دولت‌های گینه، مالی و بورکینافاسو، در بیانیه‌ای مشترک ضمن حمایت از کودتاگران در نیجر هشدار دادند که هر گونه مداخله نظامی در نیجر به معنای اعلام جنگ علیه این کشورها خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آذر منصوری نوشت: لایحه حجاب‌وعفاف نه تنها توجیه‌گر رفتار‌های سلبی است که تا فاجعه مرگ مهسا اعمال می‌شد، بلکه مجموعه‌ای گسترده از مجازات‌ها را برای به اصطلاح متخلفان در نظر گرفته که به تعبیر بسیاری از دلسوزان کشور به مثابه اعلام جنگ با جامعه است.
عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی با هشدار به سران صهیونیستی اعلام کرد که آنچه در الاقصی اتفاق می‌افتد به شعله‌ور شدن جنگ مذهبی خواهد انجامید و اشغالگران قادر به مقابله با آن نخواهند بود.
اتحادیه عرب نیز آمادگی خود برای میانجی‌گری در مناقشه اوکراین را اعلام کرد.
در چهارمین روز تجاوز نظامی اشغالگران به نوار غزه، رهبران حماس به صهیونیست‌ها هشدار دادند که چنانچه طی امروز و فردا توافق آتش‌بس با جهاد اسلامی عملی نشود، وارد درگیری مستقیم نظامی خواهد شد.
رسانه‌های اسپانیایی مدعی هستند لالیگا در حال مذاکره با داوران این لیگ است و قصد دارد آنها را راضی کند تا با کاهش 40 درصدی دستمزدشان موافقت کنند.
فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» وابسته به مسکو از رئیس جمهور روسیه خواست تا جنگ در اوکراین را متوقف کند!
رویترز به نقل از منابع آگاه مدعی شد که احتمالا تا قبل از عید فطر پایان رسمی جنگ یمن و آتش‌بس دائمی بین عربستان و نیروهای یمنی اعلام خواهد شد.
منابع آگاه یمنی از توافق اولیه میان ریاض و صنعاء مبنی بر تمدید آتش‌بس در این کشور و بعد از آن، اعلام رسمی پایان جنگ در یمن خبر دادند.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:ما نباید تحت تأثیر توهمات القائی عناصر افراطی که سیاست موازنه مثبت در روابط بین‌الملل را نفی می‌کنند قرار بگیریم و عوارض بشدت منفی این سیاست غلط را به مردم تحمیل کنیم.
چند شرکت چینی مشغول توسعه نسخه‌های خود از «چت جی پی تی» هستند و برخی نیز مدعی شده اند فاصله اندکی تا ارائه نسخه‌های خود از این چت بات برای عموم مردم دارند.
وزارت خارجه کره شمالی به آمریکا و کره جنوبی هشدار داد که پیونگ‌یانگ ادامه خصومت‌ها و تداوم رزمایش‌های نظامی این دو کشور در مرزهای خود را نوعی اعلام جنگ تلقی خواهد کرد.
سران سیاسی و رسانه‌های اروپایی با صراحت اعلام کرده‌اند که کمک‌های ایران به روسیه در جنگ اوکراین، مانعی بزرگ برای احیای توافق است. حتی برخی از ناظران سیاسی اعتقاد دارند، توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ آخرین قربانی جنگ روسیه با اوکراین است. برخی هم می‌گویند، ارسال موشک‌های بالتسیک از سوی ایران به روسیه، می‌تواند واپسین ضربه برای مرگ برجام باشد.
رئیس رژیم صهیونیستی در سخنانی با انتقاد از تلاش های نتانیاهو در زمینه اصلاحات قضایی، درباره خطر آغاز جنگ داخلی هشدار داد.
بایدن در واکنش به اعلام آتش بس در اوکراین ادعا کرد که روسیه با آتش‌بس کریسمس تلاش می‌کند تا کمی اکسیژن برای نفس کشیدن پیدا کند.
کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد سران آمریکا و ژاپن برای بررسی مسائل منطقه‌ای و جهانی در واشنگتن دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.
کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد سران آمریکا و ژاپن برای بررسی مسائل منطقه‌ای و جهانی در واشنگتن دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در بیانیه ای اقدام امروز ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در تعرض به مسجدالاقصی را به شدت محکوم کرد.
وزیر خارجه روسیه گفت که کشورهای غربی به رهبری یک قدرت هسته ای (ایالات متحده) در حال جنگ با روسیه هستند و این رویارویی بعد از کودتای کی یف اعلام شده است.
فدراسیون فوتبال دانمارک شوک بزرگی به دنیای فوتبال وارد کرده و می‌گوید به دلیل مخالفت با رئیس فعلی فیفا و سیاست‌های این سازمان ممکن است از عضویت در فیفا کناره‌گیری کند.
صدراعظم آلمان امروز در نشست سران گروه- ۲۰ در جزیره بالی اندونزی اعلام کرد: مؤثرترین راه برای بهبود اقتصاد جهانی، پایان دادن به جنگ در اوکراین است.
مقامات اندونزی اعلام کردند به علت تنش و اختلاف بین سران گروه ۲۰ بر سر موضوعات مختلف، مراسم عکس دسته‌جمعی پیش از آغاز رسمی نشست لغو شده است.
سپاه پاسداران ۱۳ آبان را عرصه نمایش ایستادگی مقاومت و استکبار ستیزی ملت ایران و میدان رسوایی و استیصال رژیم تروریستی آمریکا دانست.
ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد که محاصره نابلس و یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به سایر شهرها به مثابه اعلام جنگ علیه ملت فلسطین است.
دبیرکل سازمان ملل اعلام کرد با توجه به شرایط موجود، انتظار گفت‌وگوی مستقیم بین سران روسیه و اوکراین برای پایان جنگ، با واقعیت جاری تطابق ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ