طبق مفاد بیانیه، تقصیر ایران صرفاً عدم همکاری برای احیای برجامی نخواهد بود، بلکه ایران متهم به نقض پیمان ان. پی. تی و خدشه در رژیم عدم اشاعه - که مصداقی از تهدید علیه صلح و امنیت جهانی است - خواهد شد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سه کشور انگلیس، استرالیا و کانادا در بیانیه‌ای مشترک مخالفت خود را با شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری ابراز داشتند.
وزارت کشور عراق روز سه شنبه بیانیه ای درخصوص ورود اتباع خارجی به این کشور در مراسم پر ازدحام و میلیونی مانند اربعین صادر کرد.
سه کشور آلمان، انگلیس و فرانسه در بیانیه مشترکی مدعی شدند که برنامه هسته‌ای ایران فراتر از توجیهات غیر نظامی ادامه دارد.
سه کشور آلمان، انگلیس و فرانسه در بیانیه مشترکی مدعی شدند که برنامه هسته‌ای ایران فراتر از توجیهات غیر نظامی ادامه دارد.
سه کشور آلمان، انگلیس و فرانسه در بیانیه مشترکی مدعی شدند که برنامه هسته‌ای ایران فراتر از توجیهات غیر نظامی ادامه دارد.
سه کشور آلمان، انگلیس و فرانسه در بیانیه مشترکی مدعی شدند که برنامه هسته‌ای ایران فراتر از توجیهات غیر نظامی ادامه دارد.
سه کشور انگلیس، آلمان و فرانسه درباره اجرای تعهدات هسته‌ای ایران در چهارچوب برنامه هسته‌ای ایران موسوم به «برجام»، بیانیه‌ای مشترک صادر کردند.
وزرای خارجه سه کشور آلمان، انگلیس و فرانسه به همراه همتای آمریکایی خود به تکرار ادعاهای نخ نما شده در قبال جمهوری اسلامی ایران پرداختند.
در بیانیه وزرای خارجه آمریکا و سه کشور اروپایی ادعا می‌شود که افزایش همکاری نظامی میان ایران و روسیه موجب نگرانی است و موجب بی ثباتی در منطقه می‌شود.
سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان و ایالات متحده آمریکا با صدور بیانیه‌ای مشترک به گزارش ادعایی و تحریک آمیز آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران واکنش نشان دادند.
ایالات متحده و سه کشور اروپایی در بیانیه ای مدعی شدند که گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی نشان می دهد ایران به تعهدات هسته ای خود عمل نکرده است.
سه کشور اروپایی انگلیس،‌ فرانسه و آلمان در بیانیه مشترکی تصمیم ایران برای پشرفت برنامه هسته‌ای خود را محکوم کردند.
سه کشور اروپایی عضو برجام به همراه آمریکا با صدور بیانیه مشترکی از تصویب قطعنامه ضدایرانی در آژانس بین المللی انرژی اتمی استقبال کردند.
سه کشور اروپایی فرانسه، آلمان و انگلیس بیانیه ای را به شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی درباره توافق هسته ای ایران ارائه کردند.
در بیانیه سران سه کشور در پایان نشست سوچی آمده است: روسیه، ارمنستان و آذربایجان بر تعهد خود به پایبندی به توافقات قبلی تاکید کردند.
سه کشور فرانسه، انگلیس و آمریکا با صدور بیانیه ای مشترک بر ادامه حمایت از اوکراین تا زمانی که ضروری باشد، تاکید کردند.
نقش اسرائیل و لابی‌های ضد برجام در منطقه و در داخل آمریکا در تاثیرگذاری بر طرف‌های مذاکراتی و ترسیم وضعیت کنونی که به توقف مذاکرات و صدور بیانیه سه کشور اروپایی منجر شده است، در شرایط کنونی عیان‌تر از هفته‌ها و ماه‌های گذشته شده است. در تازه‌ترین اظهارنظر، نخست‌‌وزیر اسرائیل با اشاره به تلاش‌های این رژیم برای ممانعت از احیای برجام گفت که تل آویو اطلاعاتی درباره فعالیت‌‌های هسته‌ای ایران به کشورهای اروپایی داده است.
رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر این که جمهوری اسلامی ایران دراین که براساس منافع ملی خودش و قواعد بازی کار را به اتمام برساند جدی است، گفت: تیم مذاکره کننده ما منطقی و اصولی است و واقعا سیاست دولت حل مشکل و توافق است اما ایرادات مطرح شده از سوی تروئیکا به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اتریش بیانیه امروز سه کشور اروپایی درباره ایران را واقعا خیلی نابهنگام توصیف کرد.
کنعانی افزود: باعث تاسف است که سه کشور اروپایی با این بیانیه نسنجیده، گام در مسیر رژیم صهیونیستی مبنی بر شکست مذاکرات گذاشته اند و بدیهی است در صورت تداوم چنین رویکردی، باید مسؤلیت نتایج آن را نیز بپذیرند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به بیانیه غیرسازنده و خلاف حسن نیت سه کشور اروپایی در مورد مذاکرات رفع تحریم، گفت: باعث تعجب و تأسف است که اقدام به صدور چنین بیانیه‌ای می‌کنند.
تروئیکای اروپایی در بیانیه ای تاکید کردند: موضع ما همچنان روشن و ثابت است. ایران باید به طور کامل و بدون تاخیر با حسن نیت با آژانس همکاری کند.
وزارت کشور عراق امروز چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: شبکه های اجتماعی خبری با این محتوا منتشر کردند که سه زائر ایرانی یک عراقی را در منطقه طویریج مورد تعدی قرار داده که بر اثر آن این عراقی کشته شده است.
وزارت کشور عراق با صدور بیانیه ای به شایعه منتشر شده در شبکه های اجتماعی عراق درباره سه زائر ایرانی واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ