منابع آگاه اعلام کرد: یک شرکت بیمه دولتی در روسیه حالا به اصلی‌ترین مرجع بیمه کشتی‌ها در این کشور تبدیل شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این ویدئوی تماشایی می توانید روش کاشت و برداشت فلفل در تراس خانه را از نمای نزدیک یاد بگیرید.
گوسفندانی که برای شاخ‌وشانه کشیدن برای سگ گله قصد حمله به او را داشتند، با تکنیک جالب این سگ مجبور به عقب‌نشینی شدند. منبع: خبرآنلاین
جویدن ناخن، کندن پوست، کشیدن مو و جویدن لب از جمله طیفی از رفتارهای تکراری متمرکز بر بدن هستند که می توانند منبعی از ناراحتی باشند اما نتیجه تحقیقات تازه ممکن است امیدی به یافتن راه حلی برای تسکین این موارد باشد.
حفظ کاهش وزن می تواند دشوار باشد اما بدان معنا نیست که غیر ممکن است حتی اگر بتوانید صرفا مقدار کمی از وزنی را که از دست داده اید حفظ کنید به یاد داشته باشید که هم چنان می تواند برای سلامتی شما بسیار مفید باشد.
دکتر آمنه لاهوتی، متخصص و جراح زنان و فلوشیپ نازایی با تاکید بر اینکه با تکنیک‌های جدید آی وی بسیاری از زوج‌های نابارور که سالهاست که دچار ناباروری هستند با استفاده از آی وی اف می‌توانند صاحب فرزند شوند، می‌گوید: اگر این زوج‌ها به مراکز خوب ناباروری مراجعه کنند می‌توانند در بسیاری موارد، صاحب فرزند شوند. حتی زوج‌هایی که قبلا آی وی ناموفق داشته اند با روش‌ها و تکنیک جدید و دارو‌های موثر جدید می‌توانند از شانس باروری بهره‌مند شوند.
ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی، که برای تعطیلات به کشورش نیجریه رفته با شرکت در یک مسابقه فوتبال پنج نفره محلی تکنیک ناب خود را به رخ کشید.
عکس سایت فدراسیون جهانی از تکنیک ناب نیما یعقوبی ژیمناست ایرانی
عکس سایت فدراسیون جهانی از تکنیک ناب ژیمناست ایرانی
حسن یزدانی با کسب 34 امتیاز در طول 9:06 ثانیه سه مبارزه خود در جام تختی را با موفقیت پشت سر گذاشت و صاحب دوبنده تیم ملی شد.
استقلال توانست با 52 گل زده، عنوان بهترین خط حمله لیگ برتر را از آن خود کند که بدون شک یکی از دلایل آن فرم بی‌نظیر مهدی قایدی بود که برای تصاحب کفش طلا فقط چند ثانیه کم آورد.
ایوان پریشیچ، ستاره کروات تاتنهام، ویرژیل فن‌دایک را با حرکتی تکنیکی کاملا محو کرد تا پاس گل اول تیمش را بسازد.
ترنت الکساندر آرنولد، مدافع انگلیسی لیورپول، پایه گذار گل دوم این تیم مقابل آرسنال بود.
داشتن دوست کاغذی، شناخت خود، تعدیل انتظارات و ... باعث تجربه هیجان‌های مثبت در زندگی خواهد شد.
آذری جهرمی گفت: یک بار یکی از علمای تهران بنده را صدا کرد و گفت: «گناه تمام فساد‌های فضای مجازی به پای شما نوشته می‌شود.» در ایام کرونا بود و همه مردم محتاج استفاده از فضای مجازی. در پاسخ گفتم: «اگر کسی ابزار کسب وکار حلال یا علم آموزی برای مردم فراهم کند کار ثوابی انجام داده است و مشمول ثواب می‌شود؟»
متأسفانه، افراد دارای اضافه وزن، اغلب دچار مشکلات تصویر بدنی می‌شوند؛ نگرانی در مورد اینکه دیگران چه فکر می‌کنند یا چگونه ظاهر می‌شوند می‌تواند مانع بزرگی برای کاهش وزن باشد. در عوض، یادگیری دوست داشتن بدن و نگرانی کمتر در مورد اندازه آن تأثیر مثبتی دارد.
به‌عنوان مثال، خلق و خوی منفی می‌تواند به جای مصرف غذا برای رفع گرسنگی، باعث شروع دوره‌های غذا خوردن برای احساس بهتر شود، ‌این مورد به‌عنوان غذا خوردن احساسی شناخته می‌شود همچنین تشویق شدند که بدن خود را دوست داشته باشند.
محمد صلاح که پاس گل سوم لیورپول به منچستریونایتد را برای کودی خاکپو ساخت پیش از پاس نهایی با حرکات تکنیکی خود لیساندرو مارتینز مدافع آرژانتینی یونایتد را چند بار فریب داد و در نهایت باعث زمین خوردن او شد.
اولین جملاتی که هنگام عصبانیت به ذهنتان می‌رسد، مسلما چیزی نیست که باید بگویید. قبل از اینکه چیزی بگویید که باعث ناراحتی اطرافیان و یا خود شما بشود، به خودتان زمان بدهید. این کار باعث می‌شود شما از حالت عصبانی خود دور شوید و آرامش را به شما باز می‌گرداند.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، معتقد است که بازیکنان تیمش کم کم دوباره روحیه‌شان را به دست می‌آورند و این نکته مهمی برای این تیم است.
ملاقات با افراد جدیدی که در بزرگ‌سالی با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنید، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، اما همه ما اکنون بیش از هر زمان دیگری هوس ارتباط اجتماعی داریم و برخی از ما خواهان پیوند‌های جدید و هیجان‌انگیز هستیم. این یعنی چه؟ ما اکنون در یک محیط عالی برای یافتن دوستان جدید هستیم.
فرشاد احمدزاده در مصاف با نفت مسجد سلیمان یکی از بازیکنان خوب این تیم در پیروزی چهار گله بود.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: تکنیک تیم صنعت نفت نیز برزیلی است و ما هم به عنوان سپاهان هدف‌های خود را داریم و دنبال ۳ امتیاز این بازی هستیم.
متخصصان سازمان خدمات ملی سلامت انگلیس (NHS) با تاکید بر این توصیه یادآور می‌شوند که کمبود خواب طولانی‌مدت ممکن است با بسیاری از بیماری‌ها از جمله چاقی، دیابت نوع دو، بیماری‌های قلبی و عروقی، آلزایمر و بیماری‌ها و اختلالات روان مانند اضطراب و افسردگی ارتباط داشته باشد.
علی قلی زاده یکی از چهار بازیکنی بود که در بیست دقیقه پایانی مسابقه وارد زمین شد و جریان مسابقه با ورود آنها تغییر کرد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ