سازمان لیگ فدراسیون والیبال تا پایان دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر به باشگاه‌ها برای تکمیل استانداردسازی سالن‌های برگزاری مسابقات مهلت داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه نزدیک به باشگاه پاری سن ژرمن امروز ادعا کرد که امباپه اگر در فهرست بازی برابر لوریان قرار نگیرد، اعلام جدایی خواهد کرد.
سازمان لیگ فوتبال به باشگاه‌ها تا یکشنبه برای ارائه قرارداد‌های جدید مهلت داد.
باشگاه آلومینیوم اراک در پیامی درگذشت بازیکن فقید صنعت نفت آبادان را تسلیت گفت.
باشگاه استقلال توانست پیش از اتمام مهلت تعیین شده، مطالبات کوین یامگا را به دست این بازیکن برساند.
باشگاه پرسپولیس نتوانست در مهلت قانونی طلب رادوشویچ را پرداخت کند.
یک منبع نزدیک به باشگاه استقلال به ورزش سه خبر می‌دهد که استقلال با دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس به توافق شفاهی دست یافته است.
سایت گل مدعی شد لیونل مسی از باشگاه الهلال درخواست کرده انتقال او به این تیم را تا سال 2024 به تعویق بیندازند. این خبر احتمال بازگشت او به بارسا را افزایش داده است.
کمیته انضباطی پیش از صدور رای علیه ریکاردو ساپینتو به این مربی و باشگاه استقلال 48 ساعت فرصت داد که از اتفاقات رخ داده در دربی دفاع کنند.
آخرین مهلت برای ارائه پیشنهاد به منظور خرید باشگاه منچستریونایتد به پایان رسید.
باشگاه با تلاش شبانه‌روزی و دشواری بسیار زیاد تلاش کرد با وجود فشار مالی ناشی از هزینه‌های جاری، منابع اعتباری لازم برای تعیین وضعیت بدهی‌ها را تامین کند. این کار بر اساس فهرست کمیته تعیین وضعیت فدراسیون، صورت پذیرفت. مدارک مرتبط نیز، قبل از پایان مهلت، بارگذاری شد.
باشگاه استقلال تاکید کرد هنوز مهلت ۵۱ روزه برای پرداخت مطالبات سرمربی پیشین تیم فوتبال این باشگاه آغاز نشده است.
باشگاه الچه در نهایت تصمیم گرفت به خاطر حضور 68 دقیقه‌ای گاوی در ترکیب بارسا در بازی شنبه گذشته از باشگاه کاتالان شکایت کند.
مهدی تاج به باشگاه استقلال قول داد، همه تلاش خود را بکار می‌گیرد تا استقلال برای پرداخت بدهی استراماچونی مهلت جدیدی پیدا کند.
فیفا تا آخر فروردین به استقلال برای پرداخت بدهی استراماچونی مهلت داده است و در صورتی که باشگاه نتواند این کار را انجام دهد، پنجره بعدی آبی ها بسته خواهد شد.
باشگاه استقلال در پایان مهلت تعیین شده برای ارائه اسناد مدارک کسب مجوز حرفه‌ای موفق به پرداخت مطالبات آندره استراماچونی نشد و باید این تیم را از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده دانست.
در ساعت‌های پایانی باقیمانده مهلت باشگاه استقلال برای پرداخت طلب استراماچونی، هواداران استقلال همچنان نگران هستند.
کمیته انضباطی فیفا به باشگاه استقلال تاکید کرد تا مهلت تعیین شده بدهی سرمربی ایتالیایی پیشین خود را پرداخت کند.
هافبک ازبکستانی استقلال بعد از پایان مهلت نقل و انتقالات خواهان جدایی شده است.
سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران به هیچ عنوان قصد بر هم زدن مهم ترین اردوی این تیم قبل از شروع جام ملت های آسیا را ندارد.
مدیران باشگاه استقلال در صدد هستند تا مبلغ دیگری را به رافائل سیلوا مدافع برزیلی خود پرداخت کنند.
باشگاه استقلال تا روز جمعه هفته جاری فرصت دارد مابقی پول رضایتنامه مهدی قایدی را پرداخت کند.
عصر امروز شاهد برگزاری بازی های هفته یازدهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور در شهرهای مختلف خواهیم بود.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال آخرین مهلت بارگذاری مدارک در سامانه ملی را برای لیگ‌ رده‌های سنی ۱۶ آبان اعلام کرد و به باشگاه‌ها هشدار داد که شرکت نکردن در این مسابقات با جریمه همراه خواهد بود.
لوکادیا چند روز پیش به باشگاه پرسپولیس مهلت ۱۵ روزه‌ای داده بود تا مطالباتش پرداخت شود، اما با وجود گذشت چند روز از این مهلت، هنوز این پول به این بازیکن هلندی پرداخت نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ