ساعت ۱۱ صبح ۳۰ شهریور، مرد ضایعات جمع کنی، وقتی به سراغ یک گونی که در کنار سطل زباله افتاده بود رفت، با جسد مردی داخل آن مواجه شد. کشف جسد از سوی مأموران کلانتری به بازپرس محمد جواد شفیعی و تیم جنایی اعلام شد و دقایقی بعد تیم جنایی راهی خیابان زمزم تهران شدند. آن‌ها داخل گونی با جسد مرد جوان در حالی مواجه شدند که داخل چندین کیسه نایلونی پیچیده شده و بعد از آن داخل گونی قرار داده شده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خواهر زن جوان به مأموران گفت: خواهرم ساعتی قبل از مرگش به من پیام داده که دست به خودکشی زده و همسرش در این زمینه نقشی ندارد، اما پیام خواهرم مشکوک بود چرا که طرز نوشتاری پیام او با پیام‌های قبلی که داده بود فرق داشت.
در جامعه‌ای که هنوز محافظه‌کاری در آن وجود دارد، حسناء امیدوار است که تصدی این موقعیت به عنوان پیامی باشد که زنان از شایستگی‌های مشابه مردان برخوردارند، فقط باید از آن‌ها فرصت داده شود.
زنجان-رئیس اداره برنامه ریزی مسکن راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ۲۶۴ واحد مسکونی» براساس امتیاز کسب شده و نیز نظرسنجی صورت گرفته به متقاضیان پیامک تکمیل وجه واریزی ارسال شده است.
مدیر عملیات فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: طبق اعلام قبلی، واگذاری خودروهای مربوط به اولویت تابستان طرح فروش سامانه یک‌پارچه تخصیص خودرو به مرور و براساس برنامه تولید در حال اقدام است.
زن جوان گفت: «وقتی به خانه برگشتم، نمی‌دانستم باید موضوع را چطور با شوهرم مطرح کنم که آن مرد پیامک فرستاد و تقاضای ۳ هزار دلار کرد و من را تهدید به انتشار فیلم‌های سیاه کرد. او متوجه شده بود که ما وضع مالی خوبی داریم و همه این نقشه را برای اخاذی از من کشیده بود.»
خزعلی گفت: البته من از قبل قرار بود که به صورت مجازی سخنرانی را ارائه بدهم سخنرانی ما ارائه شد و طی چند بار به سازمان ملل رفت و برگشت و در نهایت گفتند نمی‌توانیم با دو صدا یعنی زیرصدای فارسی و ترجمه انگلیسی سخنرانی را پخش کنیم.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور توضیحاتی پیرامون حواشی پیام ویدئویی خود به نشست کمیسیون مقام زن ارائه کرد.
"اگر کسی با کلاه، ماسک، دستکش، گریم و ... به شما مراجعه و درخواست سیم کارت بدون نام یا اجاره کوتاه مدت مسکن نمود، به او به عنوان عامل عملیات تروریستی موساد مشکوک شده و در اسرع وقت به ۱۱۳ اطلاع رسانی نمایید. "
سازمان تامین اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که این پیامک ارتباطی با سازمان نداشته و موضوع از اساس جعلی و دروغ‌پردازی است.
سازمان تامین اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد پیامک ارسالی برای مردم ارتباطی با این سازمان نداشته و موضوع از اساس جعلی و دروغ‌پردازی است.
اسرای زن فلسطینی در زندان دامون در اراضی اشغالی با انتشار پیام مهمی خواستار افزایش تلاش ها برای آزادی آنها از زندان های رژیم صهیونیستی شدند.
مدیر ارشد تیم جستجو و نجات بریتیش کلمبیا گفت: بدون دریافت این پیام اضطراری احتمالاً بیش از یک هفته زمان می‌برد تا آن‌ها بتوانند این دو زن را پیدا کنند.
معاون اجتماعی پلیس فتا گفت: مردم باید بدانند پیامک از شماره‌های شخصی، آلوده است و نباید آن را باز کنند.
مردم دیگر عادت کرده‌اند که پیشاپیش شب یلدا را تبریک بگویند چه تبریک یلدا به معلم چه به دوستان و خانواده رسمی دیرپا در خانواده‌های ایرانی است.
معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر، با انتشار پیامی به لغو عضویت ایران در کمیسیون مقام زن سازمان ملل واکنش نشان داد.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ توضیحاتی در مورد پیامک «پرونده اغتشاشات شما» ارائه کرد.
یک زن برای یک راه‌رفتن ساده در شهر باید هزارجور حساب‌و‌کتاب با خود بکند. زنان مسئولیت‌های متنوعی دارند از نگهداری کودکان، سالمندان، خرید روزمره و... که باعث استفاده متنوع آن‌ها از شهر هم می‌شود، اما نه سیستم حمل‌ونقل عمومی، نه پیاده‌رو‌ها و معابر و نه امکانات دیگر عمومی شهری برای استفاده از آن‌ها طراحی نشده است؛ از ارتفاع پله‌های وسایل حمل ونقل عمومی تا پل‌هایی که روی جوی‌های آب قرار دارد و پیاده‌رو‌هایی که مناسب مادرانی که کالسکه دارند، نیست. این شهر اساسا برای مردان جوان سالم طراحی شده است.
تکنسین های اورژانس بلافاصله پس از دریافت پیام وقوع حادثه در محل حضور یافتند، ولی زن حادثه دیده به علت شدت تصادف جان باخته بود.
رییس پلیس فتا البرز گفت: هرگونه دریافت پیام مبنی بر دریافت وام ۱۰ میلیون تومانی یارانه کلاهبرداری بوده و کاربران هیچ گونه اطلاعاتی از جمله کد ملی یا شماره تماس افراد خانوار را به افراد سودجو ندهند.
رهبر انقلاب فرمودند: جنایت شقاوت‌آمیز در حرم مطهّر حضرت احمد بن موسی علیهماالسلام که به شهادت و مجروح شدن ده‌ها مرد و زن و کودک بی‌گناه انجامید، دل‌ها را اندوهگین و داغدار کرد.
زن ۲۷ سال گفت: وقتی فربد از منزل بیرون رفت من به طور پنهانی پیامکی را برای همسرم فرستادم که به همراه دوستانش در کنار مجتمع مسکونی داخل خودرو نشسته بودند سپس به آرامی در واحد آپارتمانی را بازگذاشتم در این هنگام بود که بهمن به همراه هم دستانش در حالی که نقاب به چهره داشتند با چاقو و قمه به خانه هجوم آوردند و دست و پا‌های من و مهتاب را بستند. آن‌ها حتی ۲ کودک جاری ام را نیز در اتاق زندانی کردند و سپس همه طلا‌های او و گردنبند مرا ربودند.
پیامک عاشقانه کفاشیان که زن کی‌روش را شک انداخت!
زن گفت: من و پدرم نیز به طرف منزل پدر شوهرم حرکت کردیم. دقایقی بعد با حضور نیرو‌های امدادی و پلیس تلاش برای نجات ناصر آغاز شد. آن‌ها با شکستن قفل در منزل، وارد اتاق شدند و ناصر را در حالی به بیمارستان انتقال دادند که حال وخیمی داشت و تعدادی بسته‌های خالی قرص در کف اتاق افتاده بود.
پیام فدراسیون فوتبال به پریا شهریاری آمده است: از پیوستن شما به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به عنوان یک ایرانی، احساس غرور کنیم، اگرچه از حضور سرمایه ارزشمندی چون شما محروم خواهیم ماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ