نام‌نویسی از کاندیداهای انتخابات فدراسیون چوگان در حالی به پایان رسید که حتی مشخص نیست چند نفر برای حضور در این انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با پایان مهلت پیش ثبت‌نام نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی، بر اساس اطلاعات از منابع موثق، بیش از ۲۲۰ نماینده فعلی مجلس از جمله محمدباقر قالیباف رئیس فعلی مجلس شورای اسلامی برای انتخابات پیش ثبت‌ نام کرده‌اند.
بر اساس اطلاعات منابع موثق، با پایان مهلت پیش ثبت‌نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، بیش از ۲۲۰ نماینده فعلی مجلس از جمله رئیس مجلس شورای اسلامی برای انتخابات پیش‌ثبت‌نام کردند.
پایان مهلت معرفی ورزشکاران اعزامی به بازی‌های آسیایی به ستاد بازی‌ها و عدم اطلاع رسانی داخلی، ابهامات زیادی را پیرامون وضعیت کاروان ایران در فاصله دو ماهه تا این رویداد ایجاد کرده است.
مهلت ثبت نام نهایی کاروان ایران در بازی های آسیایی رو به پایان است و هنوز جلسه نهایی ستاد عالی بازی‌ها تشکیل نشده است.
نام‌نویسی از کاندیداهای انتخابات فدراسیون چوگان در حالی به پایان رسید که حتی مشخص نیست چند نفر برای حضور در این انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند.
معاون استاندار و فرماندار تهران اعلام کرد: استعفای داوطلبان شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا آخر وقت اداری روز پنج شنبه ۲۵ خرداد بوده و تمدید نخواهد شد.
همچنین مرحله شفاهی این آزمون در روزهای پایانی خرداد ماه یعنی روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهاذشنبه ۲۹، ۳۰ و ۳۱ آخرین ماه از فصل بهار برگزار می‌شود.
محمدخانی با اشاره به مهلت ثبت‌نام برای طرح ترافیک در سامانه «تهران من»، بیان کرد: مهلت ثبت نام برای اخذ مجوز طرح ترافیک در این سامانه تا پایان ۳۱ فروردین‌ماه بود که با توجه به درخواست‌ها و استقبال متقاضیان برای دریافت طرح ترافیک، مهلت ثبت‌نام تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد.
از زمان ثبت نام تا پایان مهلت رای گیری، جلب یا بازداشت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در رابطه با اتهامات قبل از داوطلبی یا تخلفات و جرائم انتخاباتی ممنوع است، مگر در مواردی که با استدلال کتبی دادستان کل کشور، تعویق تعقیب یا رسیدگی، موجب تضییع حقوق افراد یا حقوق عمومی شود.
مهلت ثبت‌نام در روز دوشنبه ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۲ به پایان می‌رسد.
متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی باید پس از پایان ثبت نام شماره پرونده و کد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری کنند.
در اطلاعیه دانشگاه صنعتی شریف تاکید شده که پذیرش نهایی متقاضیان منوط به تایید سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود و متقاضیان می‌بایست درخواست خود را تا پایان امشب، پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه به صورت الکترونیکی به همراه مدارک لازم، از طریق اتصال به درگاه "https://admission. edu.sharif.edu" ارسال کنند.
در فاصله یک روز مانده به پایان مهلت نام‌نویسی از کاندیداهای ریاست فدراسیون شمشیربازی، سرپرست این فدراسیون به عنوان اولین کاندیدا اقدام به ثبت‌نام کرد.
در فاصله یک روز مانده به پایان مهلت نام‌نویسی از کاندیداهای ریاست فدراسیون شمشیربازی، سرپرست این فدراسیون به عنوان اولین کاندیدا اقدام به ثبت‌نام کرد.
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فرآیند ۸ روزه ثبت‌نام آزمون دکتری ۱۴۰۲ از روز یک‌شنبه ۲۲ آبان آغاز شد، تا امروز یکشنبه ۲۹ آبان ماه ادامه داشت که با توجه به تصمیم جدید سازمان سنجش آموزش کشور، این مهلت تا پایان روز پنجشنبه سوم آذرماه تمدید شده است.
فرآیند ۸ روزه ثبت‌نام آزمون دکتری ۱۴۰۲ که از روز یک‌شنبه ۲۲ آبان آغاز شده، فردا ۲۹ آبان ماه به پایان می‌رسد.
مهلت 10 روزه ثبت نام از داوطلبین پست ریاست فدراسیون قایقرانی امروز به پایان رسید.
مهلت ثبت‌نام داوطلبان برای شرکت در نوبت اول کنکور (دی ماه۱۴۰۱)، از روز یکشنبه ۸ آبان آغاز شد و تا پایان وقت شنبه ۱۴ آبان ماه ادامه داشت. با اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، این مهلت تا آخر وقت امروز چهارشنبه ۱۸ آبان تمدید شد.
مهلت ثبت‌نام داوطلبان برای شرکت در نوبت اول کنکور (دی ماه۱۴۰۱)، از روز یکشنبه ۸ آبان آغاز شد و تا پایان وقت شنبه ۱۴ آبان ماه ادامه داشت، که با اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، این مهلت تا روز چهارشنبه ۱۸ آبان تمدید شد.
مهلت ثبت‌نام داوطلبان برای شرکت در نوبت اول کنکور (دی ماه۱۴۰۱)، تا پایان روز چهارشنبه ۱۸ آبان تمدید شد.
کنکور سراسری از سال جاری با توجه به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، دو بار در سال برگزار می‌شود. نخستین نوبت کنکور، روز‌های پنج‌شنبه ۲۹ و جمعه ۳۰ دی ماه سال جاری برگزار می‌شود. زمان برگزاری دومین نوبت آزمون ورود به دانشگاه‌ها، روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۴ و ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ برگزاز خواهد شد.
فرآیند ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دوره‌های دانشگاه جامع علمی‌کاربردی از دوشنبه ۱۱ مهر آغاز شد و به مدت ۶ روز یعنی تا پایان روز شنبه ۱۶ مهر ماه ادامه داشت که بنابر اعلام معاونت نظارت و سنجش این دانشگاه، فرآیند ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان تا روز دوشنبه ۲۵ مهر ماه تمدید شد.
کلیه پذیرفته‌شدگان می‌توانند تا پایان امروز جمعه ۲۲ مهر جهت اطلاع از نحوه ثبت نام و انجام آن از طریق آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir اقدام کنند.
همانطور که از اسم این پروژه پیداست، شهری با عرض کم و طول زیاد است که قرار است تا سال 2030 ساخته شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ