هرچند ریاضیدانان موافق بودند که این تصویرسازی موسوم به «کلاه» اولین انیشتین است، با این حال هر هفت بار یک بار لازم بود تا تصویر آینه‌ای از آن کپی شود تا الگوی بدون تکرار بتواند ادامه پیدا کند. در این وضعیت یک مقاله دیگر در ماه گذشته منتشر شد که در آن آقای اسمیت و سه ریاضیدانی که به او کمک کردند تا این کشف را تأیید کند، شکل جدیدی را به نام «شبح» عرضه کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک کارمند بازنشسته بانک در شرق تهران بخاطر حمله قلبی فوت کرد.
بهادری جهرمی در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت حقوق بازنشستگان، گفت: شخص رئیس جمهوری به وضعیت معیشتی و حقوق بازنشستگان بسیار حساس است و در جلسه‌ای تاکید داشت که هزینه‌های یک فرد بازنشسته از یک کارمند شاغل بیشتر است. دولت به هیچ وجه موافق کاهش حقوق بازنشسته‌ها نیست و اگر برداشتی اینچنین از لایحه برنامه هفتم توسعه شده صحیح نیست.
معاون بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی ضمن تشریح جزئیات شرایط بازنشستگی و ازکارافتادگی گفت: یک کارمند که پس از پایان ساعات اداری کار می‌کند، مشمول دریافت پول اضافی برای کار اضافه در مجموعه است، اما این اضافه کار نوعی فوق‌العاده محسوب نمی‌شود.
شاهرود- سربازان گمنام امام زمان(عج) دو کارمند شهرداری شاهرود را دستگیر کردند تا شمار دستگیر شدگان مفاسد اداری طی ۲۰ روز اخیر به پنج نفر برسد.
رشت- ۳ کارمند شهرداری یکی از مناطق شهر رشت به جرم ارتشاء و اختلاس دستگیر شدند.
دبیر فدراسیون والیبال می‌گوید اعضای تیم ملی ایران تا دهم تیرماه برای دریافت ویزای آمریکا زمان دارند.
رئیس سندیکای کارگری لبنان زنگ خطر را درباره عدم پرداخت حقوق هزاران کارمند دولتی، نظامی و بازنشسته به صدا درآورد.
نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط فعلی یک کارمند بازنشسته یا یک معلم نمی‌توانند خودرو یا لوازم خانگی برای زندگی خود تهیه کنند.
وزیر ورزش و جوانان گفت: یکی از مشکلات پیش روی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شایعه‌سازی‌هایی است که صورت می‌گیرد و وظیفه مدیران باشگاه‌ها این است که درخصوص این شایعه‌سازی‌ها و حاشیه‌ها شفاف‌سازی کنند.
نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در سودان از کشته شدن ۳ کارمند این سازمان در سودان خبر داد.
مریم منظمی در حالی به عنوان نایب رییس فدراسیون فوتبال معرفی شده که پیش از این خود را یک دوومیدانی کار معرفی کرده بود.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان البرز گفت: در بازرسی از دفتر این شخص، ۲۰۰ قطعه سکه یک گرمی به ارزش چهار میلیارد ریال کشف شد.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس، گفت: عدم پذیرش ضامن بازنشسته و کارمند قراردادی توسط بانک یا ضرورت معرفی سه ضامن برای دریافت یک وام خرد، از مشکلات بسیاری از متقاضیان دریافت وام است.
«حمید نوری» کارمند سابق قوه قضائیه که از سال ۱۳۷۰ خود را بازنشست کرده و از آن زمان شغل آزاد داشت، آبان ۱۳۹۸ برای رسیدگی به حل اختلافات شخصی آشنا به سوئد سفر و در بدو ورود به فرودگاه استکلهم توسط پلیس این کشور بازداشت شد و از آن زمان تاکنون در زندان انفرادی به سر می‌برد. اتهام حمید نوری بر اساس ادعا‌های واهی تعدادی از اعضای گروهک تروریستی منافقین این است که در مقطعی از زمان زندانبان آن‌ها بوده است.
حمید نوری کارمند سابق قوه قضائیه که از سال ۱۳۷۰ خود را بازنشست کرده و از آن زمان شغل آزاد داشت، برای رسیدگی به حل مشکلات فرزندش به سوئد سفر و در بدو ورود به فرودگاه استکهلم دستگیر شد.
صد هزار کارمند دولتی انگلیس در اعتراض به حقوق و دستمزدها و مستمری بازنشستگی و شرایط کاری دست به اعتصاب می زنند.
سرپرست اداره کل استان تهران صندوق بازنشستگی کشوری پیش بینی کرد که تا پایان سال ۱۴۰۱ به تعداد بازنشستگان کشوری تحت پوشش این اداره حدود ۴ هزار نفر اضافه شود.
سرپرست اداره کل استان تهران صندوق بازنشستگی کشوری پیش بینی کرد که تا پایان سال ۱۴۰۱ به تعداد بازنشستگان کشوری تحت پوشش این اداره حدود ۴ هزار نفر اضافه شود.
سرپرست اداره کل استان تهران صندوق بازنشستگی کشوری پیش بینی کرد که تا پایان سال ۱۴۰۱ به تعداد بازنشستگان کشوری تحت پوشش این اداره حدود ۴هزار نفر اضافه شود.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: مأموران پلیس آگاهی در اولین بررسی های خود پس از فقدان دکتر فرهود دریافتند که یک گروه سه نفره که یکی از آنها قبلاً کارمند دکتر فرهود بوده وی را دزدیده اند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص کرد مالباخته که اهل کشور افغانستان است، هنگامی که در خانه نبوده، اموال باارزش او از جمله طلا، ارز فرانک سوئیس، یورو و دلار توسط فرد یا افراد ناشناس به سرقت رفته است.
طبق قانون مدیریت خدمات کشوری دستگاه‌های اجرایی می‌توانند کارمند خود را با حداقل ۳۰ سال سابقه خدمت برای مشاغل غیر تخصصی و ۳۵ سال برای مشاغل تخصصی با تحصیلات کارشناسی ارشد و بالاتر با درخواست کارمند برای سنوات بعد از ۳۰ سال بازنشسته کنند، بنابراین موارد زیر ابلاغ می‌شود.
وزارت خارجه روسیه امروز با صدور بیانیه ای از اخراج کارمند سفارت رومانی در مسکو خبر داد.
یکی از کارمندان سابق شرکت توییتر به اتهام ۶ فقره جرم کیفری از جمله جاسوسی برای عربستان سعودی محکوم شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ