مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: مبنای اقدام در امحای جانوران موذی پیام‌های مردم در ۱۳۷ پلاس است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از واژگونی و حریق وانت پراید در محدوده خیابان دماوند ـ سه راه آزمایش و فوت راننده این خودرو خبر داد.
در پی وقوع سرقت مسلحانه موبایل فروشی در خیابان شهید بهشتی زاهدان توسط سه نفر مسلح، پلیس وارد عمل شد و سارقان مسلح دستگیر شدند.
نیروهای اشغالگر صهیونیستی سه مرد جوان را در محله الدمج در اردوگاه جنین اعدام کردند و از رسیدن آمبولانس و کمک رسانی مردم به آنها جلوگیری کردند.
در اینجا سه عکس تاریخی از خیابان فردوسی یا علاءالدوله را می‌بینید که در اواخر دورۀ قاجار یا اوایل دورۀ پهلوی ثبت شده‌اند. (این عکس‌ها در اصل سیاه و سفید بوده‌اند و در این‌جا با استفاده از نرم‌افزار به صورت رنگی درآمده‌اند).
به گفته مقامات، زمین لرزه روز سه شنبه بخش هایی از پاکستان و هند را لرزاند و مردم وحشت زده به خیابان ها آمدند.
دروازه دولت همزمان با ساخت خیابان الماسیه ساخته شد. این دروازه، بنایی سه طبقه با سه دهانه بزرگ با کاشی‌کاری‌های بسیار زیبا بود که سال‌ها مسافرانی که قصد عزیمت به تهران داشت از زیر طاق‌های آن عبور می‌کردند. اکنون از این دروازه نفیس که در دوران پهلوی او و همزمان با توسعه شهر از بین رفت، نشانی باقی نمانده، اما محل آن در محدوده کنونی تقاطع خیابان‌های انقلاب و سعدی بود.
پس از پیروزی اینتر برابر لاتزیو مردم شهر ناپل به خیابان ها ریختند و در حالی که هنوز سه امتیاز تا قهرمانی سری آ فاصله دارند، جشن های خیابانی را شروع کردند.
سخنگوی آتش‌نشانی قم: در این حادثه که در ساختمانی واقع در خیابان بعثت رخ داد، سه برادر به‌شدت مصدوم شدند که یکی از آن‌ها دچار ۹۰ درصد سوختگی شده است.
تاکنون این حادثه چهار فوتی شامل سه مرد و یک زن داشته است که اجساد این افراد از محل خارج شده است. جستجو برای یافتن دیگر اجساد احتمالی ادامه دارد.
سید جلال ملکی گفت: محل آتش سوزی در یک ساختمان تجاری و اداری هفت طبقه به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که ماموران سه ایستگاه به همراه نردبان هیدرولیکی به محل حادثه در خیابان بهار حوالی طالقانی اعزام شدند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: : کانون حریق در طبقه منفی سه است که انباری از مواد پلاستیکی، صندلی و قابل اشتعال است. ساختمان محل حادثه و ساختمان‌های اطراف تخلیه شد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع انفجار در یک ساختمان سه طبقه در خیابان ستارخان خبر داد و گفت: ۲ نفر به دلیل این حادثه مصدوم شدند.
یک شاهد عینی می‌گوید: هنگام عبور از مقابل خانه شهید متوجه حضور یک نفر در بن‌بست می‌شود و لحظاتی بعد صدای شلیک گلوله را می‌شنود. تیراندازی سه مرتبه انجام شده و هر بار حدود سه یا چهار تیر شلیک شده است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از برداشته شدن پل حافظ در تقاطع خیابان طالقانی در ایام تعطیلات عید نوروز خبر داد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از برداشته شدن پل حافظ در تقاطع خیابان طالقانی در ایام تعطیلات عید نوروز خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از ریزش یک ساختمان قدیمی دو طبقه در خیابان ملت خبر داد و گفت: خوشبختانه هر سه محبوس زنده از زیر آوار خارج شدند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از ریزش یک ساختمان قدیمی دو طبقه در خیابان ملت خبر داد و گفت: خوشبختانه هر سه محبوس زنده از زیر آوار خارج شدند.
کیهان نوشت: در پرونده محسن شکاری به‌موجب ادله موجود در پرونده، فیلم‌ها و تصاویر ضبط‌شده، اقرار مرتکب و شهادت شهود، نامبرده به قصد جان مردم، آنجا که می‌گوید رفتیم تا مأمور بزنیم- قمه را کشیده و موجب ایجاد ناامنی در خیابان شده به‌نحوی‌که کسبه از ترس مغازه‌ها را بسته و مردم نیز از ترس محل را ترک می‌کنند.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از کاهش سه کیلومتری مسیر شهروندان با بهره‌برداری از پل تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام در چهاردهمین شنبه امید و افتخار خبر داد.
دادگاه رسیدگی به پرونده سه نفر دیگر از اغتشاشگران اخیر با حضور قاضی، مستشار دادگاه، نماینده دادستان، متهمان، وکلای آنها و همچنین خانواده متهمان برگزار شد.
۹۰ درصد فضای مجازی کشور دمعاون سیاسی سازمان بسیج با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد فضای مجازی کشور در دست دشمن است، اظهار کرد: دشمنان علیرغم تلاش گسترده در فتنه اخیر شکست خوردند و در بهترین حالت جمعیتی که در اغتشاشات اخیر به کف خیابان آمدند ۷۰ هزار نفر بودند و از بین بیش از سه میلیون دانشجوی کشور کمتر از ده هزار و ۵۰۰ نفر در اغتشاشات شرکت کردند.ر دست دشمن است
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ضمن تشریح وضعیت ترافیکی معابر پایتخت، خیابان هایی که دارای حجم ترافیک بیشتری هستند را اعلام کرد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران درباره این حادثه گفت: تجمع گاز در موتورخانه طبقه منفی ۲ و ایجاد یک جرقه ناگهانی باعث انفجار شدید یک ساختمان در خیابان دیباجی جنوبی، خیابان شهید جوزی شد.
شهردار منطقه۱۱ تهران ضمن اشاره به ناایمنی و خطرساز بودن ساختمان پاساژ آزاد درق محدوده سه راه جمهوری در خیابان حضرت ولیعصر عج گفت: طی روز های گذشته با فرماندار تهران نشستی داشتیم و موضوع ضرورت تخلیه پاساژ مذکور به عنوان‌ اولین گام رفع خطر مطرح وپیگیری شد. ضمنا موضوع به شورای تامین استان نیز ارجاع و در شورا مطرح شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ