بررسی‌ها نشان داد، عاملان این جنایت در جریان درگیری مقتول را با شال همسرش که چندی قبل فوت شده است، به قتل رساندند و از مهلکه گریخته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پلیس مکزیک اجساد ۱۳ نفر را در یخچال‌های مختلف در یک ساختمان پیدا کرد.
پلیس ایندیاناپولیس روز سه شنبه اعلام کرد سه جسد و یک فرد مست را در یک خودرو پارک شده در پارکینگ یک مدرسه ابتدایی پیدا کرده است.
پلیس سوئیس از کشف جسد یک کوهنورد در دامنه قله مترهورن رشته کوه آلپ خبر داد.
این زن در محل دیگری به قتل رسیده و پس از جنایت به محل موردنظر منتقل شده است. همچنین ۲ دست، ۲ پا و سر مقتوله در این بسته قرار داشت.
رئیس کمیته تحقیقات روسیه می‌گوید که جسد بیش از ۱۷۰ نفر که نیروهای کی‌یف طی یک هفته گذشته در لوهانسک کشته‌اند، در گورستانی موقت پیدا شده است.
جسد یک فرد ناشناس روز یکشنبه از رودخانه بافلزجاگز در اوربرگ آفریقای جنوبی خارج شد.
دزفول- رئیس سازمان آتش‌نشانی دزفول از کشف جسد جوانی در کانال انحرافی گاومیش‌آباد شرقی خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری یک قاتل و اعتراف وی به قتل ۲ خانم در شهرستان رشت خبر داد و گفت: اجساد مقتولان و خودروی یکی از آن‌ها به‌همراه مقادیری سلاح و مهمات در یک ویلا در شهرستان رشت کشف شد.
تیم بررسی‌ صحنه جرم در محل حادثه با جسد حدود ۳۰ ساله‌ای مواجه شدند که یک پلاستیک روی سرش کشیده شده بود؛ گزارش پزشک صحنه نیز حکایت از آن داشت، مرد جوان قبل از مرگش مقدار زیادی قرص مصرف کرده است که همین موضوع فرضیه خودکشی را پررنگ کرد.
جنازه کشف شده مربوط به مردی حدود ۴۰ ساله است که بررسی‌ها نشان می‌دهد یک روز از فوت این مرد گذشته است.
سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مرگ مشکوک یک نوزاد و کشف جسد وی در یک خیابان در شوش خبر داد.
قوچان ـ فرمانده انتظامی قوچان از کشف یک جنازه در حمام قدیمی این شهرستان خبر داد.
سرپرست دادسرای جنایی تهران کشف جسد یک بلاگر معروف در تهران را تکذیب کرد.
شوهر سابق یک مدل جوان پس از آن که جسد او را به طرز وحشیانه‌ای تکه تکه کرده و در یخچال قرار داده بود بازداشت شد.
منابع محلی از کشف ۱۸ جسد مجهول الهویه در یک گور دسته جمعی در شهر سرت، زادگاه معمر قذافی که در حدفاصل دو شهر طرابلس و بنغازی در لیبی قرار دارد، خبر دادند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر البرز از کشف یک جسد مجهول الهویه در رودخانه کرج خبرداد.
تیم تحقیق پای در محل حادثه گذاشتند و با جسد مرد جوانی مواجه شدند که بین یک پتو پیچیده شده و به دلایل نامشخصی فوت کرده بود. همچنین روند تحقیقات نشان داد اهالی محله مشاهده کردند که مرد جوانی با یک موتورسیکلت جسد این مردجوان را کنار سطل زباله رها کرده و متواری شده است.
فرمانده انتظامی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان خبر کشف جسد یک شهروند ایرانشهری پس از ناپدید شدن در اعتراضات روز جمعه این شهرستان را تکذیب کرد. فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: این خبر تنها به منظور تشویش اذهان عمومی توسط افراد و شبکه‌های مغرض منتشر شده است.
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی تصریح کرد: پدر مظنون به همراه برادر دیگرش که جسد را دیده و به پلیس اطلاع داده بود، دستگیر و در حال حاضر تحت نظر هستند.
روابط عمومی وزارت امور خارجه در مورد کشف یک جسد در پرواز مسیر تهران- فرانکفورت، گفت: از روز گذشته و اولین دقایق وزارت امور خارجه در جریان موضوع قرار گرفته است.
وزارت امور خارجه در اطلاعیه‌ای در مورد کشف یک جسد در پرواز روز پنجشنبه خطوط هوایی لوفتهانزا در مسیر تهران- فرانکفورت اعلام کرد: از روز گذشته و اولین دقایق وزارت امور خارجه در جریان موضوع قرار گرفته است اما تاکنون اطلاعات مستندی از طرف آلمانی دریافت نشده است.
یورونیوز مدعی شد به دلیل کشف یک جسد در هواپیمای آلمانی در پرواز فرانکفورت- تهران همه پروازها به سمت ایران لغو شده است.
با کشف جسد، بررسی‌های تخصصی برای دستگیری متهم فراری زیر نظر سرهنگ نجفی (رئیس دایره قتل عمد پلیس آگاهی) ادامه یافت تا این که بالاخره رصد‌های اطلاعاتی نشان داد وی به شهرستان زابل گریخته است؛ بنابراین ادامه دستورات قضایی توسط قاضی محمد صیادی (بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب زابل) صادر شد و کارآگاهان با هدایت و راهنمایی‌های مقام قضایی موفق شدند متهم ۳۱ ساله را در زابل دستگیر و به مشهد منتقل کنند.
تحقیقات ابتدایی ماموران کلانتری حکایت از آن داشت، مرد میانسال برای تزریق مواد مخدر به سرویس بهداشتی پاساژ در طبقه دوم مراجعه که در آنجا بر اثر مصرف بیش از اندازه مواد مخدر فوت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ