نادعلی تأکید کرد: این اشتباه است که بدون طرح در زمینه حجاب وارد شویم و حتما باید طرحی در این خصوص داشته باشیم؛ اینکه در چنین درگیری‌هایی در صحنه حاضر نشوند باعث سرشکستگی است و باید رسیدگی فوری در مترو انجام می‌شد، شرکت مترو گزارش خود را در این زمینه آماده و به شورا ارسال کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهرگفت: براساس اطلاعاتِ دوستان نظارتی، آن‌چه اتفاق افتاده تخلف شخصی است و دفتر شهردار و شهردارتهران با فرد متخلف برخورد کرده و او را به دستگاه‌ نظارتی معرفی کردند.
پس از تجمع صبح‌ امروز مقابل شورا؛ علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر و مشاور رسانه‌ای او برای شنیدن حرفهای آنها حاضر شدند. یکی از این زنان به مشاور نادعلی گفت اگر نیرو ندارید ما حاضریم در مترو حاضر شویم و رایگان برای گسترش حجاب تبلیغ کنیم.
نشست خبری سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران
علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران در نشست خبری گفت: فضای بوستان‌های شهر تهران قابل دفاع نیست. فضایی باید در بوستان‌ها فراهم شود که خانواده‌ها با آرامش در آنجا حضور یابند. سعی شد تا پایان تعطیلات نوروز، مراعاتی با دستفروشان تئاتر شهر و بوستان دانشجو داشته باشیم و پس از آن دستفروش‌ها را در آنجا نداشته باشیم.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از ادامه بررسی منابع و مصارف بودجه ۱۴۰۲ شهرداری تهران در جلسه آتی شورا خبر داد.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: به دلیل حضور نداشتن تعدادی از اعضای شورای شهر هنوز این جلسه تشکیل نشده است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: رئیس سازمان ملی استاندارد به مناسبت روز ملی هوای پاک در صحن شورای شهر حاضر می شود.
سخنگوی شورای شهر تهران در خصوص مسئله بکارگیری دختر یک عضو شورای شهر تهران به عنوان مسئول دفترش گفت: هر کدام از اعضای شورا وقتی وارد می‌شوند می‌توانند مشاور و مسئول دفتر معرفی کنند و این عضو شورا نیز فرزند خود را معرفی کرده و خواسته که مسئول دفترش از نزدیکانش باشد و هیچ کسی منع قانونی برای وی در نظر نگرفته و البته این بکارگیری یک سال و نیم است که انجام شده و بسیاری از معوقات در فیش حقوقی پرداخت شده و به همین دلیل عدد فیش بالا رفته است.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت‌: سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حواشی ایجاد شده در خصوص به کارگیری فرزند نرگس معدنی‌پور به عنوان مسئول دفتر وی توضیحاتی ارائه داد.
سخنگوی شورای شهر تهران از بررسی طرح جامع توانمندسازی زنان سرپرست خانواده شهر تهران در جلسه آتی شورا خبر داد.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: بررسی لایحه اصلاحیه مصوبه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری تهران و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه در جلسه فردا بررسی می‌شود.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: سازمان زیباسازی شهرداری را مکلف خواهیم کرد تا ساخت سردیس و یادبود شهدای پرستار و نصب این المان‌ها را در میادین و معابر شهر تهران را در دستور کار خود قرار دهد.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: گزارش عملکرد نحوه فعالیت و اقدامات شهرداران مناطق برای رسیدن به یک قضاوت نسبی حتماً در صحن شورای شهر ارائه خواهد شد.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: برنامه توسعه چهارم شهرداری تهران توسط علیرضا زاکانی شهردار پایتخت در جلسه آتی شورای شهر ارائه خواهد شد.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: پس از شهادت «آرمان علی وردی» هزاران تماس با کمیسیون تعیین نام و کمیسیون فرهنگی شورای شهر برقرار شد و عمده مطالبات نیز تغییر نام شهرک اکباتان به شهرک آرمان بود.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: شورای شهر نمی‌تواند به تغییر نام شهرک‌ها ورود کند، اما معبری در تهران به نام شهید آرمان علی وردی نامگذاری خواهد شد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، از انجام رأی‌گیری در داخل کمیسیون‌های شورا و انتخاب رؤسا با نظر اعضای هر کمیسیون خبر داد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص ناپدید شدن سردیس سرلشکر شهید، ولی الله فلاحی تیمسار فلاحی، گفت: آنچه که مطلع هستیم این موضوع به عنوان یک سرقت قلمداد می‌شود و هر مجموعه‌ای اگر قصد تعمیر و یا دخالتی در خصوص سردیس‌ها داشته باشد باید هماهنگی‌های لازم را با مجموعه مدیریت شهری داشته باشد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: خدمات رسانی شهرداری تهران به بانوان در شهر کربلا به خوبی در حال انجام است.
سخنگوی شورای شهر تهران از حضور خود در مرزهای غربی کشور به‌منظور نظارت بر عملکرد خدمات شهرداری به زوار اربعین خبر داد.
مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران به همراه علیرضا نادعلی عضو و سخنگوی شورا و محمد جواد خسروی شهردار منطقه ۱۸ از بیمارستان کودکان حکیم بازدید کردند.
علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: در جلسه هم اندیشی امروز شورای اسلامی شهر تهران، با رأی گیری استمزاجی رئیس، نائب رئیس و هر دو منشی هیأت رئیسه، انتخاب شدند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از انتخاب اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در دومین سال از دوره ششم در جلسه فردا شورا خبر داد.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: انتخاب مجدد چمران به عنوان رییس شورای شهر در سال جدید خواسته ای است که تمامی اعضای شورای شهر تهران بر آن اتفاق نظر دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ