مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: با دریافت مجوز و تاییدیه‌های لازم از سازمان استاندارد و تعیین قیمت، محصول سورن پلاس دوگانه‌سوز وارد ناوگان تاکسی‌رانی کشور می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر ارتباط با مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به این که در زمستان سال گذشته، بالاترین رضایت از فرآیند فروش تا تحویل به خودروهای رانا، پارس، هایما S5، هایما S7 و پژو ۲۰۶ اختصاص دارد، اظهار کرد: در این دوره رضایت از سمند، سورن، تارا، هایما S۵، رانا و دنا پلاس اتوماتیک بیش‌ترین نرخ رشد را داشته است.
تاتنهام تایید کرد با پلیس همکاری می‌کند تا تماشاگری را که در بازی با کریستال پالاس، ادای سون هیونگ-مین را درآورد و به او توهین نژادپرستانه کرد، شناسایی و مجازات کنند.
از هشتم فروردین‌ماه سال جدید، فرآیند تحویل خودرو‌های جایگزین آغاز شده است و تاکنون ۱۵۰ نفر موفق به دریافت خودروی سمند سورن شده‌اند و این فرآیند طبق برنامه زمان‌بندی‌شده ادامه خواهد داشت.
فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای در خصوص شب چهارشنبه آخر سال تاکید کرد: پلیس در عین حال که با شادی و شادمانی اجتماعی مخالف نیست اما وظیفه ذاتی اش است تا در صورت برهم خوردن نظم و آرامش عمومی وارد میدان شود.
در روز سه‌شنبه از ساعت سه بعد ازظهر اقدامات و استقرار پلیس در خیابان‌ها و محلات تهران آغاز شده و پلیس با اخلالگران آرامش شهروندان برخورد خواهد کرد. پلیس از ظرفیت مساجد و گروه‌های مردمی استفاده خواهد کرد.
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در خصوص خرید و فروش و آموزش ساخت مواد محترقه در فضای مجازی هشدار داد و گفت: علاوه بر تهدیدات جانی این موضوع، کلاهبرداران نیز به بهانه فروش موادمحترقه در کمین هستند.
در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی ایران خودرو، در مراسمی با حضور مدیرعامل این گروه صنعتی، تاکسی سمند دوگانه سوز با یک میلیون کیلومتر پیمایش با سورن پلاس دوگانه سوز صفر کیلومتر تعویض شد.
گروه صنعتی ایران خودرو براساس مسوولیت های اجتماعی خود، طرح نوسازی ۱۰ هزار تاکسی با عرضه محصول سورن پلاس دوگانه سوز در مدت یک سال و به صورت کلید به کلید را آغاز کرد.
منابع خبری سوریه اعلام کردند که ۶ نفر از نیروهای پلیس این کشور در انفجاری در حومه درعا زخمی شدند.
گروه صنعتی ایران‌خودرو در تازه‌ترین طرح فروش محصولات خود، سورن پلاس دوگانه‌سوز، پارس سال سفارشی (‌ELX)، پارس سال سفارش با موتور XU۷P و راناپلاس را با موعد تحویل ۹۰ روزه عرضه می‌کند.
هفته دوم سور لیگ کاراته آقایان برگزار و تیم بیمه تعاون با شکست تیم‌های پاس فراجا و دانشگاه آزاد صدرنشین شد.
هفته دوم سور لیگ کاراته آقایان برگزار و تیم بیمه تعاون با شکست تیم‌های پاس فراجا و دانشگاه آزاد صدرنشین شد.
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو اعلام کرد: در راستای افزایش کیفیت محصولات ایران‌خودرو هم‌زمان با طرح تحول کیفی، خودروهای خانواده هایما مشمول بسته‌های تشویقی و جبرانی شد.
وزارت کشور سوریه از حمله مسلحانه به نیروهای پلیس این کشور در حومه شرقی درعا و جان باختن یک نظامی و زخمی شدن دو تن دیگر خبر داد.
معاون فنی و بهره‌برداری سازمان تاکسیرانی تهران از آغاز فرایند نوسازی تاکسی‌ها برای متقاضیان نوسازی خودروهای تاکسی فرسوده شهر تهران به صورت نقدی خبر داد.
معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی تهران اعلام کرد: طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده با امکان ثبت نام و انتخاب خودروی سمند سورن پلاس پایه گاز سوز با سطح آلایندگی یورو ۵ با قیمت حدود دویست و هفتاد و چهار میلیون تومان همزمان با روز ملی حمل و نقل در سراسر کشور فراهم شده است و قیمت نهایی منوط به ارائه پیش فاکتور صادره از سوی شرکت ایران خودروست.
به منظور ارتقای کیفیت تحویل محصولات به مشتریان، از ابتدای دی ماه امسال، محصولات گروه هایما و خودروی سورن پلاس، از خدمات «کنترل ویژه قبل از تحویل» (+PDS) بهره‌مند خواهند شد.
به منظور ارتقای کیفیت تحویل محصولات به مشتریان، از ابتدای دی ماه امسال، محصولات گروه هایما و خودروی سورن پلاس، از خدمات «کنترل ویژه قبل از تحویل» (+PDS) بهره‌مند خواهند شد.
دو محصول سورن پلاس دوگانه‌سوز و پارس ‌ELX با موتور XU۷ پلاس در طرح فروش فوق‌العاده برای دو گروه متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و دارندگان خودروهای فرسوده از شنبه ۲۶ آذرماه به مدت سه روز عرضه می‌شوند.
در حاشیه بازدید عشقی از ایران خودرو، مدیر عامل ایران خودرو از عرضه دنا، رانا و سورن در بورس کالا در هفته های آتی خبر داد.
در حاشیه بازدید عشقی از ایران خودرو، مدیر عامل ایران خودرو از عرضه دنا، رانا و سورن در بورس کالا در هفته های آتی خبر داد.
هی چان هوانگ، هافبک کره‌ای ولوز، در وقتهای تلف‌شده دیدار با پرتغال مهم‌ترین گل کره در این جام جهانی را به ثمر رساند و عامل صعود کشورش به مرحله یک‌هشتم نهایی شد.
معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به تعهد نوسازی ۹ هزار تاکسی درون‌شهری، از آغاز مجدد فرآیند نوسازی پس از دریافت مجوز شماره‌گذاری برای محصول سورن پلاس دوگانه سوز خبر داد.
خودرو سمند و پژو ۴۰۵ بصورت رسمی توقف تولید شد و بجای آن روزانه ۴۸۰ دستگاه سورن تولید می‌شود.
شب گذشته همان طور که در زمین اختصاصی گل گهر یک بازی خوب از سوی تیم های گل گهر و سپاهان دیدیم روی سکوها هم شکوه و حضور پر تعداد تماشاگران جذاب و دیدنی بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ