عضو شورای شهر تهران گفت:درحال حاضر ۲۰ پروژه فرامنطقه‌ای درحال انجام است و از شهرداری تهران میخواهم نسبت به زمان تکمیل این پروژه ها توضیحات تکمیلی خود را ارائه دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سه امتیاز از امتیازهای کسر شده از شمس آذر قزوین به این باشگاه بازگردانده خواهد شد.
مهدی گلشنی مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به جزئیات رایگان شدن مترو و اتوبوس برای دانش آموزان و دانشجویان، از مکاتبه با آموزش عالی برای مجازی شدن دانشگاه‌ها در۱۰ روز اول مهر ماه در راستای کاهش ترافیک پایتخت خبر داد.
بندر امام- دادستان بندر امام از محکوم شدن شهرداری این شهرستان به پرداخت دیه در خصوص پرونده حمله منجر به صدمه چند سگ بلاصاحب به یک کودک خبر داد.
شهرداری گرگان در سید یک بسکتبال غرب آسیا
اصفهان- مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: این نهاد تاکنون هیچ مجوزی برای تخریب مسجد کازرونی صادر نکرده است.
ماهشهر - دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر گفت: در راستای مقابله با مفاسد اداری، ۲ نفر دیگر از کارکنان شهرداری ماهشهر در رابطه با پرونده زمین‌خواری بازداشت شدند.
مدیرکل سلامت شهرداری تهران از ممنوعیت تبلیغ و ترویج زندگی مجردی در تبلیغات شهری خبر داد و گفت: همه ظرفیت‌ها و امکانات شهرداری تهران در راستای فرزندآوری و تبلیغات مرتبط با آن به کار گرفته خواهد شد.
معاون اجتماعی شهرداری تهران در خصوص آخرین وضعیت خانه اندیشمندان علوم انسانی و حواشی مطرح شده در این رابطه، گفت: این چنین تهمت‌هایی به مدیریت شهری نمی‌چسبد، ما به دنبال پلمب این خانه نبودیم و توقع‌مان این بود که کسانی که اظهارنظر می‌کنند موضع ما را هم بپرسند. آن‌ها بدون داشتن موضع ما صحبت‌هایی را ارائه کرده‌اند.
سفر علیرضا زاکانی شهردار تهران و هیات همراه او به بروکسل پایتخت بلژیک جنجالی بزرگی در این کشور به پا کرد و یک مقام مسئول بلژیکی در این رابطه اتسعفا داد.
اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز شورا به موضوعات مختلفی از جمله عدم اجرای مصوبه کاهش قیمت بلیط مترو از سوی شهرداری تهران، انتقاد از سازمان ورزش شهرداری در رابطه با نحوه مدیریت امکان ورزشی و ... پرداختند.
عضو شورای شهر تهران گفت: به رغم جلسات و پیگیری های کمیسیون فرهنگی شورا، متأسفانه تاکنون اقدامی در خصوص املاک واگذار شده صورت نگرفته است.
علیرضا زاکانی شهردار تهران درخصوص اقدامات شهرداری پیرامون اقدامات صورت گرفته در رابطه با حوزه عفاف و حجاب توضیحاتی ارئه داد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: امروز صبح جلسه‌ای با چند وزیر و بانک عامل برای مترو برگزار شد.
مرکز استان گلستان از دستگیری یکی دیگر از کارمندان شهرداری گرگان خبر داد و گفت: این فرد در رابطه با پرونده دومین عضو بازداشتی شورای اسلامی این شهر بازداشت شد.
عضو شورای شهر تهران گفت:سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در رابطه با ساخت پارکینگ کم کاری کرده است.
توری، ۶۸ ساله، در بیانیه‌ای با اعلام کناره‌گیری خود، گزارش روزنامه تورنتو استار را تایید و گفت که این رابطه در اوایل امسال به پایان رسیده بود و کارمند مذکور شهرداری را ترک کرده است.
چمران تاکید کرد: ترافیک تهران کشنده شده، لذا در بودجه شهرداری تهران امروز تصمیمی انقلابی را در رابطه با حمل و نقل و ترافیک اتخاذ خواهیم کرد. برای سال جاری پیش پرداخت ۶۰۰ اتوبوس واریز شده، اما حدود ۱۵۰ اتوبوس دریافت کرده‌ایم. یکی از کارخانه‌ها در روز‌های گذشته اعلام کرده بود که تا نوروز ۴۰ دستگاه آماده را می‌تواند تحویل دهد که فردای آن روز جلسه‌ای برگزار شد و مقرر شد علاوه بر این ۴۰ دستگاه ۲۰۰۰ دستگاه به جز سهمی که وزارت کشور می‌دهد خریداری کنیم.
معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران در رابطه با استخدام نیرو در شهرداری تهران توضیحاتی ارائه داد.
نقش شهرداری تهران در دمیدن به آتش این رفتار‌ها را نباید نادیده گرفت. جایی که این مجموعه بعد از تعرض اول به سفارت بریتانیا اطراف این ساختمان بیلبورد زد که «ننگ با رنگ پاک نمی‌شود.» شهرداری تهران بر اساس کدام بخش از وظایف خود و یا کدام تحلیل و تفسیر سیاسی وارد این معرکه شد و بر آتش این دست اقدامات دمید؟ چرا شهرداری به یک اقدام غیرقانونی مشروعیت داد؟ چرا کسی در این رابطه توضیح واضحی نداده؟
شهردار تهران گفت: در رابطه با کوتاهی شهرداری در شن پاشی معابر پایتخت خلاف واقعیت می‌گویند.
سخنگوی شهرداری تهران گفت:در کمیته سفرهای خارجی کارکنان شهرداری تهران موضوعی در رابطه با سفر به قطر برای جام جهانی تصویب نشده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری به فوریت تذکر اعضای شورا توجه داشته باشد و اقدامات عاجل در این رابطه انجام دهد.
عضو شورای شهر گفت: گزارشاتی که از سوی شهرداران سابق تهران در رابطه با بدهی های شهرداری منشتر شده ضد و نقیض است.
اقدامات در خصوص آزادسازی بستر و حریم رودخانه فرحزاد از سال‌های گذشته آغاز و مورد بررسی قضایی قرار گرفته است؛ مطابق تبصره‌های سه و ۴ قانون توزیع عادلانه آب صیانت و حراست از حریم رودخانه وظیفه ذاتی شرکت آب منطقه‌ای و وزرات نیرو بوده و در این رابطه و برای حفظ و حراست از حریم رودخانه فرحزاد، دستورات لازم به شرکت آب منطقه‌ای تهران صادر شده است.
بر اساس آخرین گزارش منتشر شده توسط وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، ایرانسل در اردیبهشت ماه، پیشتاز توسعۀ ارتباطات روستایی اعلام شد. در گزارش مشابه مربوط به فروردین ماه نیز، ایرانسل، اپراتور پیشتاز لقب گرفته بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ