روز گذشته علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال با ارسال نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهان یک مهلت جدید برای تامین و پرداخت بدهی‌های معوقه آبی‌ها شده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهمت بویوککشی، رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه آماده سازی نهایی کشورش برای مسابقات فینال لیگ قهرمانان اروپا را ارزیابی کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال قطر و رئیس کمیته برگزاری جام ملت های آسیا 2023 می‌گوید لوگوی این دوره از مسابقات نمادی از فرهنگ قطر را به تصویر می‌کشد.
رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه برگزاری قرعه کشی جام ملت های آسیا با کارلوس کی روش دیدار کرد.
فدراسیون فوتبال توضیح داد، شانس ایران در میزبانی جام ملت های فوتسال آسیا (2024) کم است.
فدراسیون فوتبال ایران تاکید کرد که مهلت تعیین تکلیف مدارک و مستندات بدهی‌ها امروز به پایان می‌رسد و قابل تمدید هم نیست.
فدراسیون فوتبال شاید برای اولین بار در سال های اخیر هدف تیم ملی را در یک تورنمنت مهم مشخص کرده است.
تیم ملی فوتبال جوانان ایران با شکست در برابر عراق از صعود به نیمه نهایی جام ملت ها و جام جهانی باز ماند.
رئیس فدراسیون فوتبال در تماس با عضو هیات رئیسه که به همراه تیم جوانان است، صعود این تیم به مرحله بعدی جام ملت های آسیا را تبریک گفت.
با انصراف چهار گزینه از هدایت تیم ملی ایران، حالا سه گزینه دیگر پیش روی فدراسیون فوتبال است: جواد نکونام، فرهاد مجیدی و حسین فرکی.
مهمت بویوککشی، رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه، از راه‌اندازی کمپین «شانه به شانه» برای حمایت از زلزله زدگان خبر داد.
فدراسیون فوتبال مراکش اعلام کرد که در مسابقات قهرمانی ملت های آفریقا(CHAN) که در الجزایر برگزار می شود، شرکت نخواهد کرد.
فردریک هرمل، فوتبالی‌نویس فرانسوی، امروز در ستون خود در نشریه آاس، متنی در حمایت از زین‌الدین زیدان و در مقابل اظهارنظر شب گذشته رییس فدراسیون فوتبال فرانسه نوشت.
هواداران تیم ملی آمریکا از پایان مهلت قرارداد گرگ برهالتر، سرمربی این تیم، با فدراسیون فوتبال این کشور خوشحال هستند.
تیم نوجوانان ایران با مربیگری حسین عبدی صبح امروز با پرواز چارتر راهی شهر بیشکک محل برگزاری بازی های مقدماتی جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی شد.
مدیرعامل تیم نفت مسجد سلیمان از حضور در کلیه ورزشگاه‌های فوتبال محروم بوده و لازم است دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال کند.
پرونده برخورد با مقصران حادثه مشهد، آن‌قدر خاک خورد و اسیر گذر زمان شد تا اینکه بالاخره فیفا روز ۱۵ شهریور با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال، خواسته تا توضیح نهایی در این مورد ارائه شود. برخلاف گزارش‌های اولیه که رسانه‌های داخلی داده و نوشته‌اند که نامه فیفا خطرناک نیست، این نامه کاملا خطرناک است و مهلتی شش‌روزه به فدراسیون فوتبال ایران داده شده تا مدارک لازم به فیفا ارائه شود. این مهلت، دو روز دیگر، یعنی ۲۱ شهریور به پایان می‌رسد و اگر فیفا از پاسخ ارائه‌شده قانع نشود، آن وقت خطر تعلیق یا «اتفاق بد»‌ی فوتبال ایران را به طور جدی تهدید می‌کند
فیفا به فدراسیون فوتبال ایران برای توضیح در مورد اتفاقات دیدار ایران – لبنان در استادیوم امام رضای مشهد فرصت 6 روزه داده است.
نایب رییس مهدی تاج در فدراسیون فوتبال می‌گوید هنوز نظر قطعی در خصوص بازگشت کی‌روش به تیم ملی ایران ندارد.
جریانی که بواسطه احکام رسمی قضایی کشور، خطر حذف از فوتبال را بالای سر خود می‌دید، آخرین تیر خود را نیز برای بقا و فرار از پاسخگویی به نهادهای قضایی شلیک کرد و علیه منافع ملی گزارش‌هایی را به فدراسیون جهانی فوتبال ارسال کرد.
چند سالی است که با فرا رسیدن فصل گرم سال، ناترازی در مصرف برق به یکی از دغدغه‌ها و موضوعات مهم جامعه تبدیل می‌شود و مدیریت مصرف برق به عنوان راهکاری متداول در دنیا مورد توجه قرار می‌گیرد، اما از این راهکارها قرار است چه نتایجی حاصل شود؟
پیش ثبت‌نام اربعین آغاز شد
واکنش فدراسیون به تمدید مهلت ثبت‌نام در انتخابات فوتبال
آخوندی، که سابقه حضور در دستگاه ورزش کشور و سخنگویی سازمان تربیت بدنی و همچنین عضویت در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را دارد؛ در فاصله کوتاه باقی مانده تا اتمام مهلت نام نویسی، وارد ساختمان فدراسیون فوتبال شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ