ولی‌پور گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات راهی مخفیگاه متهمان شدند و پنج زن و مرد سارق را دستگیر کردند همچنین دلار و طلاهای مسروقه که داخل دو چمدان جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند. از محل دستگیری این افراد سه قبضه اسلحه جنگی نیز کشف و ضبط شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهردار تهران گفت: سرقت لوله‌های آب در تهران را نه تکذیب می‌کنم نه تایید و باید بررسی کنم.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ مرد سارق که با مخدوش کردن پلاک موتورسیکلت شأن موبایل قاپی می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به ۱۴ فقره سرقت معترف شدند.
میعادفر با بیان اینکه پنج نفر به دو تکنسین اورژانس حمله‌ور شدند، اظهارکرد: در جریان این درگیری دو تکنسین اورژانس دچار آسیب دیدگی‌هایی شدند که اقدامات درمانی برای آنان انجام شد. خوشبختانه همکاران وظیفه‌شناس من در آن شرایط نیز به فرد مصدوم امدادرسانی کردند. در ادامه نیز یکی از این افراد سوار برخودروی آمبولانس شده و اقدام به سرقت آن کرد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو چوپان که اقدام به سرقت ۳۱ راس گوسفند کرده بودند، خبر داد.
سخنگوی قوه قضاییه در باره تلاش دستگاه قضا برای کاهش سرقت، سرانجام شکایت حسن روحانی از رحیم پورازغدی، زمان برگزاری دادگاه ۲ خبرنگار و پرونده حمید نوری توضیحاتی ارائه کرد.
سمنان- فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری سارقان اماکن خصوصی و کشف ۹ فقره سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۱ شهدا خبر داد.
شهر ۱۲ میلیونی تهران در ۲۴ ساعت گذشته آبستن حوادث متعددی بوده است؛ از دستگیری موبایل قاپان و سارقان محتویات خودرو تا دستگیری سارقان منزل در جنوب شهر.
جانشین پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد جوان که در حال سرقت موتورسیکلت بودند، خبر داد و گفت: هر ۲ متهم از زورگیران حرفه ای هستند.
پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت زنی های انتظامی خبرداد و گفت: متهمان به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند.
ستایشی گفت: تاکنون ۲۶ نفر در پرونده سرقت از صندوق امانات بانک ملی دستگیر شده‌اند و اتهام متهمان تحصیل اموال مسروقه و بعضا پولشویی است. ۲۰ نفر از متهمان با قرار‌های سنگین وثیقه آزاد شده‌اند و ۲ متهم اصلی هم در ترکیه بودند که دستگیر شدند و موجبات استرداد آن‌ها فراهم شده است.
دستگاه قضائی و پلیس برای برخورد مؤثر و بازدارنده با سرقت‌های خرد نیازمند به یک فهم و نقطه مشترک هستند تا هم انتظارات پلیس در برخورد با سارقان برآورده شود و هم مطالبات دستگاه قضائی محقق شود.
اهواز - فرمانده انتظامی اهواز در خصوص خبر منتشر شده مبنی بر سرقت از دانشجویان گفت: موضوع دانشجویان، نزاع و درگیری بوده و بحث سرقت از آنها کذب محض است.
روش جدید سرقت کیف و چمدان در فرودگاه را ببینید.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: سارقان با مراجعه به یک خانه در الهیه اقدام به سرقت مقادیر زیادی طلا و دلار کردند و اموال مسروقه را در ۲ چمدان قرار داده و متواری شدند.
معاون جرائم جنایی پلیس آگاهی پایتخت گفت: کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی در گام بعدی با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم، هویت متهمان را شناسایی کردند و در ادامه نیز موفق به ردیابی مخفیگاه متهمان در محله یاغچی‌آباد شدند.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲ گفت: در راستای هوشمندسازی معابر بزرگراهی و کاهش حوادث، دوربین کنترل سرعت در بزرگراه شهید چمران نصب شد.
فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته و همچنین استفاده از شگرد‌های پلیسی مشخص شد سارقان مورد تعقیب ۲ نفر زن هستند که با پرسه زدن در محل‌های خلوت اقدام به سرقت خودرو می‌کنند.
سناریوی عجیب برای سرقت ۲ میلیارد ارز دیجیتال
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی از تخریب ۹۰ درصدی ۱۶ شعبه و سرقت از ۲ بانک در جریان اغتشاشات اخیر خبر داد.
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی، گفت: طی ده روز گذشته بیش از ۲۴۰ شعبه دچار آسیب و شکستگی شیشه‌ها شدند که از این تعداد، حدود ۱۶ شعبه با خسارت جدی نظیر تخریب و آتش سوزی مواجه شدند.
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی از سرقت اموال ۲ شعبه بانک در اغتشاشات اخیر خبر داد و گفت: ۱۲ شعبه بانک نیز نیز توسط اغتشاشگران تخریب شده است.
نماینده دادستان با تشریح اتهامات متهم خفت‌گیر مسلح پایتخت اظهار کرد: محاربه از طریق کشیدن سلاح سرد برای بردن اموال مردم و ناامن کردن جامعه، مباشرت در چند فقره سرقت مقرون به آزار، مشارکت در چندین فقره سرقت تلفن همراه در بزرگراه‌های آیت‌الله هاشمی (نیایش)، رسالت، شهید چمران، شیخ فضل‌الله نوری، شهید همت، شهید باقری و محله‌های هلال احمر، یوسف‌آباد، پاسداران، میدان کاج، تهرانپارس، شوش، خیابان‌های خیام جنوبی، حافظ، جانبازان، فلکه اول و دوم تهرانپارس و همچنین جنب چند ایستگاه مترو و بی‌آر‌تی، از اتهامات متهم پرونده است.
دادستان بندرعباس گفت: این افراد پس از اتمام عملیات حفاری و اتصال انشعاب، عملیات برداشت غیرمجاز و سرقت سوخت را آغاز می‌کردند، اما (در آخرین سرقت) به دلیل جمع شدن حجم زیاد گاز در تونل نتوانستند کار خود را به اتمام برسانند و دو نفر از عوامل قاچاقچیان در این حادثه جان خود را از دست دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ