سرمربی استقلال می‌گوید که وضعیت تیم او خوب نیست و آبی‌ها برای شروع فصل بعد، شرایط سختی دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیش از چهل سال است، ایران با تحریم‌های ظالمانه آمریکا دست و پنجه نرم می‌کند. معیشت مردم نیز تحت تاثیر همین موضوع کم آسیب ندید و این روند تا امروز ادامه دارد. حال باید دید آیا مسئولان و ادارات هم همچون مردم از این موضوع متضرر شده‌اند یا خیر؟ لطف‌الله سیاه‌کلی، عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس و فریدون عباسی، عضو کمیسیون انرژی، در این باره به تابناک پاسخ دادند.
بیش از چهل سال است که ایران با تحریم‌های ظالمانه آمریکا دست و پنجه نرم می‌کند. معیشت مردم نیز تحت تاثیر همین موضوع کم آسیب ندید و این روند تا امروز ادامه دارد. حال باید دید آیا مسئولان و ادارات هم همچون مردم از این موضوع متضرر شده‌اند یا خیر؟ لطف‌الله سیاه‌کلی، عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس و فریدون عباسی،عضو کمیسیون انرژی، در این باره به تابناک پاسخ دادند.
افعی لطیفی، نام یک گونه از تیره گرزه‌ماران است. این مار بوم‌زاد دشت لار است و در هیچ نقطه دیگری دیده نشده است. این مار با توجه به محدوده بسیار کوچک زیستگاهی و روند رو به کاهش جمعیتی و روند رو به تخریب محیط زیست خود در فهرست جانوران در معرض خطر انقراض قرار دارد. افعی لطیفی در کوه‌های صخره‌ای ارتفاع ۲۱۸۰ تا ۲۹۰۰ متری لار زندگی می‌کند و تغذیه آن از خزندگان و جوندگان است. نام علمی این مار به افتخار محمود لطیفی خزنده‌شناس ایرانی انتخاب شده است.
بررسی ها نشان می دهد که این روزها قیمت مسکن متغیر است و این باعث شده تا نمایندگان طرح شکایت مستاجر از مالک را تصویب کنند حال باید دید آیا مالکان زیر بار این طرح می روند یا خیر.
این احتمال باید در نظر گرفته شود که در بسیاری از مواقع قاچاق اتوبوسی یا حتی غیر اتوبوسی این حیوان در معرض خطر انقراض با موفقیت انجام گرفته و از دید مردم پنهان مانده تا موضوع به محیط زیست گزارش شود و نسبت به ضبط توله‌های این جانور نادر اقدام گردد.
شاخص کل بورس امروز با اصلاح بیش از ۶۳ هزار واحدی به جایگاه ۲ میلیون و ۲۱۴ هزار واحد رسید تا به ناحیه‌های حمایت قوی شاخص کل نزدیک شود، حال شاخص کل ناحیه قوی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد را پیشرو دارد و باید دید در معاملات روز یکشنبه می‌تواند آن را حفظ کند یا خیر؟
مشکل واقعی نظام آموزشی در غیبت مردم، نخبگان و معلمان در شکل‌گیری آموزش اعم از موضوعات آموزشی و شیوه و نیز محتوای آموزش است. در هر سه زمینه شکاف عمیقی میان یک نظام آموزشی مطلوب با آموزش رسمی موجود دیده می‌شود. شیوه موجود مبتنی بر حفظیات، محتوای آن‌ها بعضا نادرست و سوگیرانه و موضوعات نیز به شدت بی‌ربط یا کم‌ربط با نیاز‌های روزمره و اولویت‌های جامعه است؛ و با توجه به وضعیت خطیر معیشت آموزگاران و بودجه کم آموزش و پرورش، تصور می‌رود که در ادامه وضع آموزش بدتر هم خواهد شد. مشکل اصلی طبقاتی شدن آموزش نیست، مشکل فراتر از آن است.
رئال مادرید در دیدار مقابل خیرونا در 24 دقیقه اول دو بار دروازه‌اش را باز شده دید تا با خطر کم شدن فاصله‌اش با اتلتیکو مادرید مواجه شود.
معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: به دلیل بارش شدید باران در شهرستان، عدم دید کافی و خطر ریزش کوه در مسیرهای۲ جاده ونایی و آبسرده به شهر بروجرد تا پایان بارندگی‌ها مسدود است. ۲ جاده منتهی به شهر گردشگری ونایی و روستای آبسرده از جاده‌ای زیبا و پرتردد بروجرد بوده که به دلیل کوهستانی بودن و عدم دید کافی با خطر ریزش کوه مواجه است.
ترامپ گفت: یک چیز جور در نمی‌آید. من در تلویزیون پاسخ بایدن به این سوال را که آیا در انتخابات بعدی شرکت خواهید کرد یا خیر را دیدم. بایدن خیلی از این شاخه به آن شاخه پرید و پراکنده گویی کرد و من فکر نمی‌کنم او بتواند در انتخابات آتی شرکت کند.
نشاسته و ماست را خوب ترکیب می‌کنیم. خمیر سفتی به دست می‌آید. بعد کره و شربت و آرد و زعفران را اضافه کرده و با همزن برقی می‌زنیم تا یکنواخت شود و به غلظتی که در کلیپ نشان دادم برسد. در ظرف را می‌گذاریم و اجازه می‌دهیم یک شب یا حداقل ۸ ساعت استراحت کند. بعد از استراحت چند ثانیه با همزن می‌زنیم تا مایه زولبیا رقیق و صاف و یکنواخت شود. مایه آماده را در قیف یکبار مصرف ریخته و به صورتی که در کلیپ نشان دادم در روغن سرخ کرده و در شربت گرم رو به داغ قرار داده و در صافی شربت اضافه را می‌گیریم.
معاون دبیرکل سازمان ملل متحد تاکید کرد که خطر شیوع بیماری ها در سوریه بسیار بالاست و زیرساخت های این کشور به شدت آسیب دیده است.
با اینکه از ابتدا کارشناسان خطر را در اندازه تغییر پایتخت دانستند ولی هیچگاه موضوع به صورت جدی مورد توجه و حتی مطالعات عملی از سوی کارگروه‌های متخصص قرار نگرفت و ظاهرا هر بار موضوع طرح شد، چون رقم اعتبارات مورد نیاز دیده شد دفترش را بستند و لابد صلواتی فرستاده از شر شیطان رجیم به خدا پناه بردند! اما اکنون که ترکیه لرزیده است و به چشم دیده‌ایم که حجم فاجعه تا چه حد می‌تواند بزرگ باشد شاید رخ مسوولان بدین سو گردانده شود و عزمی پدید آید و حداقل استارت کار زده شود.
مناطق جنوبی تهران با مشکلات بسیاری مواجه هستند و بافت‌های فرسوده و ساخت و ساز‌های نامناسب خطر را در این مناطق افزایش می‌دهد. لازم است این خطرات و شیوه‌های آمادگی در برابر آن مدام در رسانه‌ها بازتاب پیدا کند تا قبل از اینکه فاجعه نزدیک‌مان بشود، علاجی برای مقابله و آمادگی با آن تدارک دیده شود.
بانک مرکزی امروز از برنامه جدید برای پاسخ به نیاز ارزی مردم خبر داد. اقدامی که هرچند با ابهاماتی همراه شده است، اما تا به این لحظه، نشان از افزایش حجم عرضه ارز به متقاضیان در صفوف صرافی‌ها دارد. حال باید منتظر ماند و دید که آیا این اقدام به تعدیل شاخص ارزی کمک خواهد کرد یا خیر؟
بقیه مردم ایران هم آدم هستند دوست دارند زندگی کنند برسمیت شناخته شوند. تجربه کاری من می‌گوید همه کسانی که دیدم دوست دارند برای این کشور کار کنند و این زمینه را باید فراهم بکنیم. چرا باید این آمار وحشتناک مهاجرت را داشته باشیم؟ در ثبت نام لاتاری آمریکا برای اخذ گرین کارت آمریکا پنج میلیون ایرانی ثبت نام کردند. معنی این چیست؟ پنج میلیون بروند تا ایران تطهیر بشود؟
انتخاب یک متخصص فلسفه و کلام اسلامی به جای یک متخصص جامعه‌شناسی ارتباطات نشانه رویکرد جدیدی در تصمیم‌گیری فرهنگی حاکمیت است. شورای عالی انقلاب فرهنگی یکی از نهاد‌های حاکمیتی جمهوری اسلامی است که گسترش نفوذ فرهنگ اسلامی در شؤون جامعه و تقویت انقلاب فرهنگی و اعتلای فرهنگ عمومی و تزکیه محیط‌های علمی و فرهنگی را دنبال می‌کند. باید دید آیا سکاندار جدید این شورا با دلبستگی عمیق به علم دینی در تحقق این اهداف و آرمان‌ها موفق خواهد شد یا خیر.
ماجرا این است که بخش زیبای کار ملی‌پوشان ایرانی در همین جام دیده نشد. بازیکنان تیم ملی از قبل تصمیم گرفته بودند اگر به دور دوم جام جهانی رفتند، هرچه پاداش می‌گیرند را به مؤسسه‌های خیریه اهدا کنند، ولی این مورد محقق نشد تا نیت خیر بازیکنان تیم ملی به ظاهر عملی نشود. اینجا، ولی اتفاق تازه‌تری رخ داده که واقعا قابل تحسین است.
بر خلاف شایعات، لئاندرو پاردس دو کارت زرد نگرفته و حضور او در زمین در بازی با هلند قانونی بوده است.
سوال من این بود که آیا این اموال متعلق به شما است یا خیر؟ من این اموال را بررسی کردم و دیدم که ۳ هزار میلیارد تومان ارزش آن‌ها است، اما ایشان به من گفت که این رقم را بالا گرفته‌ای هزار میلیارد تومان است.
مصدومیت شیخ دیاباته و دوری ۴ هفته‌ای این مهاجم اهل مالی باعث خواهد شد تا عبدی بیش از گذشته شانس داشته باشد و باید دید از فرصت سود خواهد برد یا خیر.
کی روش از زمان ورود به ایران ۲۴ بازیکن شاغل در لیگ برتر و ۱۶ لژیونر را در اردو قرار داد تا به این ترتیب ۴۰ بازیکن لیست او تاحدودی مشخص باشند و حالا باید دید سرمربی پرتغالی تیم‌ملی ۱۵ عضو جدید را هم در لیست قرار خواهد داد یا خیر؟
هواداران یوونتوس از دیدن آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، در خیابان‌های تورین بسیار هیجان‌زده شده‌اند.
بی‌شک اگر در جشنواره فجر نتوان از تولیدات باکیفیت و به خصوص دارای ظرفیت اکران و فروش بالا ردی دید، روشن نگه داشتن چراغ سینما در سال ۱۴۰۲ از امسال هم دشوارتر خواهد بود و بسته‌های حمایتی چند میلیاردی نیز کمکی به سر پا ماندن سینماداران نیز نخواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ