبلغ ۳هزار ریال, از هر واحد مسکونی مشترکان برق و گاز ۲ هزار ریال دریافت کنند.
فرزین رئیس بانک مرکزی گفت: افرادی که ۲هزار دلار دریافت کرده اند فعلا آیین نامه اجازه نمی‌دهد این افراد ارز دولتی دریافت کنند.
ولی‌پور گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات راهی مخفیگاه متهمان شدند و پنج زن و مرد سارق را دستگیر کردند همچنین دلار و طلاهای مسروقه که داخل دو چمدان جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند. از محل دستگیری این افراد سه قبضه اسلحه جنگی نیز کشف و ضبط شد.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: واقعا خجالت می‌کشم بگویم بازیکنم این فصل فقط ۱۳ درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده است
کیومرث سرمدی‌واله، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در خصوص پاداش معلمان، سازمان برنامه موظف است به تکلیف خود عمل کند، افزود: در خصوص نحوه پرداخت پاداش کارکنان دولت دچار ابهام هستیم درحالیکه هیات مدیره بانکها و برخی موسسات دولتی با سوء استفاده از خلاءهای قانونی یا اختیارات تفسیر نشده پاداش‌های آنچنانی و بلافاصله پس از دریافت حکم، بازنشستگی دریافت می‌کنند معلمان از فروردین ۱۴۰۰ تاکنون منتظر دریافت پاداش پایان خدمت هستند.‌
​​​​​​​دادستان تهران گفت: کیفرخواست رئیس اداره محیط زیست شهرستان پردیس دائر بر اخذ رشوه به میزان ۷۰ قطعه سکه تمام بهار و۱۰ قطعه نیم سکه صادر شد.
محمدجواد پاک‌نیت با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر ارزش صندوق املاک و مستغلات در آمریکا از طریق مشارکت حدود ١۴۵ میلیون آمریکایی بالغ بر ٣.۵ تریلیون دلار بوده است، افزود: دلیل اهمیت این صندوق‌ها کسب بازدهی از محل دریافت مبلغ اجاره‌بها است که به صورت ماهانه دریافت می‌کنند و براساس برآوردهای انجام شده نزدیک به ١١١ میلیارد دلار سود نقدی در سال ٢٠١٩ به سرمایه‌گذاران پرداخت شده است.
عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به افزایش هزینه تامین مسکن خانوار در شهر تهران گفت: شخصی که حداقل حقوق را دریافت می‌کند، باید یک و نیم برابر درآمد خود را برای اجاره مسکن اختصاص دهد.
حسینی با اشاره به گزارش برخی رسانه‌ها مبنی بر اینکه رئیس جمهور رکورددار دریافت تذکر از نمایندگان مجلس است، اظهار کرد: این ادعا صحت ندارد. مجلس یازدهم در اجلاسیه دوم ۳۸۵ تذکر کتبی به رئیس‌جمهور داده که شامل روسای جمهور دولت دوازدهم (چند ماه پایانی) و سیزدهم است، این تذکرات در واقع به معاونت‌ها و سازمان‌های زیر مجموعه یا اعضای دولت است.
دادستان انتظامی مالیاتی با اشاره به عزم جدی برای برخورد با مفاسد اداری، از دریافت رشوه ۴۵۰۰۰ دلاری توسط رئیس گروه مالیاتی و کارشناس ارشد شاغل در یکی از ادارات امور مالیاتی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ