تیم فوتبال اتحاد کلبا با هدایت فرهاد مجیدی بهترین شروع را در دوران حرفه‌ای خود تجربه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاگردان فرهاد مجیدی نمایش بهتری نسبت به شارجه در نیمه اول داشتند.
شاگردان فرهاد مجیدی امروز به مصاف تیم شارجه امارات خواهند رفت.
احمد نورالهی پس از یک فصل درخشان در شباب الاهلی به الوحده پیوست اما نامش در بین سه بازیکن برتر خارجی امارات دیده نمی‌شود.
سرمربی اتحاد کلباء و بازیکن ایرانی شباب الاهلی در یک تیم قرار گرفتند.
با گل هایی که مس رفسنجان در دیدار برابر سپاهان دریافت کرد، رکورد خاص بهترین خط دفاعی تاریخ لیگ برتر در اختیار استقلال مجیدی باقی ماند.
فرهاد مجیدی قبل از دیدار حساس برابر الاهلی به ستایش از این تیم پرداخت و شاگردان ژاردیم را از بهترین و آماده‌ترین تیم‌های آسیا دانست.
سرمربی ایرانی تیم فوتبال اتحاد کلباء بدون اشاره به مطرح شدن نامش برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران گفت: با شباب الاهلی که یکی از بهترین تیم‌های آسیا است دیدار داریم.
احضار علی مبخوت، بهترین گلزن ملی و لیگ امارات به خدمت سربازی، الجزیره را دچار چالشی جدی در خط حمله کرده است.
سباستین تیگالی، مهاجم الوحده، پس از گلزنی به الوصل، تعداد گل‌های خود را 176 رساند تا نیم نگاهی به کسب عنوان برترین گلزن تاریخ لیگ امارات داشته باشد.
کارشناس شبکه ابوظبی الریاضیة به تمجید از فرهاد مجیدی پرداخت و او را یکی از بهترین سرمربیان لیگ این کشور معرفی کرد.
دو بازیکن ایرانی باشگاه شارلوا بلژیک شرایط خوبی را در این تیم سپری نمی‌کنند و احتمال جدایی آنها از این تیم وجود دارد؛ آنهم در حالی که استقلال خواهان جذب یکی از این نفرات است.
دو بازیکن ایرانی باشگاه شارلوا بلژیک شرایط خوبی را در این تیم سپری نمی‌کنند و احتمال جدایی آنها از این تیم وجود دارد؛ آنهم در حالی که استقلال خواهان جذب یکی از این نفرات است.
بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر سرانجام درباره اینکه چرا به جای فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب نشد، شفاف‌سازی کرد.
فرهاد مجیدی برای تقویت اتحاد کلبا در نقل و انتقالات زمستانی، در حال بررسی شرایط بازیکنان ایرانی و آفریقایی است.
تیم فرهاد مجیدی در روزی که یک ضربه پنالتی را از دست داد، شکست تلخی را متحمل شد.
فرهاد مجیدی: استقلال و پرسپولیس؟ مهم اینست که مثل علی دایی آدم خوبی باشیم
اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی بهترین نتایج تاریخ خود را در لیگ امارات به دست آورده است.
مجیدی با همان سیستمی که استقلال را قهرمان لیگ ایران کرد و خط دفاعش نفوذ ناپذیر بود در امارات هم با ۵ کلین شیت بهترین خط دفاع را در اختیار دارد.
درست در روز‌هایی که رسانه‌های اماراتی از سبک و سیاق مربیگری فرهاد در امارات تعریف و تمجید می‌کنند، تیم او یعنی اتحاد کلبا توانسته بهترین شروع تاریخ در لیگ امارات را هم داشته باشد.
اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال با کامبک طلایی مقابل الوصل صدرنشین لیگ و دست یافتن به نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به عنوان بهترین تیم هفته لیگ امارات انتخاب شد.
به انتخاب مجریان شبکه ابوظبی الریاضیة، فرهاد مجیدی به عنوان بهترین مربی هفته امارات انتخاب شد.
از نتایج تیم اتحاد کلبا در بازی های دوستانه اینطور می شود پیش بینی کرد که فرهاد مجیدی می خواهد تیم جدیدش هم بهترین تیم در فاز دفاعی باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ