سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: واقعا خجالت می‌کشم بگویم بازیکنم این فصل فقط ۱۳ درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد مهاجری، فعال اصولگرا می‌گوید: با روش‌های فعلی زیانی که ورود پلیس به مساله حجاب وارد می‌کند بیش از سودی است که اصلا وجود ندارد. با اقدامات پلیسی چند خانم بی‌حجاب باحجاب شدند؟ جز تولید نفرت و کینه هیچ دستاوردی نداشته است. کاری نکنند که حتی اقدامات برخی مسئولان از سوی بانوان باحجاب قابل دفاع نباشد.
محمد مهاجری گفت: به نظر می‌رسد حتی اگر نمایندگان مجلس کاری به کار معاون وزیر کشور نداشتند، آقای وحیدی برای رفع هرگونه شبهه‌ای از معاون خود سلب مسوولیت می‌کرد تا انتخاباتی که مدت‌های طولانی بر سر آن حرف و حدیث مطرح خواهد شد، زیر علامت سوال نرود. هر چند که درست‌تر آن بود که این انتصاب از ابتدا هم صورت نمی‌پذیرفت.
سرمربی تیم فوتبال خیبرخرم آباد می‌گوید با پوشش نقاط ضعف تیم به دنبال صعود به لیگ برتر است.
ناهید کیانی یکی از تک‌ستاره‌های تکواندوی ایران موفق به کسب مدال طلای جهان در رقابت‌های باکو شد؛ دختری که تا چند ماه قبل شایعه مهاجرت و کنار گذاشته‌شدنش از تیم ملی ایران مطرح شده بود، حالا کاری درخشان در تاریخ تکواندوی ایران انجام داده و اولین زن این رشته لقب گرفته که توانسته به مدال طلا در ایران دست پیدا کند
محمد شریفی‌مقدم دبیرکل خانه پرستار گفت: سالانه بیش از ۳ هزار پرستار از ایران مهاجرت می‌کنند. پرستاران در بدو ورود به کشور‌های اروپایی ماهانه ۴ هزار دلار معادل ۲۰۰ میلیون تومان ما حقوق می‌گیرند و بعد از چند ماه حقوقشان به ۷ تا ۸ هزار دلار معادل ماهانه ۵۰۰ میلیون تومان ما افزایش پیدا می‌کند. پرستارانی که در کشور ما حقوق اداره کاری یعنی ماهانه ۸ تا ۱۰ میلیون تومان معادل ۲۰۰ دلار بیشتر دریافت نمی‌کنند!
روزنامه های مطرح جهان عرب در صفحه نخست خود به نشست مقامات روسیه و چین و هم چنین تشدید روند مهاجرت معکوس از اراضی اشغالی پرداختند.
استاندار تهران گفت: برخورداری‌های تهران زمینه مهاجرت را فراهم می‌کند و امروز با احتساب اتباع حدود ۱۸ و نیم تا ۱۹ میلیون جمعیت در تهران داریم و سالی حدود ۵ درصد به جمعیت استان اضافه می‌شود که این امر قابل توجه و تامل است.
چند داور لیگ برتری بازی های هفته نوزدهم لیگ یک را سوت خواهند زد.
مسدودی کارت‌های بانکی مهاجرین افغانستانی که هر از چندگاهی تکرار می‌شود، به نظر می‌رسد آهسته‌آهسته تبدیل به یک روند معمول و آشنا شده است.
برگزاری آزمون‌های بین‌المللی در ایران، طی دو دهه اخیر چند بار به دلایل مختلف متوقف شده است. تابستان سال ۱۳۸۹ و در اولین سال فعالیت دولت دهم، موسسه ATS که مجری امریکایی برگزاری آزمون تافل در کشور‌های متقاضی است، اعلام کرد که اختلال در فعالیت شعبات بانکی ایران در خارج از کشور بعد از تصویب قطعنامه‌های شورای امنیت و اعمال تحریم‌ها علیه ایران، مشکلاتی در نقل‌وانتقال وجوه مربوط به هزینه برگزاری این آزمون ایجاد کرده است.
مهاجری با بیان اینکه جریان اصولگرا چند ویژگی دارد که باعث شده از چشم مردم بیفتد ادامه داد: کاملاً تمامیت‌خواه هستند، رای مردم را کاملاً تزییناتی و تشریفاتی می‌دانند و به شدت جزم‌اندیش.
موج جدیدی که علیه دایی شکل گرفته برای خودش چندان تازه نیست. او پیش‌ازاین در چند نوبت فشار‌های مشابهی را تجربه کرده، ولی هر‌بار که بحث مهاجرتش از ایران پیش کشیده شده، این موضوع را تکذیب کرده و گفته ترجیح می‌دهد همین‌جا کنار مردم بماند
سه سال گذشته تعدادی از مسابقات مهم که عمری انتظار حضور در آنها را داشتم، به علت ممنوع الخروجی از دست دادم.
عین اللهی با اشاره به اینکه امسال ظرفیت جراحان قلب چند برابر سال‌های قبل شده است، تصریح کرد: این خبرها مثل دیگر موضوعات علیه کشور در فضای مجازی منتشر می‌شود و واقعیت ندارد.
طبق تخمین گزارش «برنامه ارزیابی آب جهانی سازمان ملل متحد»، «تا سال ۲۰۲۵ میلادی، ۸/ ۱میلیارد نفر در مناطقی با کمبود مطلق آب زندگی خواهند کرد. کمبود آب با تغییرات اقلیمی، بدتر و منجر به افزایش مهاجرت جهانی شده است.
حقیقت پور: نیاز نیست آقای رئیسی روزی چند سخنرانی انجام دهد یا هفته ای چند سفر استانی برود، کافی است او چند تصمیم درست برای اداره کشور بگیرد تا از مهاجرت ثروت و فرار مغزها جلوگیری کند.
فعال سیاسی اصولگرا گفت: نیاز نیست آقای رئیسی روزی چند سخنرانی انجام دهد یا هفته ای چند سفر استانی برود، کافی است او چند تصمیم درست برای اداره کشور بگیرد.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه از بررسی افزایش مدت اعتبار گذرنامه خبر داد و گفت: ۵ تا ۶ روز زمان نیاز است تا گذرنامه جدید به دست فرد متقاضی برسد.
به گفته قائم مقام بنیاد ملی نخبگان، نخبه به فردی برجسته و کارآمد اطلاق می‌شود که در خلق و گسترش علم، فناوری، هنر، ادب، فرهنگ و مدیریت کشور در چارچوب ارزش‌های اسلامی اثرگذاری بارز داشته باشد و همچنین فعالیت‌های وی بر پایه هوش، خلاقیت، انگیزه و توانمندی‌های ذاتی از یک سو و خبرگی، تخصص و توانمندی‌های اکتسابی از سوی دیگر، موجب سرعت بخشیدن به پیشرفت و اعتلای کشور شود.
چرا قشری از مردم و فرزندان مسئولان می‌خواهند به نحوی از ایران مهاجرت کنند و بروند؟ آیا این میزان مهاجرت‌ها نشانه سرخوشی است یا بیماری جامعه؟! این میزان مهاجرت در کل کشور و خانواده و فرزندان مسئولان کاملا نشانه خطا در شیوه مدیریت است و اولین جایی که کاملا گویا خطای حکمرانی را نشان می‌دهد، شیوه زندگی و رفتار فرزندان مسئولان است که در عمل می‌گویند شعار‌ها و رفتار‌های پدرانشان همخوان نیست.
حالا که مدیری این پول را گرفته، پرسش این است که چه کسی پول‌ها را داد. مگر نمی‌گویند همین چند روز پیش سی میلیارد تومان از صداوسیماگرفته؟ این پول‌ها مشروع است یا نامشروع؟ اگر مشروع است چه جای اعتراض؟ و اگر نامشروع است چرا جلوی پرداختش را نگرفتند؟
در این حادثه دلخراش که ۳۲ مهاجر در شرایط اتمام غذا، نوشیدنی و سوخت به سر می‌بردند، شش مسافر از جمله چند کودک نتوانستند این شرایط سخت را تحمل کنند و جان باختند.
در سال‌های اخیر و با تغییر شرایط اقتصادی خیلی‌ها کوله‌بار زندگی‌شان را بستند و برای کار راهی ترکیه شدند. شاید برخی‌ها معتقد باشند که ترکیه از نظر وضعیت اقتصادی تفاوت زیادی با ایران ندارد. اما آن‌هایی که ترکیه را برای زندگی انتخاب می‌کنند، چند دلیل دارند؛ اول آنکه ترکیه همسایه ایران است و هر زمانی که فرد بخواهد می‌تواند به ایران برگردد، از سوی دیگر تعداد ایرانی‌هایی که به این کشور مهاجرت‌کرده‌اند، کم نیست و این امر سبب می‌شود که آن‌ها احساس غربت کمتری نسبت به کشور‌های دیگر داشته باشند.
علی‌رغم فرمان رهبری در رابطه با تحصیل تمام کودکان افغانستانی، هنوز مشکلات بسیاری در این زمینه وجود دارد. با نادر موسوی درباره چند و چون تحصیل کودکان مهاجر و پیشینه مدارس خودگران حرف زدیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ