پدر وقتی دخترش را در اتاق مشاوره دید آرام شد و شروع به صحبت کرد و گفت: دخترم آبروی چندین ساله ما را برد، برایش از هر لحاظ که تصور کنید، هیچ چیز کم نگذاشتیم، اما همین دختر بدترین بلا را بر سرمان آورده طوری که از هرچیزی ناامیدمان کرده است و نمی‌دانیم چطور با او برخورد کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پلیس به سراغ دختر ۶ ساله خانواده رفت که وی راز هولناک قتل پدرش را فاش کرد و گفت: مادرم با همدستی دوست پدرم باربد او را کشتند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری عامل قتل دختر ۱۹ ساله در جنوب تهران خبر داد و گفت: پدر این دختر عامل جنایت بود.
خودروی متهم پس از دقایقی متوقف و سرنشینان آن دستگیر شدند. از خودروی متهم مقادیری ماده مخدر کشف شده بود.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازگرداندن دختر اغفال شده به آغوش گرم خانواده و دستگیری مرد جوانی خبر داد و گفت: متهم با وعدهای واهی ازدواج موجب فرار این دختر جوان شده بود.
متهم پس از انتقال به اداره چهارم پلیس آگاهی در جریان تحقیقات ابتدایی ضمن ابراز ندامت و پشیمانی به جرم خود مبنی بر اغفال دختر جوان در فضای مجازی با شگرد وعده‌های پوشالی و آزار و اذیت وی در مخفیگاهش اعتراف کرد.
پلیس گرجستان معترضانی را که در مقابل هتلی تجمع کرده بودند که طبق گزارشات محل اقامت خانواده وزیر امور خارجه روسیه بود، متفرق کرد.
رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری مادر و دختری با ۱۰ عدد کوکتل مولوتوف خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی که اقدام به اغفال و فراری دادن دختری جوان از خانه پدری‌اش کرده بود، خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازگرداندن دختر گمشده به آغوش گرم خانواده خبر داد و گفت: متهم با وعده‌های دروغین ازدواج طلاهای دختر جوان را سرقت کرده بود.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازگرداندن دختر گمشده به آغوش گرم خانواده خبر داد و گفت: در رابطه با این پرونده یک متهم دستگیر شده است.
دو سیاهپوست در میشیگان آمریکا، وسط خیابان قصد آزار و اذیت یک دختر را داشتند که پلیس از راه رسید و مهاجمین را به رگبار گلوله بست.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازگرداندن دختر جوان به آغوش گرم خانواده با تلاش کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی خبر داد.
جانشین انتظامی هرمزگان گفت: در ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه روز گذشته یکشنبه ۴ دی ماه مأموران انتظامی پاسگاه جناح از توابع شهرستان بستک با اقدامات اطلاعاتی از حمل و جابجایی یک محموله مواد مخدر توسط یکدستگاه خودرو پژو پارس مطلع و پس از بررسی صحت موضوع بلافاصله با حضور در مسیر تردد قاچاقچیان طرح مهار اجرا کردند. در این تعقیب و گریز و با توجه به پستی و بلندی‌های متعدد مسیر و پنجری خودرو متأسفانه یکی از سرنشینان خودرو مورد اصابت تیر قرار گرفته که با همکاری مأموران و عوامل امدادی به بیمارستان انتقال گردید.
اهواز- فرمانده انتظامی اهواز گفت: با اقدام سریع مأموران پلیس، دختر جوان از غرق شدن در آب نجات یافت.
اهواز- فرمانده انتظامی اهواز گفت: با اقدام سریع مأموران پلیس، دختر جوان از غرق شدن در آب نجات یافت.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ برای ۴۰‌میلیون تومان دکتر را کشتم/ گذشت اولیای دم؛ قاتلی را در چهارباغ نجات داد/ قتل به خاطر فیلم سیاه/ جنایت به خاطر حسادت/ ردیاب سگ بی‌وفا دزدان را گرفتار کرد!/ قداره کش‌های توس در پنجه اقتدار پلیس!/ مقتول، آزار شیطانی‌ام داد، او را کشتم/ دزدان معتاد در اسارتگاه مالخران!
رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی گفت: با بررسی مدارک و شواهد و مستندات در محل حادثه مشخص شده متوفی ازیک دستگاه خودرو سواری در جلوی پارکینگ ساختمان پیاده شده و پس از دقایقی حادثه برای وی رخ داده است.
فرمانده انتظامی رشت گفت: پس از انجام معاینات پزشکی و تهیه عکس رادیولوژی مشخص شد خوشبختانه موضوع صدمه وارده به این دختر چندان جدی نبوده است و برای ادامه روند درمان در بخش اورژانس بستری است.
رییس پلیس آگاهی استان البرز از سقوط یک دختر ۱۳ ساله از پشت بام منزل مسکونی در منطقه فاز چهار مهرشهر کرج خبرداد.
تجلیلی اظهارداشت: مسوولان انتظامی سراوان در حال شناسایی ۲ دستگاه خودرو یی هستند که این تیراندازی را مرتکب شدند که به محض شناسایی و دستگیری این افراد این موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: پس از بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که مقتول در حین انجام عمل زیبایی دچار ایست قلبی شده و عوامل کلینیک با انتقال جسد او به بیابان‌های اطراف نظرآباد اقدام به آتش زدن آن کردند.
خطیب نماز جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه حمله به اماکن مذهبی، اهانت به مقدسات، مجروح کردن پلیس و ده‌ها رفتار ضداخلاقی حکایت از مخالفت با اسلام دارد، گفت: وقتی سران سه قوه با جدیت دنبال روشن شدن پرونده هستند و چنین کار‌هایی حکایت از برنامه‌های طراحی شده دارد.
بر اساس آنچه که پلیس تهران «درخصوص بدحالی خانمی در مقر پلیس» اعلام کرده است. «خانمی برای توجیه و آموزش به یکی از بخش‌های پلیس تهران بزرگ هدایت شده بود که ناگهان در جمع سایر افراد هدایت شده به طور ناگهانی دچار عارضه قلبی شد.»
انتشار ویدئویی از خشونت بی‌رحمانه پلیس آمریکا علیه یک دانش‌آموز دبیرستانی، خشم کاربران فضای مجازی را برانگیخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ