آلودگی هوا ماجرای جدیدی نیست، سال‌ها است مردم تهران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، کافی‌ست زمستان برسد تا دوباره هشدار‌های مدیریت بحران، هواشناسی و اورژانس پایتخت شروع شود، «از خانه خارج نشوید، هوا برای گروه‌های حساس آلوده است»، بعضی مواقع هم کار از هشدار به گروه‌های حساس می‌گذرد و حالا همه آدم‌های شهر باید خانه‌نشین شوند تا اثرات کشنده آلودگی هوا آن‌ها را نشانه نگیرد، اتفاقی که حداقل برای ۶ هزار نفر از ساکنین تهران در سال ۱۴۰۰ رخ داده.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهم‌ترین ویژگی ساعت‌های هوشمند، سنسور‌های متفاوتی است که به کاربران اطلاعاتی درباره بدن آن‌ها می‌دهد و گاهاً باعث نجات جانشان می‌شود. از جمله این سنسور‌ها می‌توان به سنسور‌های ورزشی، سنسور خواب، سنسور ضربان قلب و ردیاب GPS اشاره کرد.
گودسون به ما می‌گوید: "تحقیقی وجود دارد که نشان می‌دهد مکمل روزانه پپتید‌های کلاژن در زنان یائسه می‌تواند سلامت پوست، استخوان و مفاصل را بهبود بخشد. مصرف کلاژن در واقع می‌تواند به بدن شما کمک کند کلاژن بیشتری تولید کند. "
اینیگو مارتینز امروز رسما در بارسلونا معارفه شد و گفت که افتخار می کند به بهترین تیم دنیا پیوسته است.
تیم فوتبال لیون در بهترین شب دوران بازی لاکازت موفق شد امیدهای خود برای کسب سهمیه لیگ اروپا را زنده نگه دارد.
برترین‌های ورزش کشور در سال 1401 در مراسمی با حضور مسئولان رده بالای ورزش معرفی شدند.
رقابت بهترین ماشین سال جهان از سال ۲۰۰۳ برگزار می‌شود و داوران ماشین‌ها را در هفت بخش از جمله بهترین ماشین‌های لوکس، الکتریکی، شهری و اسپرت انتخاب می‌کنند. برای حضور در این رقابت باید حداقل ده هزار دستگاه از ماشین تولید شده باشد و این ماشین در دو بازار اصلی خودرو در دو قاره فروخته شود. برندگان این جایزه همزمان با نمایشگاه خودروی نیویورک اعلام می‌شوند.
صندوق تمشک مشاور سرمایه‌گذاری ترنج و صندوق صنم کاریزما بهترین عملکرد‌ صندوق در صندوق‌های بازارسرمایه ایران در سال ۱۴۰۱ را داشتند.
امروز مطالبی همچون مهم‌ترین دلیل جذابیت بورس در سال ۱۴۰۲، پیش بینی قیمت طلا و سکه در روز‌های آتی، خودروی ۷۰۰ میلیونی در بازار خودرو، سود خالص سهم کدام نماد ۱۲۰ درصد افزایش یافت؟، بهترین و بدترین نماد‌های بورسی در سال ۱۴۰۱، آیا امسال هم خرید طلا و سکه سودآور است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان 2023 قرعه‌کشی شد و تیم ملی جوانان ایران حریفان جهانی خود را شناخت.
در فرابورس نماد درهآورد با بازدهی بیش از ۲۸۰ درصدی رتبه اول بهترین بازدهی سال گذشته را از آن خود کرد
امروز مطالبی همچون قیمت پراید در بازار امروز چقدر شد؟، ثبات نرخ دلار در مرکز مبادله/ نرخ حواله درهم چقدر شد؟، آیا شاخص ۲ میلیون واحدی مهندسی شده است؟، گزارش بورس امروز سه شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲، حرکت قیمت طلا و بیت کوین نزولی یا صعودی خواهد شد؟، بهترین و بدترین نماد‌های بورسی در سال ۱۴۰۱؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
نماینده مردم ساری در مجلس گفت: پیش‌بینی همه اقتصاددانان و کارشناسان این است که سال ۱۴۰۲ بهترین سال برای مردم و نظام است.
بهترین های فوتبال زنان در سه بخش بازیکن، مربی و دروازه¬بان جوایز خود در مراسم دِ بِست امسال را دریافت کردند.
برترین‌های ورزش ایران در بخش های مختلف در برنامه قهرمان ایران معرفی می‌شوند.
سرمربی ملوان گفت من جوان بودم که کاپیتان این تیم شدم و این فرصت را الان به یکی از بچه‌های انزلی دادم که تیم را کاپیتانی کند.
جمال موسیالا، مهاجم 19 ساله بایرن مونیخ، بهترین بازیکن سال تیم ملی آلمان در سال 2022 انتخاب شد.
سیزدهمین مراسم اهدای جوایز گلوب ساکر در دوبی برگزار شد و بهترین‌های دنیای فوتبال در سال 22-2021 را از دید خود معرفی کرد.
گلر آلومینیوم بعد از یک نمایش قابل قبول مقابل استقلال گلایه‌هایی از دعوت نشدن به تیم ملی مطرح کرد.
محمدرضا برارى، ملى پوش سابق و مربى اين روزهاى تيم ملى وزنه‌بردارى، اوضاع اين رشته را دور از شرايط ايده‌آل مى‌داند.
مربی تیم ملی وزنه برداری گفت: از نظر امکانات و سالن نه تنها نسبت به دنیا بلکه در سطح کشور نیز بسیار ضعیف هستیم.
محمدرضا برارى ملى پوش سابق و مربى اين روزهاى تيم ملى وزنه بردارى اوضاع اين رشته را دور از شرايط ايده آل مى داند.
دیاریو اسپورت امروز بهترین و بدترین خریدهای لحظه آخری بارسلونا در 30 سال گذشته را معرفی کرد.
برترین‌های سال ۲۰۲۲ فوتبال اروپا در شهر استانبول معرفی شدند که مطابق انتظار جایزه بهترین سرمربی و بازیکن به کارلو آنچلوتی و کریم بنزما رسید.
کاسمیرو انتقال به منچستریونایتد را تعبیر یک رویا می داند. او 15 سال پیش در اولدترافورد بازی کرده بود و همیشه دوست داشت روزی بازیکن منچستریونایتد شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ