جدایی کریم بنزما از رئال مادرید به معنای پایان کار هر سه ضلع مثلث مشهور خط حمله این تیم و یکی از بهترین خطوط حمله تاریخ رئال بود: مثلثی متشکل از کریم بنزما، گرت بیل و کریستیانو رونالدو.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمربی سویا، جدایی یاسین بونو از این تیم را تایید کرد.
خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمربی سویا، جدایی یاسین بونو از این تیم را تایید کرد.
چهار بازیکن سپاهان در فصل جدید جایی در برنامه‌های ژوزه مورایس ندارند و به طور رسمی از این تیم جدا می‌شوند.
کریم باقری در واکنش به خبر ممنوع‌الکاری‌اش پاسخ داده است: «نمی‌دانم که آیا موانعی هست یا خیر. اطلاعات زیادی در این زمینه ندارم. برخی در زمینه ممنوع‌الکاری چیز‌هایی به من گفته‌اند، ولی واقعیت این است که نمی‌دانم راست است یا دروغ. خودم هم این چیز‌ها را می‌شنوم. در مورد اینکه بخواهم پستی را از اینستاگرام پاک کنم، بعضی‌ها به من مطالبی را می‌گویند، ولی تا حالا جایی رسمی به من نگفته‌اند که پستی را حذف کنم».
پابلو توره، بازیکن بارسلونا، با قرارداد قرضی به باشگاه خیرونا پیوست.
دکلان رایس، ستاره انگلیسی، به صورت رسمی از وستهم جدا شد تا در آستانه امضای قرارداد با آرسنال باشد.
مدیرعامل پرسپولیس جدایی مربی این تیم را به صورت رسمی اعلام کرد.
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای نسبت به جدایی ریکاردو ساپینتو واکنش نشان داد.
پاری سن ژرمن اعلام کرد که قرارداد سرخیو راموس با این باشگاه تمدید نخواهد شد و او این باشگاه را ترک می‌کند.
باشگاه بروسیا مونشن گلادباخ به صورت رسمی از پایان همکاری با دنیل فارکه خبر داد.
سم آلاردایس پس از گفتگو با مالکان باشگاه، لیدزیونایتد را به صورت رسمی ترک کرد.
در شرایطی که تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو با استقلال طولانی شده و خبر‌هایی از مذاکره با مربیان دیگر مطرح شده است، این باشگاه امروز تاکید کرد که «مذاکرات مثبت» با مربی پرتغالی در جریان است.
با اعلام باشگاه بارسلونا، متئو آلِمانی، مدیر ورزشی موفق این باشگاه، در پایان فصل رسما جدا خواهد شد.
شخصا با آقای روحانی صحبت کردم و گفتم شما سوگند یاد کرده‌اید که از حقوق ملت حمایت کنید. اگر نمی‌توانید، لطفا موضوع را به عنوان یک امر اختلافی بر اساس وظیفه ملی و قانونی خودتان طی نامه‌ای رسمی به رهبری انعکاس دهید و از ایشان بخواهید که بر اساس اصل ۱۱۰ ورود کنند و ایشان گفتند که این کار را نمی‌کنم. نبود سیاست‌مدار ملی اینگونه کشور را به بحران می‌برد. این همه را گفتم تا به این نتیجه برسم که حاکمیت قانون مقدم بر انتخابات است. در جایی که قانون حاکمیت ندارد، اساسا سخن راندن از انتخابات آزاد و رقابتی، حدیثی بی‌مسما و بی‌معنی است.
باشگاه لسترسیتی اعلام کرد که برندان راجرز، سرمربی تیم اول، با توافق دوطرفه ای از این باشگاه جدا شد.
مدیرعامل باشگاه تراکتور مدعی شد فعلا تقاضایی برای جدایی کاوه رضایی از این تیم مطرح نشده است.
اصغر فرزین از اعضای جدای شده سازمان مجاهدین خلق با اشاره به خاطره‌ای از بازی ایران آمریکا در جام جهانی ۹۸بیان کرد: یکی از خاطرات من به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه باز می‌گرد. در اشرف بودیم آن روز‌ها مسابقات گرم بود و من قاچاقی از رادیوی ماشین نتایج مسابقات را دنبال می‌کردم قرار بر این بود که فقط فینال و نیمه نهایی را نشان دهند. توی آسایشگاه جدولی را درست کردم و نمونه آن را نیز در اتاق کار زدم. آقا بد نبینید پس از چند روز دیدم جدول نتایج من برداشته شده و گفتند: «چرا کار غیر تشکیلاتی انجام می‌دهی؟» گفتم: «چی شده؟» گفتند: «نتایج فوتبال. تا به حال رسم نبوده، از کی تا حالا.
قربان بردیف از باشگاه تراکتور درخواست جدایی داد.
نماینده مردم تبریز گفت‌:‌ عموما در شرایط امروز که اعتراضات خیابانی وجود دارد، کشور آبستن خبرهای درست و نادرست است لذا سواد رسانه‌ای ایجاب می‌کند که هر جایی موضع رسمی نگیریم تا موضوع مسجل و روشن شود و بعد اظهارنظر کنیم. وقتی یک فردی یا یکی از مشاهیر می‌آید حرفی می‌زند و معلوم شود که اصلا موضوع چیز دیگری بوده خب مشخصا آبروریزی می‌شود.
مروز در جمهوری اسلامی همه باید نسبت به امیددهی حساس باشند. ممکن است هزار اشکال باشد، که هست، اما با ناامیدی به جایی نمی رسیم. یکی از فیلسوفان معاصر جمله بسیار لطیفی دارد؛ گفته بود من نمی گویم هرکسی امید دارد به نتیجه رسیده ولی می توانم بگویم هرکسی ناامید بوده به هیچ جایی نرسیده است
کریم انصاری‌فرد مهاجم ۳۰ ساله فوتبال ایران با توافق دو جانبه از آاک آتن جدا شد.
تیم یونانی در خبری رسمی نوشت: باشگاه آ. اک با کریم انصاری فرد به توافق مشترک رسید تا این بازیکن قرارداد خود را فسخ کند و از این تیم جدا شود. ما آرزوی موفقیت در ادامه راه برای انصاری فرد را داریم.
کریم انصاری‌فرد مهاجم ۳۰ ساله فوتبال ایران با توافق دو جانبه از آاک آتن جدا شد.
باشگاه پرسپولیس فسخ قرارداد با مهاجم ازبکستانی خود را تایید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ