در پایان مهلت ثبت نام از کاندیداهای فدراسیون ژیمناستیک ۶ نفر نام‌نویسی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی کاراته در جریان بازدید سرپرست وزارت ورزش و رییس کمیته ملی المپیک گلایه های زیادی را به ویژه نسبت به وزیر قبلی مطرح کرد.
سرپرست جدید نایب رییسی، دبیری و رییس جدید سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته معرفی شدند.
وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد شرایط جسمانی خود را به رییس جمهور توضیح داده و منتظر تصمیم نهایی آیت الله رییسی است.
سرپرست فدراسیون شطرنج یکی از احکام رئیس قبلی این فدراسیون که در آخرین روزهای ریاستش ابلاغ شد را به دلیل مغایرت با شرع و عرف ابطال کرد.
خبرهایی که از گوشه و کنار دولت به گوش می رسد حکایت از این دارد که رییس جمهور قصد دارد ظرف دو هفته آینده گزینه های پیشنهادی خود را برای وزارتخانه هایی که بوسیله سرپرست اداره می شوند به مجلس معرفی کند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری طی حکمی، سرپرست معاونت توسعه اقتصاد دانش‌بنیان را منصوب کرد.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: فردا هدیه‌ای از طرف رئیس جمهور به همه فرهنگیان داده خواهد شد.
بر اساس قانون اساسی ترکیه در صورت مرگ رئیس جمهور، رئیس مجلس ملی بزرگ ترکیه تا انتخاب مجلس جدید در این سمت خواهد بود. قانون اساسی می‌گوید که در صورت غیبت رئیس جمهور به دلیل بیماری، مسافرت و در صورت خالی ماندن ریاست جمهوری بر اثر فوت یا استعفا یا به هر دلیل دیگر رئیس مجلس ملی بزرگ ترکیه به عنوان سرپرست ریاست جمهوری خدمت می‌کند و تا زمانی که رئیس جمهور وظایف خود را از سر گیرد، یا رئیس جمهور جدید انتخاب شود، از اختیارات رئیس جمهور برخوردار است».
با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال، سرپرست نایب رئیسی زنان فدراسیون فوتبال معرفی شد.
رئیس قبلی فدراسیون چندماه قبل به کشور اسپانیا پناهنده شد و بوکس ایران با سرپرست اداره می‌شود که دوره قانونی او هم تمام شده است
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری طی حکمی «سرپرست معاونت توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان» را منصوب کرد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری طی حکمی میثم فرج‌الهی را به عنوان «سرپرست مرکز مدیریت طرح‌های کلان و پیشران» منصوب کرد.
رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور سرپرست دفتر حفاظت و حمایت، سرپرست دفتر ممیزی و حدنگاری و چند تن از مشاوران این سازمان را منصوب کرد.
پیشکسوت بوکس ایران گفت: سرپرست فعلی فدراسیون از خانواده بوکس است و با حضور او، من به آینده این رشته خوش بین هستم.
فدراسیون وزنه‌برداری ایران که طی چندسال اخیر لا عملکرد بد رئیس بازنشسته قبلی، جایگاه بالایش در تشکیلات کنفدراسیون آسیا را تا حد زیادی ازدست داده بود، بار دیگر با سرپرست جوان خود به ترکیب هیات اجرایی برگشت.
با حکم مصیب امیری رییس پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، لیلا خسروی به عنوان سرپرست پژوهشکده باستان‌شناسی معرفی شد.
سرمربی و سرپرست تیم ملی فوتسال جلسه‌ای را با رییس کمیته این رشته برگزار کردند.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با پذیرش استعفای بهرام دارایی از سمت معاونت وزیر و رییس سازمان غذا و دارو، در حکمی محمود بیگلر عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران را به عنوان سرپرست سازمان غذا و دارو منصوب کرد.
سازمان لیگ فوتبال ایران طبق روال قبلی با سرپرست اداره می‌شود و فعلا نایب رئیس دوم مدیریت آن را به طور رسمی در دست نگرفته است.
به فاصله چند روز، خبر «تابناک» مهر تایید خورد تا رئیس جهاد دانشگاهی روانه معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری شده و به عنوان سرپرست در آنجا مشغول به فعالیت شود. طی حکمی که به امضای رئیس جمهور رسیده و در بخشی از آن آمده: با اتکال به خداوند متعال، با برنامه ریزی و حرکت جهادی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه علم و فناوری مجدانه کوشا باشید.
وزیر ورزش در شرایطی رییس فدراسیون سوارکاری را برکنار کرد که سرپرست جديد سه ماه پیش در انتخابات فدراسیون رد صلاحیت شده بود!
سرپرست فدراسيون فوتبال در گفت و گو با "ورزش سه" ابراز امیدواری کرد در فدراسیون آینده از چهره های شاخص و مفاخر فوتبال به بهترین شکل استفاده شود.
مسئولان قبلی هیات فوتبال خوزستان هنوز حاضر به تحویل کلید به سرپرست جدید هیات فوتبال خوزستان نشده‌اند تا این نیز فاجعه دیگری برای مهد فوتبال کشور باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ