در بودجه ۱۴۰۲ وزارتخانه های نفت و نیرو می توانند ماهانه از هر واحد مسکونی مشترکان گاز مبلغ ۳هزار ریال, از هر واحد مسکونی مشترکان برق و گاز ۲ هزار ریال دریافت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجموعه انتقال داده‌های آسیاتک، پروانه شبکه و خدمات ارتباطی یکپارچه (UNSP) از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دریافت کرد.
مجموع قرارداد اعضاى كادر فنى و بازيكنان استقلال با آپشن هاى محقق شده به ٤٢٠ ميليارد مى رسد.
باشگاه‌های ایرانی در مجموع رقمی نزدیک به ۱.۵ میلیون دلار بابت داشتن بازیکن در ترکیب تیم ملی فوتبال در جام جهانی قطر از فیفا دریافت می‌کنند.
تیم قهرمان لیگ ملت ها که امشب از بین اسپانیا و کرواسی مشخص خواهد شد، 6 میلیون یورو جایزه دریافت می کند و در مجموع دریافتی‌اش از این رقابت‌ها به 10.5 میلیون یورو خواهد رسید.
تیم قهرمان لیگ ملت ها که امشب از بین اسپانیا و کرواسی مشخص خواهد شد، 6 میلیون یورو جایزه دریافت می کند و در مجموع دریافتی‌اش از این رقابت‌ها به 10.5 میلیون یورو خواهد رسید.
بوئینگ قبلا سفارش دیگری توسط شرکت هواپیمایی دولتی عربستان سعودی و ریاض ایر برای مجموع ۷۸ بوئینگ ۷۸۷ دریم لاینر دریافت کرده بود که پنجمین سفارش تجاری بزرگ از نظر ارزش در تاریخ این هواپیماساز محسوب می‌شود.
اختلاف نظر درباره تعداد سکه‌های اهدایی از سوی رئیس‌جمهور در شرایطی به اوج رسیده که به نظر می‌رسد تردید درباره سرنوشت ۱۰۰ سکه به قوت خود باقی است. کاروان اعزامی ایران به جام جهانی متشکل از بازیکنان و کادر، تقریبا ۵۲ نفر بوده‌اند که از این تعداد، افرادی مانند تدارکات و ماساژور برخلاف بقیه که ۱۰ سکه گرفته‌اند، ۵ سکه دریافت کرده‌اند. با حسابی سرانگشتی می‌توان پی برد که عددی نزدیک به ۵۰۰ سکه (حالا کمی کمتر و بیشتر) به این مجموعه اهدا شده است. از طرفی اگر واقعا نامه‌ای که ادعا شده ۶۰۰ سکه به مجموعه تیم ملی داده شده، وجود داشته باشد، واضح است که این وسط سرنوشت ۱۰۰ سکه نامشخص است.
رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد روسیه تا این لحظه درخواستی برای پیوستن به ای‌اف‌سی ارسال نکرده و در صورت دریافت چنین درخواستی تصمیم با مجموع عمومی این نهاد خواهد بود.
ساندار پیچای، مدیر عامل آلفابت، برای سال ۲۰۲۲، مجموعا حدود ۲۲۶ میلیون دلار بسته جبرانی دریافت کرد که بیش از ۸۰۰ برابر میانگین حقوق کارکنان بود.
بانک آینده با رویکرد تکمیل چرخه خدمات‌رسانی و ارزش‌آفرینی هر چه بیش‌تر برای مشتریان، خدمت بانکی جدیدی را در قالب دریافت مجوز مرحله دوم و سوم عملیات ارزی به مجموع خدمات خود، افزود.
دادستان تهران تصریح کرد: در این پرونده، هشت متهم با هم‌دستی یکدیگر در مجموع ۱۳۹ میلیون و ۳۹ هزار و ۹۶۰ درهم امارات و ۷۵۰ میلیون و ۷۸۶ هزار و ۹۶ وون کره جنوبی از بانک‌های مسکن و پاسارگاد دریافت کرده‌اند و بدون ایفای تعهدات ارزی و واردات کالای مناسب، در مجموع ۱۰۶۳ میلیارد و ۷۸۲ میلیون و ۷۲۵ هزار و ۴۶۳ ریال مال نامشروع تحصیل کردند.
هیچ انسان خداترس و با ایمانی کل یک مجموعه را مورد افترا قرار نمی‌دهد. از شورای سیاست گذاری ائمه جمعه می‌خواهیم با نظارت موثر و مستمر نگذارد بعضی از افراد با بدزبانی مرز‌های اخلاق را زیرپا بگذارند و به جای تقوای الهی درس عبور از خطوط قرمز به مردم بدهند.
محسن خمارلو که حدود سه هفته پیش به عنوان سرپرست مجموعه ورزشی کشوری معرفی شد حکم مدیریت خود را برای این مجموعه دریافت کرد.
بر اساس لایحه بودجه سال ۱۴۰۲، مجموع درآمد حاصل از مالیات بر واردات برای دولت ۱۲۹ هزار و ۷۱۲ میلیارد تومان پیش بینی شده که ۸۹ هزار میلیارد تومان آن حاصل دریافت حقوق ورودی است.
فیفا در جام جهانی ۲۰۲۲ در مجموع ۴۴۰ میلیون دلار به ۳۲ تیم حاضر در قطر پاداش داد که سهم نایب قهرمان ۳۰ میلیون، تیم سوم ۲۷ میلیون، تیم چهارم ۲۵ میلیون، تیم‌های پنجم تا هشتم ۱۷ میلیون، نهم تا شانزدهم ۱۴ میلیون و تیم‌های حذف شده در مرحله گروهی ۹ میلیون دلار بوده است. این اعداد را مقایسه کنید با نخستین قهرمان جام جهانی که در تاریخ پاداش دریافت کرد؛ جام جهانی ۱۹۸۲، قهرمانی ایتالیا و ۲ میلیون دلار جایزه!
تیم هایی که به مرحله نیمه نهایی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی راه پیدا کرده اند در مجموع 214 میلیون دلار جایزه دریافت خواهند کرد.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: تاکنون چیزی در ارتباط دادن بولتن‌های منتشر شده به خبرگزاری فارس دریافت نشده است. یکی از افراد شاخص این خبرگزاری اخبار را بدون صحت سنجی جمع آوری کرده و همین موارد مورد تعرض واقع شده است.
تیم‌های اول تا سوم جام جهانی کشتی آزاد در مجموع ۱۰۰ هزار فرانک سوییس به عنوان جایزه دریافت خواهند کرد.
تیم‌ملی ایران با دریافت شش گل مقابل انگلیس، ضعیفترین شروع خود در جام جهانی را رقم زد.
زوجین باید ۸۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند که هزینه آن ۷۶ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان می‌شود که همراه با هزینه ۱۵ میلیون و ۲۹۶ هزار تومانی وام جعاله که برای آن باید ۱۶۰ ورق تسهیلات مسکن خریداری کنند، در مجموع باید ۹۱ میلیون و ۷۷۶ هزار تومان پرداخت کنند.
مجلس ابهامات شورای نگهبان در خصوص «طرح الزام به ثبت معاملات غیر منقول» را رفع نکرده و بر مصوبه قبل و ارسال به مجمع تشخیص مصلحت نظام اصرار دارد. در هر حال قبل از ارسال به مجمع تشخیص مصلحت نظام باید ابهامات آن را رفع کند.
رئیس اداره توسعه انجمن‌های اولیا و مربیان در پاسخ به این پرسش که آیا مبالغ اضافه دریافت شده بابت سرویس مدارس به خانواده‌ها برگردانده شده است؟ گفت: مبالغ اضافه دریافت نشده است به این دلیل که خانواده با شروع سال تحصیلی یعنی اول مهر طبق خواست خود ۱۰ تا ۴۰ درصد هزینه سرویس را به حساب مدرسه و باقیمانده را تا پایان بهمن واریز می‌کند بنابراین آنچه خانواده تاکنون پرداخت کرده کمتر از مجموع هزینه اصلاح شده است.
ژوزه مورینیو در بین مربیان دنیا در مجموع بیشترین غرامت را از باشگاه هایی که او را اخراج کرده اند، گرفته است. او از این حیث رکورددار است.
در مورد میزان یارانه واریزی مرداد ماه ۱۴۰۱ دولت همچنان قرار است یارانه نقدی را مطابق مراحل پیشین پرداخت کند؛ بنابراین افراد حاضر در دهک اول تا سوم در مرداد ماه به ازای هر نفر ۴۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند. این میزان برای افراد حاضر در دهک چهارم تا نهم به ۳۰۰ هزار تومان می‌رسد. اما اگر وام کرونا را در سال ۹۹ دریافت کرده اید، از مجموع دریافتی تان ۳۵ هزار تومان کاسته می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ