رئیس مرکز ارتباطات مردمی قوه قضائیه با اشاره به انجام ۱۸۳ مورد ملاقات چهره به چهره مسئولان عالی قضایی با مردم در جریان سفر به استان البرز گفت: هزار و ۲۴۹ فقره درخواست مردمی دریافت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک سپرده گذار لبنانی با یورش به بانکی و ایجاد فضای رعب و وحشت موفق شد که سپرده خود را بگیرد.
یک سپرده گذار لبنانی با یورش به بانکی و ایجاد فضای رعب و وحشت موفق شد که سپرده خود را بگیرد.
موحدی بک‌نظر با اشاره به شناسایی اینفلوئنسر‌ها مشمول دریافت مالیات تاکید کرد: تعداد قابل توجهی از این افراد تا به امروز شناسایی شده‌اند و برای ۱۲۳ اینفلوئنسر که درآمد قابل توجهی داشتند، درآمد تشخیصی صادر شده‌است.
از ابتدای پارسال تا ۱۵ اردیبهشت امسال ۳۱۳ هزار و ۴۱۰ متقاضی صدور مجوزهای کسب و کار موفق به دریافت مجوز به صورت کاملا الکترونیکی و بدون کاغذ و نیاز به حضور فیزیکی شدند.
براساس اعلام معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه در راستای حمایت از زندانیان و خانواده‌های آنان در دو سال گذشته مجموعا بیش از ۸۰ هزار خدمت مشاوره‌ای و حقوقی به این افراد ارائه شده است.
اهواز- نماینده تام‌الاختیار فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به برگزاری میز ارتباطات مردمی فراجا در خوزستان گفت: در این راستا به یک هزار و ۷۱ گزارش دریافت شده رسیدگی شد.
تعداد ۵۳۴ هزار و ۴۰۴ داوطلب برای آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۴۵۴ هزار و ۹۹۳ داوطلب زن و ۷۹ هزار و ۴۱۱ نفر مرد هستند.
اهواز - معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از دریافت مجوز استخدام ۳۱ هزار معلم در وزارت آموزش و پرورش خبر داد.
به تازگی و با تغییرات به عمل آمده در دستورالعمل تخصیص ارز برای نیاز‌های ضروری، مشکل عجیبی برای دانشجو‌ها پیش آمده است. وزارت علوم، برای پرداخت ارز دانشجویی به مبلغ حداکثر ۶۰۰۰ یورو، «سند ملکی» به عنوان وثیقه طلب می‌کند و تاکید هم دارد که سند حتما باید مربوط به یک ساختمان باشد!
چنانچه سرپرستان خانوار از کالابرگ الکترونیکی استفاده نکرده باشند رقم کامل یارانه برای ایشان قابل برداشت است و در صورت استفاده به همان میزان از یارانه خانوار کسر گردیده و باقی مانده مبلغ به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.
متهم با ۴۳۸ شخص که ارز مسافرتی دریافت نموده اند مراودات مالی داشته و بیش از ۸۷۱ هزار یورو از صرافی‌ها ارز مسافرتی دریافت کرده است.
​بانک صادرات ایران از ابتدای سال جاری تا  نیمه دی ماه نزدیک به ١٠٠ هزار فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به ارزش ١٣٥ هزار میلیارد ریال پرداخت کرد.
مدیر آبفای کشور در نشست خبری گفت: هزینه بهره برداری و توزیع آب برای هر مترمکعب ۱۰۰۰۰ تومان بوده که از مردم تنها ۱۰۰۰تا ۱۵۰۰ تومان دریافت می شود.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: با اجرای طرح «همتا»، بیش از یک میلیون دانش‌آموز در سراسر کشور ضمن دریافت آموزش کمک‌های اولیه و مواجهه با مخاطرات به عضویت هلال احمر در می‌آیند.
برودت شدید هوا در آمریکا به لغو یا تعویق بیش از ۴ هزار پرواز داخلی و خارجی آمریکا منجر شد و بیش از ۷۲ درصد جمعیت این کشور هشدار توفان زمستانی دریافت کردند.
برودت شدید هوا در آمریکا به لغو یا تعویق بیش از ۴ هزار پرواز داخلی و خارجی آمریکا منجر شد و بیش از ۷۲ درصد جمعیت این کشور هشدار توفان زمستانی دریافت کردند.
با توجه به ازدواج بیش از ۱۶۰ هزار نفر و اضافه شدن ۳۲۰ هزار متقاضی، حداقل متقاضی وام ازدواج در سال ۱۴۰۰ و چهارماهه ۱۴۰۱، به بیش از ۵۷۰ هزار نفر خواهد رسید که از این میزان تنها ۱۲۰ هزار نفر وام ازدواج را دریافت کرده‌اند که بسیار میزان کمی به نسبت کل متقاضیان است.
ستاد توسعه فناوری نانو اعلام کرد تاکنون بیش از هزار و ۲۰۰ محصول نانو، تاییدیه نانو مقیاس دریافت کرده اند.
بازرس سازمان نظام روان شناسی با اشاره به اینکه این سازمان ۴۰ هزار عضو دارد، گفت: متأسفانه فقط ۸ هزار روانشناس و مشاور، مجوز فعالیت دارند.
بازرس سازمان نظام روان شناسی با اشاره به اینکه این سازمان ۴۰ هزار عضو دارد، گفت: متأسفانه فقط ۸ هزار نفر روانشناسان و مشاوران مجوز فعالیت دارند.
سخنگوی صنعت برق گفت: از تعداد ۴۰ میلیون قبض که از ابتدای تابستان صادر شده ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک مشمول دریافت پاداش صرفه جویی شده اند
رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور گفت: سرانه سازمان بهزیستی کشور تا سال گذشته ۱۵۰ هزار تومان بود که امسال به ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.
مدیر آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی «آنروا» در نوار غزه تاکید کرد که شمار دریافت کنندگان کمک های غذایی به ۳۰ هزار فلسطینی رسیده است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس را به منظور تامین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ