محمدخانی با اشاره به مهلت ثبت‌نام برای طرح ترافیک در سامانه «تهران من»، بیان کرد: مهلت ثبت نام برای اخذ مجوز طرح ترافیک در این سامانه تا پایان ۳۱ فروردین‌ماه بود که با توجه به درخواست‌ها و استقبال متقاضیان برای دریافت طرح ترافیک، مهلت ثبت‌نام تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیمار در صورت انتقال به الهلال 160 میلیون یورو در 2 سال دریافت می کند
سازمان امور مالیاتی موضوع وصول مالیات عوارض سبز موضوع ماده (۲۷) قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۰۲/ ۰۳/ ۱۴۰۰را ابلاغ کرد.
بانک مرکزی در راستای کارآمدتر شدن شبکه پرداخت الکترونیکی و ارتقای سطح خدمات به کاربران، اصلاحاتی را در نظام کارمزد تراکنش‌ خرید این شبکه اعمال و شیوه‌نامه جدید را ابلاغ کرده است.
از فردا دارندگان دستگاه‌های کارتخوان (پذیرندگان) به غیر از صنوف مستثنی شده، بخشی از کارمزد تراکنش‌های خرید را پرداخت می‌کنند و کارمزد قابل اخذ از دارنده کارت صفر است.
رئیس پلیس راهور فراجا درباره جزئیات طرح ارائه یک روزه گواهینامه موتورسیکلت گفت: برابر آمار‌های پلیس راهنمایی و رانندگی، شش میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در کشور از موتورسیکلت استفاده می‌کنند، اما فاقد گواهینامه موتورسیکلت هستند. ما بررسی کردیم و دیدیم اگر با همین روال عادی و جاری بخواهیم کاری کنیم که این افراد گواهینامه موتورسیکلت دریافت کنند، بیش از ۴۰ سال زمان لازم است. به همین دلیل نیز طرح ارائه یک روزه گواهینامه موتورسیکلت را طراحی کردیم.
باشگاه پرسپولیس درحالی مجوز فعالیت حرفه‌ای خود را دریافت کرد که احتمال پرونده‌سازی در مالکیت این باشگاه وجود دارد. شاید به همین خاطر است که دو عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌ای با آن مخالفت کردند.
در لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب که به‌صورت هوشمند و با استفاده از فناوری‌های نوین اعمال خواهد شد، کشف حجاب سر توسط بانوان، برهنگی بدن و پوشیدن لباس‌های نازک بدن نما جرم انگاری شده و مرتکبین این جرم پس از شناسایی از طریق سامانه‌های هوشمند تا ۳ بار مورد تذکر و جریمه‌های نقدی قرار خواهند گرفت.
رئیس مرکز ارزشیابی وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش‌آموزان می‌توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه از طریق سامانه وزارت آموزش و پرورش اقدام کنند.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان فرهنگیان بازنشسته علاوه بر دریافت سهم الشرکه و سود سالیانه به صورت نقدی، از مزایای طرح ارزش مالکانه نیز بهره مند خواهند شد.
مسی در آخرین فصل حضورش در بارسلونا یعنی دو سال پیش دستمزد سالیانه ۱۰۰ میلیون یورویی دریافت می‌کرد، ولی در دستمزد جدید یک چهارم این مبلغ را دریافت خواهد کرد.
سرهنگ کامران ملکی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر سقوط و فوت یک شهروند از ارتفاع، بلافاصله واحد گشت کلانتری ۱۴ شهرک ناز برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند. پس از حضور ماموران در صحنه و بررسی موضوع مشخص شد، این حادثه برای یک خانم ۸۰ ساله به دلیل عدم توانایی نامبرده در حفظ تعادلش اتفاق افتاده است.
در هفتمین روز از بهار ۱۴۰۲، بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری مطابق با قانون بودجه سال ۱۴۰۲ توسط بانک مرکزی برای اجرا به شبکه بانکی ابلاغ شد.
در هفتمین روز از بهار ۱۴۰۲، بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری مطابق با قانون بودجه سال ۱۴۰۲ توسط بانک مرکزی برای اجرا به شبکه بانکی ابلاغ شد.
مدیر تالار ارز خدماتی مرکز مبادله ارز و طلا گفت: مردم برای دریافت ارز مسافری باید به شعبه‌های بانک ملی مراجعه کنند و پس از دریافت رسید و احراز هویت ارز خود را دریافت کنند.
مبنای پرداخت عیدی کارگران در صورتی که یک سال کامل در محل کار خود سابقه پرداخت حق بیمه داشته باشند، حداکثر ۱۲ میلیون و ۵۳۹ هزار و ۲۵۰ تومان و حداقل ۸ میلیون و ۳۵۹ هزار و ۵۰۰ تومان است.
دبیر بیستمین جشنواره کتاب رشد گفت: از ۱۳۸۲ کتاب که موفق به دریافت نشان رشد شدند، ۶۵۰ کتاب رتبه لازم را برای ارزیابی در بیستمین جشنواره کتاب به دست آوردند.
جزئیات دریافت وجه از مشترکان خانگی و تجاری گاز و برق و واریز این وجوه به حساب خزانه از سوی دولت در بودجه ۱۴۰۲ تشریح شد.
امروز مطالبی همچون اختلاف دلار توافقی با بازار آزاد/ قیمت یورو توافقی به ۳۹ هزار تومان رسید، شرایط خرید دیگنیتی پرستیژ و پژو ۲۰۷ در بورس، ۱۰ خبر مهم برای بورس فردا ۴ دی ماه، مجمع فالوم ۱۴۰۱ | چه میزان افزایش سرمایه تصویب شد؟، حجم مبنا از کدام نماد‌ها حذف می‌شود؟، بهترین سهام بورس امروز کدام نماد‌ها بودند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
روش‌های آگاهی از جزئیات واریز مرحله نخست سود سهام عدالت در سال جاری اعلام شد.
خبرگزاری رویترز امروز جمعه اعلام کرد که متنی را دریافت کرده است مبنی بر اینکه تروییکای اروپایی (انگلیس، آلمان، فرانسه)، آمریکا و آژانس بین المللی انرژی اتمی پیش نویس قطعنامه‌ای را برای نشست شورای حکام این نهاد آماده کرده اند.
میزان پیش دریافت خرید برای دو خودروی فیدلیتی و دیگنیتی ۲۵ درصد اعلام شد.
وزیر اقتصاد گفت:برای درخواست دریافت وام سفر به عتبات کافی است سرپرست خانوار در سامانه سماح تقاضای خود را اعلام کنند، این تسهیلات بعد از دو روز به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.
ابوالفضل ابوترابی، نماینده مجلس در روز‌های گذشته درباره جزئیات این طرح صحبتی کرده بود که در بخشی از آن اشاره کرده بود: در قانون جدید تا ۱۴ سکه معاف از حق ثبت شده است و تا صد سکه از یک و یک‌دهم درصد و از صد تا ۲۰۰ سکه را دو درصد و از ۲۰۰ به بالا را ۱۵ درصد مالیات در قانون دیده شده است. یعنی افرادی که می‌خواهند سند ازدواج خود را دریافت کنند، باید مبلغی را به حساب دولت واریز کنند تا بتوانند سند ازدواج خود را دریافت کنند.
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی مدعی لزوم دسترسی بیشتر بازرسان این آژانس به تاسیسات هسته ای ایران شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ