رئیس پلیس فتای تهران با بیان اینکه یک باند کلاهبرداری مربوط به تخلیه کارت‌های بانکی متلاشی شد، اعلام کرد که کلاهبرداران جرایم خود را با اجاره کارت‌های بانکی مرتکب می‌شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم فصل گذشته بایرن مونیخ دستمزدی نجومی در تیم جدید خود دریافت می‌کند.
امیرحسین حسین‌زاده می‌گوید باشگاه استقلال هیچ اقدامی برای دریافت رضایت‌نامه او نداشته است.
مارکوس رشفورد به زودی با دریافت 375 هزار پوند در هفته، پردرآمدترین بازیکن یونایتد می‌شود اما باشگاه قصد دارد افزایش حقوق او را با کاهش حقوق داوید دخیا جبران کند.
بدبختانه، کسانی هم مسئولیت ستاد امر به معروف و نهی از منکر را برعهده گرفته‌اند که از قضا خودشان بیش از شهروندان عادی نیازمند امر و نهی مردم هستند. نمونه‌اش همین آقای هاشمی‌گلپایگانی است که احتمالا به دلیل اظهارنظر‌های خام و تحریک‌آمیزش در مورد پوشش بانوان از کار برکنار شد. افرادی مانند او که حتی اهمیت امری حیاتی مانند احیای دریاچۀ ارومیه را هم درک نمی‌کنند، اصولاً از چه صلاحیتِ عمومی برای امر به معروف و نهی از منکر برخوردارند که بخواهند این مسئولیت همگانی را به خود و عده‌ای از همفکران‌شان اختصاص دهند و در ازای آن از بودجۀ کشور حقوق هم دریافت کنند؟
قانون استخدام کشوری، علاوه بر اینکه در شرایط دریافت مستمری مادر فوت شده، دارای تفاوت‌هایی با قانون تأمین اجتماعی بوده، از حیث افرادی که حق دریافت حقوق مادر بعد از فوت را داشته نیز کمی متفاوت از قانون تأمین اجتماعی است.
گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان با حضور معاون سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و برخی از مدیران این سازمان به ناصر بختیاری- مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا- اعطا شد.
رئیس جمهور از وزارت جهاد کشاورزی خواست به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که گندم‌کاران با آرامش و اطمینان خاطر نسبت به دریافت حقوق خود، محصولات‌شان را تحویل مراکز تعیین شده بدهند.
ایرانسل به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه، «گواهینامه و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان» را از سازمان ملی حمایت حقوق مصرف‌کنندگان دریافت کرد.
ایرانسل به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه، «گواهینامه و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان» را از سازمان ملی حمایت حقوق مصرف‌کنندگان دریافت کرد. این، هشتمین سال متوالی است که ایرانسل تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت می‌کند.
زارعی رئیس مرکز سنجش و پایش وزارت آموزش و پرورش گفت: دسته بندی اعتراضات معلمان متفاوت است، به طوری که بعضی از همکاران نسبت به رتبه خود و بعضی هم نسبت به نحوه رسیدگی اعتراض دارند.
راهبران متروی تهران و حومه با توجه به میزان اضافه‌کار، سختی کار و سنوات شغلی تا ۲۵ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند.
وزیر اقتصاد با بیان اینکه ۹۰ درصد دستگاه ها حساب واحد خزانه را اجرا کرده اند و از این پس دریافت هرگونه خدمت از خزانه داری کل منوط به اجرای این قانون است، مزایای اجرای این طرح را تشریح کرد.
بازیکنان و مربیان خارجی پرسپولیس پس از بازی جام حذفی مقابل ون پارس بخشی از دستمزد خود را دریافت کردند.
بررسی فیش حقوقی دختر عضو شورای شهر تهران نشان می‌دهد وی ماهیانه ۱۰ میلیون بیشتر از سایر روسای دفتر اعضای شورای شهر تهران حقوق دریافت کرده است.
مارکار آقاجانیان مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: کی‌روش بدون دریافت حقوق و پاداش از ایران رفت ، شاید خودش راضی نباشد اما می‌گویم او کمک های زیادی به بهشت امام رضا(ع) کرد.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: ۸ ماه است که شهرداری‌ها عوارض آلایندگی دریافت نکرده‌اند و شهرداری شهرهای کوچک در پرداخت حقوق کارکنان خود دچار مشکل شده‌اند.
سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: کسانی که کسب سهمیه میکنند ۳۰ میلیون تومان پاداش دریافت می‌کنند و از همان تاریخ حقوق دریافت می‌کنند.
دبیرکل کمیته ملی المپیک اعلام کرد ورزشکارانی که سهمیه المپیک پاریس را می‌گیرند، مبلغ ۳۰ میلیون تومان پاداش خواهند گرفت.
وحدت حنانوف به همراه سه مربی پرسپولیس بخشی از دستمزد خود را دریافت کردند.
معاون تربیت و آموزش ارتش گفت: اکنون سربازان نیز مانند کارمندان حقوق دریافت کنند به طوری که سربازان با شرایط خدمت در مناطق کمتر بر خوردار و متاهل حدود ۱۰ الی ۱۲ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند.
نماینده مردم مرودشت در مجلس گفت: حقوق ۶ تا ۸ میلیون تومان برای گذران زندگی نیروهای مسلح کافی نیست. افزایش حقوق آن‌ها باید در دستورکار قرار گیرد.
بهادری جهرمی در نشست خبری گفت: بسته پیشنهادی افزایش حقوق کارمندان دولت و لشگری خصوصا کسانی که مبلغ کمی دریافت می‌کنند آماده شده است؛ موضوع طی ماه‌های آتی نهایی می‌شود.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ترکیب دریافت کنندگان جوایز حقوق بشر اسلامی، پیام ارزشمندی دارد؛ اینکه از منظر حقوق بشر اسلامی، هیچ تبعیضی در جنسیت، دین، تابعیت و نژاد وجود ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ