نیروهای امنیتی روسیه امروز چندین نارنجک دستی را داخل یک کیسه در ساختمان سفارت سوئیس در مسکو پیدا کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نتایج این تحقیق نشان داد که چنین واکنشی وقتی همه اتم‌ها در ابتدا در وضعیت کوانتومی یکسانی باشند، بسیار سریع‌تر عمل می‌کند. در آخر نیز درست مثل شروع واکنش، تمام مولکول‌ها در وضعیتی مشابه قرار خواهند داشت. این موضوع برای دانشمندان می‌تواند نتایج خوبی را در پی داشته باشد.
حفاری در منطقه «آهق» سازند مراغه که در مجاورت روستایی به همین نام قرار دارد، چندی قبل برای اولین‌بار کلید خورد و اکنون دیرینه‌شناسان و پژوهشگران به یک لایه فسیلی حاوی زرافه، کرگدن و فسیل‌های چندین گونه دیگر در این سایت دست یافته‌اند.
معمولا فسیل‌ها به صورت تکه تکه یافت می‌شوند، اما جمجمه‌ای که کشف شد بسیار کامل بود و یک فک کامل داشت که چنین اتفاقی بسیار نادر است.
یکی از یافته‌های شایان‌توجه به گفته باستان‌شناسان، چندین لیوان شیشه‌ای رنگی و قطعاتی از سفال بود. این اشیاء از این لحاظ غیرمعمولی هستند که از آن دوره اشیاء کمی پیدا شده‌اند و رویهم رفته اطلاعات کمی درباره آن دوران روم در دسترس است. تا قبل از این فقط ۷ جام شیشه‌ای متعلق به آن دوران پیدا شده بود، اما ۷ مورد دیگر در حفاری‌های اخیر پیدا شدند.
ستایشی گفت: حدود ۴۰۰ میلیارد تومان به نرخ امروز از متهمان مسترد و تحویل شکات (مالباختگان) پرونده شده است و حدود ۳۰۰ میلیارد در حال بررسی و بازگرداندن به مالباختگان است. کلیه متهمان برای اخذ آخرین دفاع احضار شدند و بازپرس محترم که دیروز با ایشان صحبت داشتم گفت چندین روز است در حال رسیدگی به این پرونده خاص است و ان شاءالله در ایام آتی از باب کشف و پاسخگویی به بزه دیدگان اخبار خوب و مثبتی را داریم.
باستان‌شناسان می‌گویند این مرکز زیرزمینی شامل چندین دالان و اتاق‌های متصل‌به‌هم است. محققان هنوز وارد اتاق‌های این مرکز نشده‌اند، اما در پژوهش حاضر درباره ساختارهای آن توضیحاتی را ارائه داده‌اند. آن‌ها می‌گویند هنوز باید مطالعات بیشتری صورت بگیرد تا اطلاعاتشان در این زمینه تکمیل شود.
با اینکه سال‌ها است دانشمندان از وجود کروکودیل‌های نارنجی باخبر شده‌اند، اما اطلاعات چندان زیادی درباره آن‌ها وجود ندارد. جالب‌تر اینکه تا دو سال پس از کشف شدنشان، کسی نفهمید که آن‌ها نارنجی هستند!
[کشف حجاب]بعد از اغتشاشات سال گذشته یک سیر صعودی پیدا کرد. اما بعد از آن تا ماه رمضان که شاید فضای معنوی این ماه، سیر صعودی را کاهش داد یک مدتی توقف داشت. الان آمار‌ها نشان می‌دهد که حتی در دانشگاه‌های تهران، شهید بهشتی و دانشگاه‌های دیگر سیر نزولی پیدا کرده است. این نشان می‌دهد که اغتشاشات سال گذشته، در بخشی از این آمار تاثیرگذار بوده است، اما برکت معنویت ماه مبارک رمضان خیلی تاثیر داشت که دوباره کاهش پیدا کرد.
تیم جنایی در محل حادثه با جسد مثله شده زن حدوداً ۲۵ ساله‌ای داخل چندین پلاستیک زباله مواجه شدند که قربانی یک جنایت شده بود؛ گزارش پزشک صحنه نیز حکایت از آن داشت از زمان قتل زن جوان ۴ تا ۵ ساعت گذشته است.
تیم جنایی در محل حادثه با جسد مثله شده زن حدوداً ۲۵ ساله‌ای داخل چندین پلاستیک زباله مواجه شدند که قربانی یک جنایت شده بود؛ گزارش پزشک صحنه نیز حکایت از آن داشت از زمان قتل زن جوان ۴ تا ۵ ساعت گذشته است.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: چندی قبل تخلفات مالی چند تن از کارکنان شهرداری تهران با هوشیاری قابل تقدیر همکاران (نظارتی شهرداری تهران) سازمان حراست شهرداری رصد و کشف شد
نادعلی تأکید کرد: این اشتباه است که بدون طرح در زمینه حجاب وارد شویم و حتما باید طرحی در این خصوص داشته باشیم؛ اینکه در چنین درگیری‌هایی در صحنه حاضر نشوند باعث سرشکستگی است و باید رسیدگی فوری در مترو انجام می‌شد، شرکت مترو گزارش خود را در این زمینه آماده و به شورا ارسال کند.
سعیدی گفت: برخی افراد کماکان نظرات خودشان را می‌دهند، اما آنچه که مهم است نظرات کلی نظام است و من امیدوارم چنین نحله‌های فکری تاثیری در رویکرد اصلی‌نظام در بحث فلسفه حجاب نداشته باشند و به اعتقاد من حتما باید یک تفکیکی بین حجاب و عفاف قائل باشیم چراکه این دو مقوله‌های متفاوتی هستند، زیرا بانوی ایرانی فارغ از بحث پوششی که دارد، حیا و عفتش زبانزد همه جهان است لذا فکر می‌کنم در این راستا حجاب معنی‌اش عفاف نیست.
میگرن یک بیماری شایع عصبی است که با درد شدید و احساس تپش در یک طرف سر همراه است و ممکن است به مدت چندین ساعت یا چندین روز ادامه یابد.
دکتر کانودیا در این باره می‌گوید: «تا همین اواخر ما فکر نمی‌کردیم که چنین سیارات غول‌پیکری بتوانند دور این ستاره‌های کم‌جرم بچرخند و شکل بگیرند. به همین خاطر با پدیده‌ای بسیار نادر روبرو هستیم.»
آرامگاه توت‌عنخ‌آمون، از نامدارترین فراعنه و یازدهمین فرعون مصر باستان یکصد سال پیش کشف شد و از آن زمان تا به امروز و به‌رغم کشفیات بیشتر همچنان رازآلود و رمزآلود باقی مانده است.
جدا از اینکه مار‌ها منشأ یکی از رایج‌ترین فوبیا‌های شناخته شده برای انسان هستند، اما نمی‌شود جذابیت شان را نادیده گرفت. از تنوع گسترده اندازه آن‌ها گرفته تا توانایی هیپنوتیزم کننده، بلعیدن اشیاء چندین برابر اندازه خود، جالب‌ترین حقایق عجیبی است که می‌توانید در مورد این موجودات بدنام و زیبا کشف کنید.
«وزیری» با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که چندین ساختمان مسکونی به همراه دو برج کبوتر (بنایی که به عنوان محل نگهداری کبوتر استفاده می‌شد) و تعدادی کارگاه آهنگری در این شهر کشف شده است.
رسانه های آمریکایی امروز از کشف چندین سند محرمانه در منزل مسکونی «مایک پنس» معاون «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا خبر می دهند.
ساعت ۱۱ صبح ۳۰ شهریور، مرد ضایعات جمع کنی، وقتی به سراغ یک گونی که در کنار سطل زباله افتاده بود رفت، با جسد مردی داخل آن مواجه شد. کشف جسد از سوی مأموران کلانتری به بازپرس محمد جواد شفیعی و تیم جنایی اعلام شد و دقایقی بعد تیم جنایی راهی خیابان زمزم تهران شدند. آن‌ها داخل گونی با جسد مرد جوان در حالی مواجه شدند که داخل چندین کیسه نایلونی پیچیده شده و بعد از آن داخل گونی قرار داده شده بود.
یک سیستم هوش مصنوعی پیشرفته هزاران امواج گرانشی احتمالی را شناسایی کرده است. چنین دستاوردی درک انسان از ماده تاریک و تکامل کهکشان ها را بیشتر می کند.
وزارت آثار باستانی مصر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: باستان‌شناسان چندین محفظه سفالین را کشف کرده‌اند که حاوی پنیرهای سفید هستند.
تولید اسپرم در زنان و مردان تفاوت‌های مشخصی دارد از جمله اینکه مردان تقریباً تا اواخر زندگی خود قادر به تولید آن‌ها هستند، ولی این موضوع در زنان چنین نیست و آن‌ها همان تعداد تخمک‌هایی را که به هنگام تولد به همراه دارند تا آخر حفظ می‌کنند. به عبارت دیگر زنان باید به طور مداوم سلول‌های بنیادی اسپرماتوگونیال را که اسپرم را به دنیا می‌آورند، تجدید کنند.
بررسی‌ها نشان داد، عاملان این جنایت در جریان درگیری مقتول را با شال همسرش که چندی قبل فوت شده است، به قتل رساندند و از مهلکه گریخته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ