فیفا به فدراسیون فوتبال ایران برای توضیح در مورد اتفاقات دیدار ایران – لبنان در استادیوم امام رضای مشهد فرصت 6 روزه داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درگذشت عالم مجاهد و شخصیت برجسته مقاومت جناب حجةالاسلام‌والمسلمین شیخ عفیف نابلسی را به جنابعالی، خانواده معزز ایشان و ملت شجاع لبنان و فلسطین تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی مسئلت می‌نمایم.
در سال‌های اخیر خاورمیانه همواره کانون جنگ و تحریم بوده است، همین مسئله سبب شده این منطقه تبدیل به اصلی‌ترین منطقه پناهجوفرست شود. به گزارش مرکز رصدخانه مهاجرت ایران «کشـور‌هایی همچـون سـوریه، افغانسـتان و عـراق بـه عنـوان یکـی از کانونهـای اصلـی پناهجوفرسـتی در جهـان بوده‌انـد. همچنین اتبـاع کشـور‌های ترکیـه، ایـران، پاکسـتان نیـز در سـال‌های گذشـته بـه عنـوان کشـور‌های پناهجوفرسـت ایـن منطقـه مطـرح شـده‌اند.»
لبنان، قرقیزستان و مالدیو به عنوان حریفان تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا مشخص شدند.
نائب رئیس مجلس اسلامی شیعیان لبنان اعلام کرد که جمهوری اسلامی ایران از گذشته تاکنون در کنار لبنان ایستاده است.
قدرت مقاومت فلسطین در نبرد موشکی با رژیم صهیونیستی و پیام دبیرکل حزب الله لبنان خطاب به مقاومت فلسطین، از موضوعاتی است که صفحات نخست روزنامه‌های مطرح جهان عرب به آنها پرداخته‌اند.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: روز قدس مناسبتی برای ابراز همبستگی دنیا با فلسطین و ملت مظلوم آن است.
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان به موضع گیری درباره توافق ایران و عربستان پرداخت و از کشورهای سازشکار خواست که سفیران رژیم صهیونیستی را اخراج کنند.
امانی در گفت‌وگوی اختصاصی با شبکه العالم افزود: «پشت پرده این که لبنان کمک‌های ایران را دریافت نکرد، فشار‌های آمریکا بر این کشور بوده است.»
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر خارجه لبنان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره از ثبات و امنیت لبنان حمایت می‌کند.
نمایندگان با تاکید بر اینکه دشمنان علاوه بر شکست از ملت ایران، در عراق، سوریه، فلسطین، لبنان و یمن نیز شکست خورده اند، تاکید کردند: این شکست‌ها در برابر پیروزی‌های ملت بزرگ ایران، دشمنان را عصبانی کرده است.
معاون دبیر کل حزب الله لبنان درباره حادثه تروریستی شیراز گفت که ملت ایران همانند گذشته در سایه رهبری حکیمانه بر توطئه ها پیروز خواهد شد.
روزهای اخیر هیئتی از لبنان به کشورمان آمده بودند و مذاکره‌هایی در این باره انجام شده تا طرح امکان اتصال برق کشورمان به لبنان بررسی شود.
روزهای اخیر هیئتی از لبنان به کشورمان آمده بودند و مذاکره‌هایی در این باره انجام شده تا طرح امکان اتصال برق کشورمان به لبنان بررسی شود.
فیاض ادامه داد: نجیب میقاتی، نخست‌وزیر مکلف به تشکیل دولت با مصطفی الکاظمی، همتای عراقی خود دیدار کرد و آنها موافقت کردند که یک هیئت لبنانی برای امضای تمدید توافق به بغداد سفر کند.
طبق اعلام وزارت نفت، ادعای ارسال فرآورده‌های سوختی رایگان به لبنان کذب بوده و ایران هیچ برنامه‌ای برای واگذاری سوخت رایگان به لبنان ندارد.
نخست‌وزیر لبنان گفت: گفت که یک مشکل کوچک مربوط به کیفیت سوخت وجود دارد که در صورت برطرف شدن لبنان از دریافت این هدیه استقبال می‌کند، چون به آن نیاز دارد.
مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت نیز گفت که دولت ایران آماده است تا نه تنها در زمینه تامین سوخت، بلکه در تمامی امور مربوط به بخش انرژی به ویژه ساخت واحدهای تولیدی در میان مدت به لبنان کمک کند.
وزیر امور خارجه گفت: پرونده ناپدید شدن امام موسی صدر همواره یکی از مسائل مهم در دستور کار دستگاه دیپلماسی ایران و لبنان تا رسیدن به نتیجه و روشن شدن واقعیت است.
شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در توئیتی، درباره شایعات مطرح شده درباره ارتباط مذاکرات هسته ای با ایران و مذاکرات ترسیم دریایی میان لبنان و رژیم صهیونیستی، شفاف سازی کرد.
علی حمیه وزیر حمل و نقل لبنان در دیدار با مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت بر لزوم تقویت همکاری های دو کشور در زمینه حمل و نقل تاکید کرد.
تیم ملی بسکتبال جوانان زیر ۱۸ سال ایران در رقابت های جوانان قهرمانان آسیا با تیم های ژاپن و لبنان در گروه A قرار گرفت .
گروه‌بندی مسابقات بسکتبال قهرمانی زیر 18 سال آسیا به میزبانی ایران مشخص شد.
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت روز عاشورا، گفت: امروز معیار انسانیت و مسلمانی، موضع ما در قبال ملت فلسطین است.
ولید فیاض» وزیر انرژی لبنان به شبکه «المیادین» گفت، در نتیجه این هبه، هیچ تحریم یا مجازاتی برای لبنان در کار نخواهد بود زیرا رایگان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ