هواداران تیم ملی آلمان بعد از تساوی مقابل اسپانیا با وجود این که نتیجه دلخواه خود را روی اسکوربورد نمی‌دیدند، شاگردان فلیک را تشویق کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیس در زمان گل محمدی تنها یک بار از دو هفته ابتدایی امتیازات کامل را کسب کرده که همان یک بار هم قهرمان نشده است
تنها استقلال حاضر در لیگ یک امسال کارش در این لیگ را باید با سه امتیاز منفی آغاز کند.
تنیس روی میز درحالی با کاهش سهمیه بازی‌های آسیایی مواجه شده که این اقدام دوراز انتظار نه تنها امتیاز تیمی این بازی‌ها در رنکینگ جهانی را صفر می‌کند بلکه کسب سهمیه المپیک را هم سخت‌تر می‌کند.
تنیس روی میز درحالی با کاهش سهمیه بازی‌های آسیایی مواجه شده که این اقدام دوراز انتظار نه تنها امتیاز تیمی این بازی‌ها در رنکینگ جهانی را صفر می‌کند بلکه کسب سهمیه المپیک را هم سخت‌تر می‌کند.
در امتیاز سرویس، اسلوونی عملکرد بی نقصی داشت و توانست ۱۰ امتیاز به دست آورد درحالی که تیم ملی ایران تنها به کسب یک امتیاز سرویس بسنده کرد.
یوونتوس تنها چند روز بعد از کسر 10 امتیاز از این تیم و پشت سر گذاشتن یک فصل بدون جام دیگر درباره آینده مکس آلگری، سرمربی این تیم، تصمیم‌گیری خواهد کرد.
دورتموند که بیست‌و‌دومین پیروزی‌اش را در این فصل کسب کرد، 70 امتیازی شد و صدر جدول را از چنگ بایرن مونیخ درآورد. این در حالیست که دو تیم تنها یک بازی دیگر تا پایان فصل دارند. در هفته پایانی بوندس‌لیگا بوروسیا دورتموند میزبان ماینتس است و بایرن مونیخ در خانه کلن به میدان می‌رود.
مس کرمان در بیست‌ و دومین دوره لیگ‌برتر فوتبال ایران از ۳۰ دیدار خود، تنها ۲۲ امتیاز کسب کردند
پیروزی سرخپوشان تبریزی برابر صدرنشین رقابتهای لیگ برتر نه تنها سه امتیاز شیرین را برای تراکتور به ارمغان آورد بلکه باعث افزایش جذابیت های صدر جدول و لبخند دو تیم پایتخت نشین شد.
مس کرمان نتوانست برتری خود در ورزشگاه دستگردی مقابل هوادار را حفظ کند و تنها با یک امتیاز به کرمان برگشت.
ملوان تنها ثانیه‌هایی برای کسب یک امتیاز شیرین از اهواز فاصله داشت که در نهایت این هدف به نتیجه نرسید.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از تساوی تیمش مقابل ناتینگهام فارست گفت سیتی بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشت و تنها به دلیل ناکامی در گلزنی دو امتیاز از دست داد.
شاگردان امیر قلعه‌نویی از دو بازی اخیر خود تنها یک امتیاز کسب کرده‌اند.
نفر اول وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی جوانان کشور می‌گوید تا فینال بدون اینکه امتیاز از دست بدهد، حریفانش را شکست داده و تنها در فینال یک امتیاز به حریفش داده است.
استقلال در 6 دیداری که برابر هفت تیم بالای جدول رده بندی برگزار کرده، تنها 6 امتیاز به دست آورده است.
تیم والیبال بانوان سپاهان در نخستین دیدار مرحله پلی‌آف، از سد تنها رقیب شکست نخورده‌اش نیز گذشته و سه امتیاز از حساب پایتخت برداشت کرد.
استقلال تنها یک امتیاز از مس رفسنجان گرفت و موقتاً راهی صدر جدول لیگ برتر شد.
تنها نماینده‌ استان تهران در لیگ برتر فوتبال زنان ایران، در هفت مسابقه‌ برگزار شده تا به اینجای فصل، هفت شکست سنگین را متحمل شده و با صفر امتیاز و تنها یک گل زده در قعر جدول رده‌بندی ایستاده است.
هفته پنجم لیگ برتر فوتبال زنان با پیروزی پنج تیم بالای جدول پشت سر گذاشته شد تا اختلاف امتیاز تیم چهارم و صدر جدول تنها یک امتیاز باشد.
سرخ‌پوشان پایتخت پس از دو هفته ناکامی در کسب پیروزی، با این برد ۱۸ امتیازی شده و با توجه به شکست یک بر صفر گل گهر مقابل نساجی، به تنهایی در صدر جدول قرار گرفتند.
سرخ‌پوشان پایتخت پس از دو هفته ناکامی در کسب پیروزی، با این برد ۱۸ امتیازی شده و با توجه به شکست یک بر صفر گل گهر مقابل نساجی، به تنهایی در صدر جدول قرار گرفتند.
عقب‌بودن از میزان کسب دو امتیاز از هر دیدار تنها دل‌مشغولی تیم یحیی گل‌محمدی نیست. شاگردان او دو هفته است که بردی به دست نیاورده و از آن بدتر اینکه در این دو بازی اخیر تنها یک امتیاز کسب کرده‌اند. شکست برابر تراکتور در دیدار خانگی از هفته هفتم و تساوی برابر سپاهان در دیداری خارج از خانه در هفته هشتم باعث شده تا این تیم مدعی حالا مورد انتقاد قرار بگیرد
تونی کروس معتقد است رئال مستحق کسب یک امتیاز برابر شاختار بود. او نگران شرایط رئال برای ال کلاسیکوی روز یکشنبه نیست.
تراکتور و قربان بردیف در سه هفته ابتدایی تنها یک امتیاز گرفته اند و این شاید کمی نا امید کننده باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ