جدا از اینکه مار‌ها منشأ یکی از رایج‌ترین فوبیا‌های شناخته شده برای انسان هستند، اما نمی‌شود جذابیت شان را نادیده گرفت. از تنوع گسترده اندازه آن‌ها گرفته تا توانایی هیپنوتیزم کننده، بلعیدن اشیاء چندین برابر اندازه خود، جالب‌ترین حقایق عجیبی است که می‌توانید در مورد این موجودات بدنام و زیبا کشف کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور در نامه‌ای خطاب به وزیر کشور دستوراتی جهت برگزاری هر چه بهتر راهپیمایی عظیم اربعین صادر کرد.
رئیس‌جمهور در نامه‌ای خطاب به وزیر کشور دستوراتی جهت برگزاری هر چه بهتر راهپیمایی عظیم اربعین صادر کرد.
رئیس‌جمهور در نامه‌ای خطاب به وزیر کشور دستوراتی جهت برگزاری هر چه بهتر راهپیمایی عظیم اربعین صادر کرد.
رئیس‌جمهور در نامه‌ای خطاب به وزیر کشور دستوراتی جهت برگزاری هر چه بهتر راهپیمایی عظیم اربعین صادر کرد.
شما نمی‌توانید میکروب‌هایی که باعث مسمومیت غذایی می‌شوند را بچشید، بو کنید یا ببینید. چشیدن تنها مقدار کمی از ماده غذایی می‌تواند شما را بیمار کند. زمان ذخیره‌سازی مواد غذایی را بررسی کنید تا ببینید چه مدت می‌توانید مواد غذایی را به صورت ایمن نگهداری کنید. وقتی زمان تمام شد، آن را بیرون بیندازید.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت:تا ساعت ۷ صبح امروز، مجموعاً ۹ میلیون و ۴۰ هزار تُن گندم در قالب یک میلیون و ۷۲۶ هزار محموله از ۶۲۴ هزار کشاورز در ۳۱ استان کشور خریداری شد.
معاون مرکز تعاملات بین­ المللی علم و فناوری گفت: در هشت سال گذشته حدود ۹ هزار همکاری موفق با متخصصان خارج از کشور داشته‌ایم.
۲۵ میلیون قبض برای مشترکان خانگی صادر شد و از این تعداد ۹میلیون قبض معادل ۳۵ درصد کل قبوض، مشمول پاداش صرفه‌جویی برق شدند.
هواپیما گرچه یکی از سریع ترین راه ها برای سفر است، اما ممکن است همیشه برای شما و بدن تان راحت نباشد، امری که دلایلی برای آن وجود دارد.
ارتش سودان از کشته شدن شماری از افراد از جمله چند نظامی در پی سقوط یک هواپیمای غیرنظامی در شرق این کشور خبر می دهد.
معاون شرکت توانیر ضمن پیش بینی افزایش ۵۰۰ مگاواتی مصرف برق برای روز دوشنبه، گفت: تاکنون بیش از ۲۵ میلیون قبض صادر شده که این تعداد بیش از ۹ میلیون قبض مشمول پاداش صرفه‌جویی شد.
چای سیاه و سبز منابع سرشاز از آنتی اکسیدانی به نام کاتچین هستند که برای کاهش آسیب‌های اکسیداتیو در مغز موثر واقع می‌شود. مصرف چای با کاهش فشار خون و کاهش سطح کلسترول نیز ارتباط دارد.
شواهدی نشان می‌دهد که سرطان روده بزرگ ارثی است. طبق گزارش انجمن سرطان آمریکا، از هر ۳ نفری که به سرطان روده بزرگ مبتلا می‌شوند، یک نفر دارای سابقه خانوادگی است. اگر سابقه خانوادگی سرطان روده بزرگ یا پولیپ آدنوماتوز دارید، با پزشک خود در مورد نیاز احتمالی برای شروع غربالگری قبل از ۵۰ سالگی صحبت کنید.
بر اساس یک متاآنالیز مشخص شد که مصرف گوشت قرمز فرآوری شده به طور قابل توجهی با شش درصد خطر بیشتر سرطان سینه، ۱۸ درصد خطر سرطان کولورکتال (سرطان روده بزرگ)، ۲۱ درصد خطر سرطان کولون، ۲۲ درصد خطر سرطان رکتوم (بخشی از روده بزرگ) و ۱۲ درصد خطر بیشتر سرطان ریه مرتبط است.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: تاکنون ۹ کنسرسیوم صادراتی در خراسان رضوی تشکیل شده است که تا پایان خرداد ماه امسال ۴۲۷ میلیون و ۳۱۵ هزار یورو صادرات کرده اند.
۹ زن با حضور در اداره پلیس از این مرد شیطان صفت که با نقش پردازی و با تهدید دست به اقدام شوم و کلاهبرداری زده بود شکایت کردند و تحقیقات برای شناسایی دیگر طعمه‌های این مرد در دستور کار مأموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.
جو دوسر یک غذای بسیار کم‌کالری است که مزایای متعددی برای سلامتی دارد. از میان این مزایا می‌توان به بهبود باکتری‌های روده و خواص ضدالتهابی اشاره کرد. فیبر محلول در جو دوسر می‌تواند به کاهش سطح LDL کمک کند. همچنین، وجود آنتی اکسیدانی به نام Avenanthramides نیز می‌تواند به محافظت از سلامت قلب کمک کند. یک فنجان جو دوسر پخته حاوی ۱۵۰ کالری، ۲.۵ گرم چربی، ۲۷ گرم کربوهیدرات، ۴ گرم فیبر و ۵ گرم پروتئین است.
میان ۹ سد با ذخیره آب زیر ۲۰درصد، وضعیت سد‌های رودبال داراب در استان فارس و چاه‌نیمه‌ها در استان سیستان و بلوچستان با ۳ و ۶ درصد پرشدگی و سد وشمگیر گلستان که به‌صورت کامل خشک شده است، بحرانی‌تر است.
بارش شدید باران در گجرات وضعیتی شبیه سیل را در چندین بخش از این ایالت ایجاد کرد و برخی از مناطق در ۲۴ ساعت، ۳۹۸ میلی متر بارندگی داشت.
مطالعات علمی نشان می‌دهند مواد آرایشی می‌توانند باعث آکنه شوند یا آکنه‌های موجود را بدتر کنند. هرچند به تحقیقات بیشتری نیاز است، اما می‌دانیم که دلیل این اتفاق این است که باقیمانده مواد آرایشی، منافذ پوست را مسدود کرده و جلوی ترشح چربی‌های طبیعی پوست را می‌گیرد.
سمنان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: همزمان با دهه تولید و تجارت، ۹ پروژه اقتصادی در بخش صنعت و معدن استان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: ۹ حمله دشمن با موفقیت در مناطق شهرک های مرنبط با دونتسک دفع شد.
تربت حیدریه ـ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تربت حیدریه گفت: از ۱۱ حلقه چاه تأمین کننده آب آشامیدنی در دشت آبرود این شهرستان ۹ حلقه خشک شد.
برخی ویژگی‌های فیزیکی همچون رنگ و جنس موها، خط رویش مو، پوست و واریس به کروموزوم X مربوط اند و اغلب از مادر به ارث می‌رسند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ