در شروع فصل جدید نیز اوضاع برای ادن هازارد تغییر نکرده و همچنان کسی روی این بازیکن حساب باز نمی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اندریک که قرار است تابستان سال بعد به رئال ملحق شود، بدترین روزهای فوتبالی خودش را تجربه می کند.
سامسونگ گوشی‌های اقتصادی زیادی را روانه بازار کرده و بی‌شک مدل‌های ارزان‌تر این شرکت، از محبوبیت بی‌نظیری در بین کاربران ایرانی برخوردارند. بیشتر گوشی‌های ارزان سامسونگ در ایران از سری Galaxy A (راهنمای خرید گوشی‌های سری Galaxy A) هستند. با این حال مدل‌هایی از سری Galaxy M نیز ارزش خرید بالایی دارند.
دمیترو چیگرینسکی که بسیاری او را بدترین خرید پپ گواردیولا برای بارسا می‌دانند، به شاختار دونتسک برگشت.
دمیترو چیگرینسکی که بسیاری او را بدترین خرید پپ گواردیولا برای بارسا می دانند، به شاختار دونتسک برگشت.
لوکاس سیلوا، یکی از بدترین خریدهای تاریخ رئال، به کروزیرو، باشگاه سابقش، برگشت.
الکس هادی‌تقی، میلیاردر ایرانی-کانادایی در یک مصاحبه تایید کرد که قصد خرید باشگاه پرسپولیس و به خدمت گرفتن بهترین فوتبالیست‌های دنیا در این باشگاه را دارد.
متئو کواچیچ، خرید جدید منچسترسیتی، در بین بدترین هافبک‌های لیگ برتر انگلیس در فصل گذشته قرار گرفته است.
اگر ادن هازارد را بدترین خرید تاریخ رئال بدانیم، قطعا لوکا یوویچ دومین خرید بد تاریخ کهکشانی‌هاست، ولی باشگاه به‌زودی از طریق او به چهار میلیون یورو خواهد رسید.
بنجامین مندی، مدافع فرانسوی، در تاریخ 30 ژوئن از منچسترسیتی جدا خواهد شد.
مهاجم ملی‌پوش آ اس رم در بدترین فصل دوران فوتبالی خود به سر می‌برد.
سورفکتانت‌ها مواد پاک کننده اولیه در پودر‌های لباسشویی هستند. آن‌ها در انواع مختلفی مانند آنیونی، کاتیونی و غیریونی وجود دارند. سورفکتانت‌های آنیونی بیشترین استفاده را دارند، زیرا در از بین بردن کثیفی و لکه‌ها موثر هستند. سورفکتانت‌های کاتیونی اغلب به عنوان نرم کننده پارچه استفاده می‌شوند، در حالی که سورفکتانت‌های غیریونی در از بین بردن لکه‌های چربی و روغن خوب هستند.
امروز مطالبی همچون مهم‌ترین دلیل جذابیت بورس در سال ۱۴۰۲، پیش بینی قیمت طلا و سکه در روز‌های آتی، خودروی ۷۰۰ میلیونی در بازار خودرو، سود خالص سهم کدام نماد ۱۲۰ درصد افزایش یافت؟، بهترین و بدترین نماد‌های بورسی در سال ۱۴۰۱، آیا امسال هم خرید طلا و سکه سودآور است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سه دلیل مهم ثابت می‌کند که بدترین زمان برای خرید یک آیفون ۱۴ جدید (زرد) است و این دلایل آیفون ۱۳، آیفون ۱۵ و آیفون SE ۴ هستند.
کسب عنوان بهترین گلزن تاریخ سیتی طی یک فصل لیگ جزیره آن هم در ۲۴ مسابقه، رکوردی که فقط یک نفر می‌توانست آن را انجام دهد؛ ارلینگ هالند.
بهترین بازیکن این فصل استقلال می‌تواند در این تیم بماند.
امروز مطالبی همچون کدام بانک بدترین نرخ کفایت سرمایه را دارد؟، چند میلیون دلار و یورو امروز معامله شد؟، افزایش سرمایه ۳۱۰ درصدی نماد پتروشیمی، چند سهامدار سبد سهام خود را بیمه کردند؟، جزئیات عرضه تارا و پژو ۲۰۷ در هفته آینده در بورس کالا، خرید سکه سودآورتر است یا طلا؟، در آبان ماه چند دستگاه خودرو در بورس کالا فروخته شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: در حال حاضر در بهترین شرایط ذخایر کشور هستیم و هیچ کمبودی وجود ندارد و ذخایر ۵۰ درصد از همه‌سال‌های گذشته بیشتر است و با امنیت خاطر در تأمین غذا در کشور پیش می رویم.
چند بازیکن سابق یونایتد از جمله پیتر اشمایکل اعتقاد دارند که خط خوردن سانچو برای جام جهانی، تصمیم درستی بوده است.
چند بازیکن سابق یونایتد از جمله پیتر اشمایکل اعتقاد دارند که خط خوردن سانچو برای جام جهانی، تصمیم درستی بوده است.
ادن هازارد، ستاره بلژیکی رئال مادرید، هنوز در حسرت یک دقیقه بازی کردن در ال کلاسیکو است.
پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس مدعی است که خرید هلندی سرخپوشان در ادامه فصل نیز اتفاقات مهمی را برای این تیم رقم خواهد زد.
مهدی ترابی چهره درخشان پرسپولیس در مقابل فولاد بود که می‌توانست زننده گل سه امتیازی تیمش هم لقب بگیرد.
آنتونیو کاسانو، ستاره سابق فوتبال ایتالیا، آنخل دی ماریا را بهترین خرید تابستانی سری آ توصیف کرده است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: با دریافت مجوز و تاییدیه‌های لازم از سازمان استاندارد و تعیین قیمت، محصول سورن پلاس دوگانه‌سوز وارد ناوگان تاکسی‌رانی کشور می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ